Oznámenie 11499 - MST

Obsah

11499 - MST
Vestník č. 143/2016 - 26.07.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
HLAVIČKA FORMULÁRA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Univerzitná nemocnica Martin
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00365327
Kollárova 2, 03659 Martin

Slovensko
Kontaktná osoba: Ľudmila Balková, Ing. Monika Klobušická
Telefón: +421 434203126 / 434203597
Fax: +421 434131620
Email: balkova@unm.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.unm.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1000
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Antitrombotické činidlá
Referenčné číslo: 68/VS/OVO/05/16/Ba
II.1.2) Hlavný kód CPV
33621100-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka antitrombotických činidiel. Predmet zákazky je rozdelený do 8 samostatných ucelených častí. Uchádzač v rámci ucelenej časti, na ktorú predkladá ponuku, musí splniť požadovanú špecifikáciu zadefinovanú v rámci jednotlivej ucelenej časti.
Uchádzač môže predložiť jednu ponuku na jednu ucelenú časť alebo jednu ponuku na viacero ucelených častí alebo jednu ponuku na celý predmet zákazky (časti č.1 - č.8). Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vybrať uchádzača pre každú ucelenú časť zvlášť.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 425 675,7000 Mena EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 8
Ponuky možno predkladať na všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
B01AB01 heparin pre parenterálne podanie
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33621100-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzitná nemocnica Martin, Nemocničná lekáreň, Kollárova 2, 036 59 Martin
II.2.4) Opis obstarávania:
Požadované balenie:
1 liekovka s obsahom zodpovedajúcemu 50 KU liečiva v 10ml roztoku na parenterálne podanie.
Predpokladané plnenie je 3 200 liekoviek s obsahom 50 KU liečiva v registrovaných liekoch počas zmluvného obdobia 2 roky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 39 392,0000 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 24
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Nie
Časť: 2
II.2.1) Názov
B01AB02 antithrombin III ľudský pre parenterálne podanie
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33621100-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzitná nemocnica Martin, Nemocničná lekáreň, Kollárova 2, 036 59 Martin
II.2.4) Opis obstarávania:
Požadované balenie:
1 liekovka s obsahom zodpovedajúcemu 500 IU lyofilizovanej substancie liečiva.
Predpokladané plnenie je 590 liekoviek s obsahom 500 IU liečiva v registrovaných liekoch počas zmluvného obdobia 2 roky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 36 296,8000 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 24
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Nie
Časť: 3
II.2.1) Názov
B01AB05 enoxaparin na parenterálne podanie
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33621100-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzitná nemocnica Martin, Nemocničná lekáreň, Kollárova 2, 036 59 Martin
II.2.4) Opis obstarávania:
Požadované balenia:
1 predplnená injekčná striekačka s obsahom zodpovedajúcemu 10 000 anti-Xa IU v 1ml roztoku s objemom:
- 0, 4 ml,
- 0, 6 ml,
- 0, 8 ml.
Predpokladané plnenie je 600 injekčných striekačiek s objemom 0,4 ml a 1 400 injekčných striekačiek s objemom 0,6 ml a 500 injekčných striekačiek s objemom 0,8 ml v registrovaných liekoch počas zmluvného obdobia 2 roky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 5 610,3000 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 24
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Nie
Časť: 4
II.2.1) Názov
B01AB06 nadroparin pre parenterálne podanie
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33621100-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzitná nemocnica Martin, Nemocničná lekáreň, Kollárova 2, 036 59 Martin
II.2.4) Opis obstarávania:
4.1. B01AB06 nadroparin pre parenterálne podanie v predplnených injekčných striekačkách
Požadované balenia: 1 predplnená injekčná striekačka s obsahom zodpovedajúcemu 9500 anti-Xa IU v 1ml roztoku s objemom :
- 0, 3 ml,
- 0, 4 ml,
- 0, 6 ml,
- 0, 8 ml.
Predpokladané plnenie je 1 360 inj. striekačiek s objemom 0,3ml a 2 680 inj striekačiek s objemom 0,4ml a 3 540 inj. striekačiek s objemom 0,6 ml a 800 inj. striekačiek s objemom 0,8 ml v registrovaných liekoch počas zmluvného obdobia 2 roky.

4.2. B01AB06 nadroparin pre parenterálne podanie v liekovkách
Požadované balenie: 1 liekovka s obsahom zodpovedajúcemu 9500 anti-Xa IU v 1 ml s objemom 5 ml.
Predpokladané plnenie je 22 900 liekoviek s objemom 5 ml v registrovaných liekoch počas zmluvného obdobia 2 roky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 229 588,4600 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 24
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Nie
Časť: 5
II.2.1) Názov
B01AC16 eptifibatid pre parenterálne podanie
Časť č.: 5
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33621100-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzitná nemocnica Martin, Nemocničná lekáreň, Kollárova 2, 036 59 Martin
II.2.4) Opis obstarávania:
Požadované balenie: 1 infúzna fľaša s objemom 100ml s obsahom zodpovedajúcemu 75 mg liečiva v 1 ml roztoku na parenterálne podanie.
Predpokladané plnenie je 532 infúznych fliaš s ojemom 100ml a obsahom 75 mg liečiva v registrovaných liekoch počas zmluvného obdobia 2 roky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 50 875,1600 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 24
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Nie
Časť: 6
II.2.1) Názov
B01AD02 altepláza pre parenterálne podanie
Časť č.: 6
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33621100-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzitná nemocnica Martin, Nemocničná lekáreň, Kollárova 2, 036 59 Martin
II.2.4) Opis obstarávania:
Požadované balenia:
1 liekovka s obsahom zodpovedajúcemu 20 mg liečiva,
1 liekovka s obsahom zodpovedajúcemu 50 mg liečiva.
Predpokladané plnenie je 160 liekoviek s obsahom 20 mg liečiva v registrovaných liekoch a 48 liekoviek s obsahom 50 mg liečiva v registrovaných liekoch počas zmluvného obdobia 2 roky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 57 330,8800 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 24
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Nie
Časť: 7
II.2.1) Názov
B01AX05 fondaparin pre parenterálne podanie
Časť č.: 7
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33621100-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzitná nemocnica Martin, Nemocničná lekáreň, Kollárova 2, 036 59 Martin
II.2.4) Opis obstarávania:
Požadované balenia:
1 predplnená injekčná striekačka s obsahom 2,5mg liečiva s objemom 0,5 ml.
Predpokladané plnenie je 1 040 injekčných striekačiek s objemom 0,5ml s obsahom 2,5 mg liečiva v registrovaných liekoch počas zmluvného obdobia 2 roky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 4 537,5200 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 24
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Nie
Časť: 8
II.2.1) Názov
B01AX06 rivaroxaban pre perorálne podanie
Časť č.: 8
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33621100-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzitná nemocnica Martin, Nemocničná lekáreň, Kollárova 2, 036 59 Martin
II.2.4) Opis obstarávania:
Požadované balenia:
1 tableta s obsahom 10 mg liečiva,
1 tableta s obsahom 15 mg liečiva,
1 tableta s obsahom 20 mg liečiva.
Predpokladané plnenie je 1 480 tabliet s obsahom 10 mg liečiva a 1 288 tabliet s obsahom 15 mg liečiva a 1120 tabliet s obsahom 20 mg liečiva v registrovaných liekoch počas zmluvného obdobia 2 roky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 044,5800 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 24
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon) v súlade s ustanoveniami zákona.
1.2 V prípade preukazovania splnenia podmienok účasti osobného postavenia dokladmi sa vyžaduje predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov (pokiaľ nie je uvedené inak).
1.3 Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka. To neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
1.4 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa..
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2016/S 131-234553
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 25.08.2016 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.04.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 26.08.2016 11:00
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční na adrese: Univerzitná nemocnica Martin, Ubytovacie zariadenie UNM, Jesenského č. 25, 036 59 Martin, Slovenská republika, prízemie - zasadačka, miestnosť č.003.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je podľa § 54 zákona o verejnom obstarávaní neverejné z dôvodu, že verejný obstarávateľ pri zadávaní predmetnej verejnej súťaže použije elektronickú aukciu. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.1 Súčasťou predloženej ponuky musí byť zloženie zábezpeky.
1.2 Zábezpeka je stanovená pre každú časť osobitne:
1.2.1 pre časť č. 1 vo výške 1 500,- EUR slovom jedentisícpäťsto eur
1.2.2 pre časť č. 2 vo výške 1 400,- EUR slovom jedentisícštyristo eur
1.2.3 pre časť č. 3 vo výške 200,- EUR slovom dvesto eur
1.2.4 pre časť č. 4 vo výške 9 000,- EUR slovom deväťtisíc eur
1.2.5 pre časť č. 5 vo výške 2 000,- EUR slovom dvetisíc eur
1.2.6 pre časť č. 6 vo výške 2 200,- EUR slovom dvetisícdvesto eur
1.2.7 pre časť č. 7 vo výške 100,- EUR slovom jednosto eur
1.2.8 pre časť č. 8 vo výške 50,- EUR slovom päťdesiat eur
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
2. Ponuku môže predložiť skupina dodávateľov, ktorá nemá vytvorenú určitú právnu formu na účely účasti vo verejnom obstarávaní. V prípade, ak ponuku do verejnej súťaže predloží skupina dodávateľov a ponuka skupiny bude prijatá, verejný obstarávateľ vyžaduje z dôvodu riadneho plnenia zmluvy vytvorenie právnych vzťahov pred podpisom zmluvy. Ak bude úspešným uchádzačom skupina dodávateľov, táto musí vytvoriť také právne vzťahy, ktoré jej umožnia ako celku vstúpiť do zmluvného vzťahu s verejným obstarávateľom a budú zaväzovať členov skupiny dodávateľov, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky.
3. Verejný obstarávateľ zruší verejné obstarávanie alebo jeho časť, ak bude splnená niektorá z podmienok uvedených v § 57 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a môže zrušiť verejné obstarávanie alebo jeho časť za okolností podľa § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
20.07.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité