Oznámenie 30938 - WYP

Obsah

30938 - WYP
Vestník č. 222/2019 - 04.11.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Univerzitná nemocnica Bratislava
IČO: 31813861
Pažítková 4, 82101 Bratislava - mestská časť Ružinov
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Juraj Breza
Telefón: +421 248234822
Email: juraj.breza@unb.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/8698
Hlavná adresa(URL): http://www.unb.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://josephine.proebiz.com/sk/tender/5222/summary
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/5222/summary
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Komplexná rekonštrukcia strechy na objektoch v UNB Nemocnica sv. Cyrila a Metoda v Bratislave
Referenčné číslo: R 1-9/239/2019
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
Hlavný kód CPV, doplnkový slovník
IA13-5 - Rekonštrukcia
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Komplexná rekonštrukcia striech Bloku A, B, C Átrium, C 1, E, F, G, I, J, K a T komplexu budov Univerzitnej nemocnice Bratislava (ďalej len UNB), pracovisko Nemocnica sv. Cyrila a Metoda, Antolská 11, 851 07 Bratislava
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
2 745 195,84 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
44112400-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
UNB, pracovisko Nemocnica sv. Cyrila a Metoda, Antolská 11, 851 07 Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
Komplexná rekonštrukcia striech Bloku A, B, C Átrium, C 1, E, F, G, I, J, K a T komplexu budov UNB, pracovisko Nemocnica sv. Cyrila a Metoda, Antolská 11, 851 07 Bratislava.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky a B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov a predovšetkým v projektovej dokumentácii, ktorá je neoddeliteľnou súčasťou súťažných podkladov.
Obhliadka miesta realizácie predmetu zákazky sa odporúča vykonať za účelom overenia si skutkového stavu realizácie predmetu zákazky potrebného k vypracovaniu súťažnej ponuky. Podrobnosti sú v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
2 745 195,84 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Zábezpeka je pre predmet zákazky stanovená vo výške 10 000,00 EUR.
Úspešný uchádzač musí mať uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu vzniknutú s výkonom činností uchádzača alebo jeho subdodávateľov tretej (inej) osobe s platnosťou po celú dobu trvania zmluvy o dielo.
Podrobnosti sú v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní ďalej len "ZVO")a ich splnenie preukáže podľa ustanovenia § 32 ods. 2 ŽVO formou predloženia dokladov alebo formou zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO, resp. formou jednotného európskeho dokumentu (JED) podľa § 39 ZVO alebo formou čestného vyhlásenia podľa § 114 ods. 1 ZVO, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil
Plnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO uchádzač preukazuje doloženým dokladom o oprávnení uskutočňovať stavebné práce, zodpovedajúce predmetu zákazky.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže v zmysle § 34 ods. 1 písm. b) a v zmysle § 34 ods. 1 písm. g) ZVO.
1. Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO zoznamom stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest
a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotením uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
2. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov -a)stavbyvedúceho, zodpovedného za riadne zhotovenie predmetu zákazky.
Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ZVO uchádzač preukáže predložením požadovaných dokladov alebo formou jednotného európskeho dokumentu (JED) podľa § 39 ZVO alebo formou čestného vyhlásenia podľa § 114 ods. 1 ZVO, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1.Úhrnný finančný objem stavebných prác rovnakého charakteru ako je predmet zákazky za stanovené obdobie v hodnote minimálne 4 000 000,00 EUR bez DPH.
Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú rekonštrukčné práce uvedené v opise predmetu zákazky na stavbách, ktoré spadajú do JKSO: 801 budovy občianskej vybavenosti podľa Vyhlášky č. 323/2010 Z.z. Štatistického úradu Slovenskej republiky, ktorou sa vydáva Štatistická klasifikácia stavieb.
Zoznam stavebných prác musí obsahovať minimálne tieto údaje:
obchodné meno, sídlo a kontakt (kontaktná osoba, tel. č. a e-mailová adresa) na odberateľa,
predmet uskutočnenia stavebných prác (z ktorého bude zrejmé splnenie požiadaviek objednávateľa),
celkovú zmluvnú cenu,
lehotu uskutočnenia stavebných prác (obdobie, počas ktorého boli stavebné práce uskutočňované),
doklad o uspokojivom dodaní stavebných prác.
V prípade, že uchádzač uskutočňoval stavebné práce pre verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov, k zoznamu stavebných prác predloží internetový odkaz na referencie verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov zverejnených na www.uvo.gov.sk, preukazujúcich skutočnosti uvedené v predloženom zozname stavebných prác.
V súlade s § 187 ods. 6 ZVO ak bola referencia vyhotovená do 1. marca 2014, splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b), ZVO ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je možné preukázať dôkazom o plnení potvrdeným verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom.
2. Uchádzač preukáže, že bude mať k dispozícii min. 1 stavbyvedúceho s odborným zameraním - pozemné stavby, ktorý musí spĺňať nasledovné minimálne požiadavky:
prax na pozícii stavbyvedúceho min. 10 rokov;
min. 3 pracovné skúsenosti na pozícii stavbyvedúceho na stavbe alebo rekonštrukcii pozemných stavieb, z čoho minimálne jedna zákazka bola vo finančnom objeme viac ako 1 000 000,00 EUR bez DPH.
predložením nasledovných dokumentov:
doklad zodpovednej osoby - stavbyvedúceho: Osvedčenie s odborným zameraním stavbyvedúci pre pozemné stavby v zmysle Zákona č. 138/1992 Zb.
o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad; (V prípade, že uvedené osvedčenie bolo vydané po 1.1.2009, tzn. bez označenia odborného zamerania, predloží spolu s osvedčením aj potvrdenie Slovenskej komory stavebných inžinierov s uvedením podrobnejšieho rozsahu odborného zamerania).
profesijný životopis stavbyvedúceho, ktorý musí obsahovať min. tieto údaje:
oidentifikačné a kontaktné údaje zodpovednej osoby - stavbyvedúceho (meno a priezvisko, tel. č., e-mailová adresa zodpovednej osoby);
osúčasného zamestnávateľa (názov, sídlo);
osúhrnné praktické skúsenosti
k praktickým skúsenostiam zodpovedná osoba - stavbyvedúci uvedie:
onázov a sídlo odberateľa,
olehota plnenia (od - do; mesiac aj rok),
osuma zákazky v EUR bez DPH,
opozíciu ktorú zastávali,
okontaktnú osobu zo strany odberateľa (meno, tel. č., mailová adresa).
Údaje v profesijnom životopise budú potvrdené podpisom zodpovednej osoby - stavbyvedúcim spolu s jeho vyhlásením, že všetky údaje v ňom uvedené sú pravdivé a že bude k dispozícii počas celej doby realizácie ako hlavný stavbyvedúci na predmetnej zákazke.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti, uvedených vo zverejnenej výzve na predkladanie ponúk a súťažných podkladoch, za všetkých členov skupiny spoločne.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať podľa § 34 ods. 3 ZVO, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Úspešný uchádzač je povinný najneskôr pri podpise zmluvy doručiť verejnému obstarávateľovi úradne overenú kópiu dokladu preukazujúceho uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu vzniknutú s výkonom činností uchádzača alebo jeho subdodávateľov tretej (inej) osobe, s platnosťou po celú dobu trvania uzavieranej zmluvy o dielo, na poistnú sumu minimálne 2 700.000,- EUR.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 02.12.2019 08:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 02.12.2019 14:00
Miesto: Univerzitná nemocnica Bratislava, Riaditeľstvo
Pažítková 4, 821 01 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzač (štatutárny zástupca uchádzača alebo ním splnomocnená osoba), ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač, štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať. Osoba poverená uchádzačom sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Postup zadávania podlimitnej zákazky je podľa ZVO s využitím pravidla uvedeného v § 112 ods. 6 ZoVO
prostredníctvom elektronockého systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ bez uplatnenia e-aukcie.
2. Spôsoby dorozumievania sa v systéme JOSEPHINE a príslušné technické a odborné predpoklady pre prácu v systéme JOSEPHINE sú v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ súťažné podklady v listinnej forme neposkytuje
3. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie v systéme JOSEPHINE je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému JOSEPHINE a nie kedy si ju prečítal.
4. Podľa § 38 ods. 1 ZVO si verejný obstarávateľ uplatňuje podmienku účasti podľa § 40 ods. 6 písm. g) ZVO. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
5. Podľa § 187 ods. 7 ZVO zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17. apríla 2016 je
zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
6. Verejný obstarávateľ požaduje viazať ponuky zábezpekou vo výške 10 000,00 EUR
EUR .pre časť 2 zákazky. Podrobnosti o jej zložení a uvoľnení sú v súťažných podkladoch.
7. Obhliadka miesta dodania predmetu zákazky sa odporúča záujemcom vykonať po oboznámení so súťažnými
podkladmi.
8.Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo plnenia zmluvy nie je
predmetné verejné obstarávanie zelené, obstarávanie inovácií ani zamerané na sociálne aspekty.
9. Na bezproblémové používanie systému JOSEPHINE je nutné používať jeden z podporovaných internetových prehliadačov:
- Microsoft Internet Explorer verzia 11.0 a vyššia,
- Mozilla Firefox verzia 13.0 a vyššia alebo
- Google Chrome
- Microsoft Edge
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
31.10.2019

Redakčné opravy

601 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 5/2020
V oznámení 30938-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Univerzitná nemocnica Bratislava, Pažítková 4, 821 01 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 222/2019 zo dňa 04.11.2019 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody Namiesto: Trvanie v mesiacoch: 2 Má byť: Trvanie v mesiacoch: 3

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité