Oznámenie 22185 - MSP

Obsah

22185 - MSP
Vestník č. 99/2022 - 27.04.2022

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Hlavné mesto SR Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603481
Primaciálne námestie 1, 81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Zuzana Štanclová
Telefón: +421 259356511
Email: zuzana.stanclova@bratislava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6563
Hlavná adresa(URL): http://www.bratislava.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/438933
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/20122/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Oprava 30 nájomných bytov
Referenčné číslo: MAGS OVO 50636/2022
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky sú bežné opravy 30 nájomných bytov vo vlastníctve verejného obstarávateľa na území Hlavného mesta SR Bratislavy, vrátane dodávky spotrebného materiálu a náhradných dielov. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 2 súťažných podkladov (ďalej len "SP").
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
172 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
Ak sa ten istý uchádzač umiestni na predbežnom prvom mieste vo všetkých troch častiach zákazky, v takom prípade bude v jednej časti zákazky uzavretá zmluva o dielo s uchádzačom druhým v poradí. Verejný obstarávateľ vyberie túto časť tak, aby bol celkový súčet ponukových cien za všetky tri časti zákazky najnižší možný.
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Oprava 10 nájomných bytov na Rezedovej ul. č. 3 v Bratislave
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45211341-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Objekty vo vlastníctve verejného obstarávateľa na území Hlavného mesta SR Bratislavy
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky sú bežné opravy 10 nájomných bytov vo vlastníctve verejného obstarávateľa na území Hlavného mesta SR Bratislavy, vrátane dodávky spotrebného materiálu a náhradných dielov. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 2 SP a v prílohe č. 1a Návrh na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk výkaz výmer pre časť č. 1 predmetu zákazky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
60 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
50
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 2
II.2.1) Názov
Oprava 12 nájomných bytov v Bratislave
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45211341-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Objekty vo vlastníctve verejného obstarávateľa na území Hlavného mesta SR Bratislavy
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky sú bežné opravy 12 nájomných bytov vo vlastníctve verejného obstarávateľa na území Hlavného mesta SR Bratislavy, vrátane dodávky spotrebného materiálu a náhradných dielov. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 2 SP a v prílohe č. 1b Návrh na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk výkaz výmer pre časť č. 2 predmetu zákazky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
56 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
50
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 3
II.2.1) Názov
Oprava 8 nájomných bytov v Bratislave
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45211341-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Objekty vo vlastníctve verejného obstarávateľa na území Hlavného mesta SR Bratislavy
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky sú bežné opravy 8 nájomných bytov vo vlastníctve verejného obstarávateľa na území Hlavného mesta SR Bratislavy, vrátane dodávky spotrebného materiálu a náhradných dielov. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 2 SP a v prílohe č. 1c Návrh na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk výkaz výmer pre časť č. 3 predmetu zákazky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
56 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
50
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Tohto verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:

a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista
právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych
spoločenstiev,trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania
zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe - uchádzač preukáže doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace;

b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu
pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - uchádzač preukáže doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace;

c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - uchádzač preukáže doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace;

d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu
zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - uchádzač
preukáže doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace;

e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - uchádzač preukáže doloženým dokladom o oprávnení uskutočňovať stavebné práce;

f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - uchádzač preukáže doloženým čestným vyhlásením.

2. Verejný obstarávateľ informuje že z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy v súlade s § 32 ods. 3 ZVO nevyžaduje od uchádzačov so sídlom v SR predložiť doklady podľa § 32 ods. 2 písm. b), c), d) výnimkou je potvrdenie súdu, že nie je v likvidácií a písm. e) ZVO. V prípade, ak by verejný obstarávateľ v období vyhodnotenia splnenia podmienok účasti nemal z technických dôvodov na strane prevádzkovateľa portálu www.oversi.gov.sk, možnosť prístupu k týmto údajom, je oprávnený vyžiadať si od uchádzačov originál alebo osvedčenú kópiu príslušného dokladu.

3. Uchádzači pochádzajúci z iných krajín ako zo Slovenskej republiky sú povinní predkladať verejnému obstarávateľovi aj dokumenty uvedené v písm. b), c), e) a f) (prípadne ich dočasne nahradiť Jednotným európskym dokumentom), keďže verejný obstarávateľ má prístup do registrov zriadených len v Slovenskej republike.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO uchádzač predloží zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom:

- bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto ZVO, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 ZVO, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie,

- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

2. Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač predloží zoznam stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, ktorých súčet zmluvných cien je v celkovom finančnom objeme minimálne 100 000 eur bez DPH.

3. Za obdobnú zákazku sa považuje zákazka, predmetom ktorej bola stavebná rekonštrukcia alebo realizácia nových stavebných prác, týkajúcich sa pozemných stavieb.

4. Ak uchádzač predkladá ponuku na časť č. 1 a/alebo časť č. 2, resp. na všetky časti predmetu zákazky, uchádzač preukáže minimálnu požadovanú úroveň podľa bodu 2. tohto odseku oznámenia v celkovom minimálnom objeme
100 000 eur bez DPH.

5. Ak uchádzač preukazuje minimálnu požadovanú úroveň referenciami podľa bodu 1. tohto odseku oznámenia, verejný obstarávateľ odporúča, aby uchádzač identifikoval predmetnú referenciu zverejnenú v evidencií referencií.

6. V prípade, ak uchádzač preukazuje splnenie danej podmienky účasti referenčnou zákazkou, ktorej realizácia presahuje stanovené rozhodné obdobie, t. j. uskutočnenie stavebných prác začalo pred viac ako 5 rokmi od vyhlásenia tohto verejného obstarávania, alebo nebolo skončené do vyhlásenia tohto verejného obstarávania, uchádzač v zozname stavebných prác uvedie rozpočtový náklad iba za tú časť plnenia referenčnej zákazky, ktorý bolo uskutočnený v požadovanom rozhodnom období. V prípade, ak stavebné práce realizoval uchádzač ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, v zozname stavebných prác vyčísli a započíta iba finančný objem plnenia referenčnej zákazky za požadované rozhodné obdobie, ktorý bol realizovaný ním samotným.

7. Zmluvná cena zákaziek bude vyjadrené v EUR (ak je hodnota vyjadrená v inej mene, prepočítava sa hodnota na EUR kurzom Európskej centrálnej banky/ECB platným ku dňu podpisu predmetnej zmluvy o uskutočnení stavebných prác, t. j. s uvedením tohto dátumu).

8. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO ak ide o stavebné práce, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.

9. Minimálna požadovaná úroveň: Osvedčenie bezpečnostného technika podľa § 23 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Odborne spôsobilá osoba, ktorou uchádzač preukazuje predmetnú podmienku účasti musí byť v pracovnoprávnom vzťahu s uchádzačom. Ak nie je v pracovnoprávnom vzťahu, skutočnosť, že bude uchádzačovi k dispozícii na plnenie predmetu zákazky uchádzač preukáže v súlade s § 34 ods. 3 ZVO.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 23.05.2022 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 23.05.2022 11:00
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Miestom sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
21.04.2022

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité