Oznámenie 53580 - WYS

Obsah

53580 - WYS
Vestník č. 255/2021 - 04.11.2021

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Hlavné mesto SR Bratislava
IČO: 00603481
Primaciálne námestie 1, 81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Zuzana Štanclová
Telefón: +421 259356511
Email: zuzana.stanclova@bratislava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6563
Hlavná adresa(URL): http://www.bratislava.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/435039
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/15202/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Vypracovanie statických posudkov na portáloch v správe Hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy
Referenčné číslo: MAGS OVO 64075/2021
II.1.2) Hlavný kód CPV
71000000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je vypracovanie nezávislého posudku na inžinierskych objektoch - oceľových statických portáloch, ktoré sú v správe verejného obstarávateľa a návrh riešení a opatrení na základe statického posudku. Podrobné informácie o opise predmetu zákazky sa nachádzajú v Prílohe č. 2 súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
67 875,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71319000-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
Výkon vypracovania nezávislého statického posudku na inžinierskych objektoch - oceľových statických portáloch, ktoré sú v správe verejného obstarávateľa a návrh riešení, opatrení na základe statického posudku, v predpokladanom objeme 1 500 hodín počas trvania rámcovej dohody.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Názov: Odborná skúsenosť osôb určených na plnenie rámcovej dohody
Relatívna váha: 40

Cena
Relatívna váha: 60
II.2.6) Predpokladaná hodnota
67 875,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 24
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Zákon č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO).
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Tohto verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, uchádzač preukáže dokladom o
oprávnení poskytovať službu na predmet zákazky;
b) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, uchádzač preukáže doloženým Čestným vyhlásením;
2. Verejný obstarávateľ informuje, že z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy v súlade s § 32 ods. 3 ZVO nevyžaduje od uchádzačov so sídlom v SR predložiť doklad o oprávnení poskytovať službu podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO. V prípade, ak by verejný obstarávateľ v období vyhodnotenia splnenia podmienok účasti nemal z technických dôvodov na strane prevádzkovateľa portálu www.oversi.gov.sk možnosť prístupu k tomuto údaju, je oprávnený vyžiadať si od uchádzačov originál alebo osvedčenú kópiu príslušného dokladu.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO - zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO.
1.1. Minimálna požadovaná úroveň: uchádzač predloží zoznam služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky poskytnutých za predchádzajuce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, ktorých súčet zmluvných cien je v minimálnom objeme 30 000 eur bez DPH.
1.2. Pod službami rovnakého alebo obdobného charakteru sa považuje vypracovanie statických posudkov na inžinierskych objektoch a/alebo návrh riešení, opatrení na základe statického posudku v prípade mimoriadnych podozrení, závažných porúch vyplývajúcich zo zistených poškodení. Na základe zistených skutočností vypracovanie návrhu opatrení ako aj posúdenie vplyvu dodatočných úprav na statiku a stabilitu konštrukcií.
1.3. Zmluvná cena zákaziek bude vyjadrená v EUR (ak je hodnota vyjadrená v inej mene, prepočítava sa hodnota na EUR kurzom Európskej centrálnej banky/ECB platným ku dňu podpisu predmetnej zmluvy o poskytnutí služby, t. j. s uvedením tohto dátumu).
2. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO - uchádzač poskytne údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
2.1. Minimálna požadovaná úroveň: uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu rámcovej dohody disponuje minimálne jedným autorizovaným stavebným inžinierom podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov vydaným Slovenskou komorou stavebných inžinierov (SKSI), ktorý kumulatívne spĺňa nasledovné požiadavky:
2.1.1 osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov vydaným SKSI na poskytovanie služieb v rozsahu: Komplexné architektonické a inžinierske služby a súvisiace technické poradenstvo s odborným zameraním v rozsahu: Inžinier pre statiku stavieb I3. Uchádzač môže splnenie danej podmienky účasti preukázať aj ekvivalentom oprávnenia preukazujúcim predmetné skutočnosti vydávaným v inom štáte ako SR. Ak je osoba zapísaná vo verejne prístupnom zozname, ktorý preukazuje, že táto osoba je držiteľom príslušného dokladu postačuje uviesť webovú adresu, na ktorej si môže verejný obstarávateľ danú skutočnosť overiť (napr. https://verejnyportal.sksi.sk/search).
2.1.2 zoznam odborných skúseností preukazujúcich, že za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania vypracoval minimálne jeden statický posudok, ktorého zmluvná cena je v minimálnej hodnote 1 500 eur s DPH rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v rozsahu podľa bodu 1.2 tohto odseku oznámenia s uvedením ceny (v eur s DPH), lehoty dodania (mesiac/rok) a odberateľa (obchodné meno, adresa sídla, kontaktnú osobu a emailový kontakt).
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 19.11.2021 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 19.11.2021 10:30
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční v zasadacej miestnosti č.101, Nová radnica, Primaciálne nám. 1,
Bratislava. Otváranie ponúk sa uskutoční aj elektronicky. Miestom sprístupnenia ponúk je webová adresa
https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude sprístupnené podľa § 52 ods. 2 ZVO pre všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk v súlade s bodom 18.2 súťažných podkladov. On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI. 3.1) Verejný obstarávateľ bude postupovať podľa § 112 ods. 6 druhej vety ZVO.
VI.3.2) Verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom informačného systému josephine. Dokumety potrebné na
vypracovanie ponuky sú dostupné na: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/15202/summary. Ďalšie informácie
týkajúce sa spôsobu komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.3.3) Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť
zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného
sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len RPVS) a nie sú zapísaní v RPVS, alebo ktorých
subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS a nie sú
zapísaní v RPVS.
VI.3.4) Vzhľadom na podmienky plnenia rámcovej dohody je predmetné verejné obstarávanie zeleným verejným obstarávaním.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
02.11.2021

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité