Oznámenie 52169 - MSS

Obsah

52169 - MSS
Vestník č. 250/2021 - 02.11.2021

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Slovenská pošta, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36631124
Partizánska cesta 9, 97599 Banská Bystrica
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Michal Rybár
Telefón: +421 259393258
Email: rybar.michal@slposta.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/9015
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.posta.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/435000
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: inej adrese (uveďte ďalšiu adresu)
Slovenská pošta, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36631124
Nám. SNP 35 , 81420 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Michal Rybár
Telefón: +421 259393258
Email: rybar.michal@slposta.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/9015
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.posta.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
https://posta.eranet.sk/#/tenders
I.6) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Poštové služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Poskytovanie elektronických hlasových komunikačných služieb v pevnom mieste pripojenia a poskytovanie mobilných elektronických komunikačných služieb
Referenčné číslo: 010/VS/2021
II.1.2) Hlavný kód CPV
64200000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je poskytovanie elektronických hlasových komunikačných služieb v pevnom mieste pripojenia a mobilných komunikačných služieb prostredníctvom verejných elektronických komunikačných sietí. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky a B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky, týchto súťažných podkladov
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
15 050 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Poskytovanie elektronických hlasových komunikačných služieb v pevnom mieste pripojenia
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
64200000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: miesta pripojenia uvedené v Prílohe č.1 k RD
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je poskytovanie elektronických hlasových komunikačných služieb v pevnom mieste pripojenia
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
4 500 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 48
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.11) Informácie o opciách
Opis opcií: Rámcová dohoda sa uzatvára na 48 mesiacov. Obstarávateľ je oprávnený kedykoľvek počas platnosti Rámcovej dohody zaslať uchádzačovi písomnú požiadavku na predĺženie trvania Rámcovej dohody. Doručením požiadavky uchádzačovi, sa uchádzač zaväzuje najneskôr do uplynutia doby trvania Rámcovej dohody, t.j. najneskôr do uplynutia 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody, uzavrieť s obstarávateľom písomný dodatok k Rámcovej dohode, výsledkom ktorého bude predĺženie doby trvania Rámcovej dohody o ďalších 48 mesiacov . Pre vylúčenie pochybností platí, že ak dôjde k predĺženiu trvania Rámcovej dohody podľa predchádzajúcej vety, Rámcová dohoda bude uzavretá na dobu určitú, a to na 96 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti.
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
II.2.14) Doplňujúce informácie
Rámcová dohoda sa uzatvára na 48 mesiacov. Obstarávateľ je oprávnený kedykoľvek počas platnosti Rámcovej dohody zaslať uchádzačovi písomnú požiadavku na predĺženie trvania Rámcovej dohody. Doručením požiadavky uchádzačovi, sa uchádzač zaväzuje najneskôr do uplynutia doby trvania Rámcovej dohody, t.j. najneskôr do uplynutia 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody, uzavrieť s obstarávateľom písomný dodatok k Rámcovej dohode, výsledkom ktorého bude predĺženie doby trvania Rámcovej dohody o ďalších 48 mesiacov . Pre vylúčenie pochybností platí, že ak dôjde k predĺženiu trvania Rámcovej dohody podľa predchádzajúcej vety, Rámcová dohoda bude uzavretá na dobu určitú, a to na 96 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Poskytovanie mobilných elektronických komunikačných služieb
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
64212000-5
72300000-8
72400000-4
64212100-6
64212300-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: územie SR a ostatných krajín sveta
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom danej časti predmetu zákazky sú komplexné, bezpečné mobilné elektronické komunikačné služby v zmysle špecifikácie uvedenej v časti B.1 Opis predmetu zákazky a B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky týchto súťažných podkladov
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
10 550 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 48
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.11) Informácie o opciách
Opis opcií: Rámcová dohoda sa uzatvára na 48 mesiacov. Obstarávateľ je oprávnený kedykoľvek počas platnosti Rámcovej dohody zaslať uchádzačovi písomnú požiadavku na predĺženie trvania Rámcovej dohody. Doručením požiadavky uchádzačovi, sa uchádzač zaväzuje najneskôr do uplynutia doby trvania Rámcovej dohody, t.j. najneskôr do uplynutia 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody, uzavrieť s obstarávateľom písomný dodatok k Rámcovej dohode, výsledkom ktorého bude predĺženie doby trvania Rámcovej dohody o ďalších 48 mesiacov . Pre vylúčenie pochybností platí, že ak dôjde k predĺženiu trvania Rámcovej dohody podľa predchádzajúcej vety, Rámcová dohoda bude uzavretá na dobu určitú, a to na 96 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti.
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
II.2.14) Doplňujúce informácie
Rámcová dohoda sa uzatvára na 48 mesiacov. Obstarávateľ je oprávnený kedykoľvek počas platnosti Rámcovej dohody zaslať uchádzačovi písomnú požiadavku na predĺženie trvania Rámcovej dohody. Doručením požiadavky uchádzačovi, sa uchádzač zaväzuje najneskôr do uplynutia doby trvania Rámcovej dohody, t.j. najneskôr do uplynutia 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody, uzavrieť s obstarávateľom písomný dodatok k Rámcovej dohode, výsledkom ktorého bude predĺženie doby trvania Rámcovej dohody o ďalších 48 mesiacov . Pre vylúčenie pochybností platí, že ak dôjde k predĺženiu trvania Rámcovej dohody podľa predchádzajúcej vety, Rámcová dohoda bude uzavretá na dobu určitú, a to na 96 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia, uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
1.2.Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti uvedených v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní nasledovnými dokladmi:
a)písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. V súvislosti s nadobudnutím účinnosti zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov od 01.07.2016, uchádzač predloží aj výpis z registra trestov právnických osôb nie starší ako tri mesiace,
b)písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
c)písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu, nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
d)písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
e)písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
f)písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
Ak uchádzač nepredloží doklad podľa vyššie uvedeného bodu 1.2. písm. a), je povinný na účely preukázania podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, poskytnúť obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Nakoľko však obstarávateľovi nie je umožnený prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii), uchádzač je povinný predložiť všetky vyššie požadované doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia.

1.3.Ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.2. alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
1.4.Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu:
2.1.podľa § 33 ods. 1 písm. a) vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky (alebo bánk, ak má uchádzač otvorené účty vo viacerých bankách), ktorej je uchádzač klientom, o schopnosti plniť finančné záväzky, nie starším ako tri mesiace odo dňa predloženia ponuky. Vyjadrenie banky/bánk musí obsahovať údaje o tom, že:
2.1.1. uchádzač ku dňu vystavenia tohto potvrdenia v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár,
2.1.2. uchádzač ku dňu vystavenia tohto potvrdenia nie je v nepovolenom debete
2.1.3. jeho bežný účet nie je ku dňu vystavenia tohto vyjadrenia predmetom exekúcie.
Okrem vyjadrenia banky predloží uchádzač aj čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako v tých, ku ktorým predkladá vyjadrenie nemá záväzky. Čestné vyhlásenie bude podpísane uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, v prípade skupiny dodávateľov musí byť podpísané každým členom skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za člena skupiny dodávateľov, resp. splnomocneným lídrom skupiny. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky. Podmienka účasti platí pre obe časti predmetu zákazky.

2.2.podľa § 33 ods. 1 písm. d) prehľadom o celkovom obrate za posledné 3 hospodárske roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky:
2.2.1.Časť 1: v celkovej súhrnnej hodnote min. 1.680.000,- EUR,
2.2.2.Časť 2: v celkovej súhrnnej hodnote min. 1.700.000,- EUR,
Ekvivalent v inej mene musí byť uchádzačom prepočítaný podľa kurzu Európskej centrálnej banky (ďalej len ECB) z inej meny na EUR, ktorý bol zverejnený ECB ako posledný v príslušnom roku. Ak má uchádzač účtovné závierky a ďalšie dokumenty zverejnené v Registri účtovných závierok, uvedie v ponuke len internetovú adresu, na ktorej sú výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch verejne prístupné. V prípade, že výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch uchádzača sú uložené v neverejnej časti Registra účtovných závierok, je potrebné predložiť ich scan originálu alebo ich úradne osvedčených kópií s osvedčovacou doložkou DataCentra prevádzkovateľa Registra účtovných závierok. V prípade, že ide o uchádzača so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, takýto uchádzač predkladá predmetné výkazy podľa platných právnych predpisov v krajine svojho sídla.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 3.1.podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: zoznamom poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.

3.1.1.Časť 1 zákazky: Zoznamom poskytnutých služieb rovnakého druhu ako je predmet zákazky pričom účastník preukáže poskytovanie predmetných služieb minimálne pre 1 000 ks účastníckych telefónnych pripojení nie na jednom pevnom mieste pripojenia
Zoznam zmlúv musí obsahovať minimálne tieto údaje:
obchodné meno a sídlo dodávateľa,
obchodné meno a sídlo objednávateľa,
predmet dodania (z ktorého bude zrejmé splnenie požiadaviek obstarávateľa),
lehotu dodania (obdobie, počas ktorého bola služba dodávaná),
počet účastníckych telefónnych pripojení a pevné miesta ich pripojenia
meno a priezvisko, kontakt - tel. č. a emailový kontakt kontaktnej osoby objednávateľa a jeho funkciu, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v zozname.

V prípade, že uchádzač poskytoval služby pre verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov, zároveň predloží internetový odkaz na referencie verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov zverejnených na www.uvo.gov.sk,preukazujúcich skutočnosti uvedené v predloženom zozname.

3.2.podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní: opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenia kvality, v nadväznosti na § 35 zákona o verejnom obstarávaní.

a)Uchádzač k splneniu podmienky účasti predloží platný certifikát systému riadenia kvality zodpovedajúceho EN ISO 9001 v oblasti predmetu zákazky. Obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení systému riadenia kvality, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v súlade s § 35 zákona o verejnom obstarávaní. Platí pre obe časti predmetu zákazky.

b)Uchádzač k splneniu podmienky účasti predloží platný certifikát systému riadenia ochrany osobných údajov v cloude podľa EN ISO 27018 v oblasti predmetu zákazky. Obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení systému riadenia ochrany osobných údajov, ktoré sú rovnocenné opatreniam podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Platí pre obe časti predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 3.3.V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti, uvedených vo zverejnenom oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a súťažných podkladoch, za všetkých členov skupiny spoločne.
3.4.Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Pozn.: V súvislosti s nadobudnutím účinnosti zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov od 01.07.2016, splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní táto osoba preukazuje aj výpisom z registra trestov právnickej osoby nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
III.1.6) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške:
časť 1 zákazky: 150 000,- EUR
časť 2 zákazky: 150 000,- EUR
III.1.7) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov obstarávateľa viazaných na tento účel. Preddavok sa nebude poskytovať.
III.1.8) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
.V prípade prijatia ponuky od skupiny dodávateľov obstarávateľ vyžaduje v súlade s § 37 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, aby skupina pred podpisom Zmluvy vytvorila určitú právnu formu potrebnú z dôvodu riadneho plnenia Zmluvy, napr. vytvorila združenie bez právnej subjektivity podľa § 829 Občianskeho zákonníka, niektorú z obchodných spoločností podľa Obchodného zákonníka, alebo iný právny vzťah vhodný na riadne plnenie Zmluvy. Úspešný uchádzač preukazuje vyššie uvedené skutočnosti, napr. v prípade obchodných spoločností, podľa Obchodného zákonníka výpisom z Obchodného registra, v prípade konzorcia postačuje predložiť platnú a účinnú zmluvu o združení podľa § 829 Občianskeho zákonníka. Úspešný uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, predkladá doklady podľa predpisov v tejto krajine.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Úspešný uchádzač je povinný do 10 pracovných dní od doručenia oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk predložiť obstarávateľovi
- relevantne a kompletne vyplnený návrh Rámcovej dohody
- Uchádzač musí byť zároveň zaevidovaný ako podnik v zmysle zákona č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách v znení neskorších predpisov Úradom pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb (UPREKPS) pre poskytovanie služieb, ktoré sú predmetom zmluvy. Platí pre obe časti zákazky
- Uchádzač zároveň predloží Individuálne povolenie - rozhodnutie Úradu pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb v súlade s ust. zákona č. 351/2011 Z.z. o elektronických komunikáciách v znení neskorších predpisov na používanie frekvencií pre frekvenčné pásma pre celé územie Slovenskej republiky, dostatočnými na poskytovanie dohodnutých služieb v kvalite zodpovedajúcej aktuálnemu stavu technologického rozvoja elektronických komunikácií. Platí pre časť 2 zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Verejná súťaž
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Detaily o eaukcii sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.1.8) Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 08.12.2021 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.09.2022
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 08.12.2021 10:30
Miesto: Slovenská pošta, a.s., Nám SNP 35, 814 20 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Z dôvodu konania elektronickej aukcie je otváranie ponúk v zmysle § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní neverejné a uskutoční sa bez účasti uchádzačov. Zápisnica z otvárania ponúk, sa uchádzačom neposiela.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria vyhodnotenia ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy,
predmetné verejné obstarávanie nie je ani zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácii ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty..
Súťažné podklady v elektronickej forme sú zverejnené na https://posta.eranet.sk/#/tenders.
Všetky požadované doklady a dokumenty uchádzač predkladá ako scan originálov alebo úradne osvedčených kópií.
Obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom
obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému IS ERANET umiestneného na
https://posta.eranet.sk/#/tenders. Uvedený spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi
obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
25.10.2021

Redakčné opravy

57486 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 276/2021
V oznámení 52169-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Slovenská pošta, a.s., Partizánska cesta 9, 975 99 Banská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 250/2021 zo dňa 02.11.2021 boli nesprávne zverejnené údaje III.2.2) Podmienky vykonania zákazky Namiesto: Úspešný uchádzač je povinný do 10 pracovných dní od doručenia oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk predložiť obstarávateľovi - relevantne a kompletne vyplnený návrh Rámcovej dohody - Uchádzač musí byť zároveň zaevidovaný ako podnik v zmysle zákona č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách v znení neskorších predpisov Úradom pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb (UPREKPS) pre poskytovanie služieb, ktoré sú predmetom zmluvy. Platí pre obe časti zákazky - Uchádzač zároveň predloží Individuálne povolenie - rozhodnutie Úradu pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb v súlade s ust. zákona č. 351/2011 Z.z. o elektronických komunikáciách v znení neskorších predpisov na používanie frekvencií pre frekvenčné pásma pre celé územie Slovenskej republiky, dostatočnými na poskytovanie dohodnutých služieb v kvalite zodpovedajúcej aktuálnemu stavu technologického rozvoja elektronických komunikácií. Platí pre časť 2 zákazky Má byť: Úspešný uchádzač je povinný do 10 pracovných dní od doručenia žiadosti o poskytnutie súčinnosti predložiť obstarávateľovi - relevantne a kompletne vyplnený návrh Rámcovej dohody - Uchádzač musí byť zároveň zaevidovaný ako podnik v zmysle zákona č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách v znení neskorších predpisov Úradom pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb (UPREKPS) pre poskytovanie služieb, ktoré sú predmetom zmluvy. Platí pre obe časti zákazky - Uchádzač zároveň predloží Individuálne povolenie - rozhodnutie Úradu pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb v súlade s ust. zákona č. 351/2011 Z.z. o elektronických komunikáciách v znení neskorších predpisov na používanie frekvencií pre frekvenčné pásma pre celé územie Slovenskej republiky, dostatočnými na poskytovanie dohodnutých služieb v kvalite zodpovedajúcej aktuálnemu stavu technologického rozvoja elektronických komunikácií. Platí pre časť 2 zákazky IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 08.12.2021 10:00 Má byť: 22.12.2021 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 08.12.2021 10:30 Má byť: 22.12.2021 10:30

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité