Oznámenie 50504 - MST

Obsah

50504 - MST
Vestník č. 245/2021 - 28.10.2021

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Hlavné mesto SR Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603481
Primaciálne námestie 1, 81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Andrea Jašková
Telefón: +421 259356194
Email: andrea.jaskova@bratislava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): www.bratislava.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434962
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/15003/summary
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Výroba a dodávka bratislavskej dlažby
Referenčné číslo: MAGS OVO 64142/2021
II.1.2) Hlavný kód CPV
44111700-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je nákup bratislavskej dlažby za účelom skvalitnenia verejných priestorov Hlavného mesta. Zámerom projektu je zvýšenie estetického vzhľadu v uliciach Hlavného mesta s cieľom vytvoriť funkčný, prístupný a zjednotený verejný priestor.
Podrobné informácie o predmete zákazky sa nachádzajú v časti D. a v prílohe č. 5 súťažných podkladov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
727 257,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
44113100-6
44113130-5
44113200-7
44113300-8
44111000-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sklady verejného obstarávateľa v areáli Čierny les, Slovnaftská, 821 05 Ružinov a v areáli Stará Vajnorská 1366, 831 04 Bratislava.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup bratislavskej dlažby v objeme 20 000 m2, ale nie jej pokládka.

Podrobné informácie o predmete zákazky sa nachádzajú v časti D. a v prílohe č. 5 súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Názov: Lehota na vytavenie prvej objednávky
Relatívna váha: 7
Názov: Lehota dodania čiastkového plnenia
Relatívna váha: 3

Cena
Relatívna váha: 90
II.2.6) Odhadovaná hodnota
727 257,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
36
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Tohto verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:

A) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania sľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí spodnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní averejnej dražbe
Doklad vzmysle zákona: Výpis zregistra trestov
Za koho: Právnická osoba, Konatelia, Členovia predstavenstva, Členovia dozornej rady, prokuristi
Predloženie v ponuke: áno možnosť nahradiť JED

B) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu
Doklad vzmysle zákona: Výpis zo zdravotnej poisťovne, Výpis zo sociálnej poisťovne
Za koho: Právnická osoba
Predloženie v ponuke: nie (overuje verejný obstarávateľ na základe IČO)

C) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu
Doklad vzmysle zákona: Potvrdenie zfinančnej správy
Za koho: Právnická osoba
Predloženie v ponuke: nie (overuje verejný obstarávateľ na základe IČO)

D) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku
Doklad vzmysle zákona: Potvrdenie súdu
Za koho: Právnická osoba
Predloženie v ponuke: áno možnosť nahradiť JED

E) je oprávnený realizovať služby, ktoré sú predmetom zákazky
Výpis zORSR
Právnická osoba
Predloženie v ponuke: nie (overuje verejný obstarávateľ na základe IČO)

F) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím vSlovenskej republike alebo vštáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu
Doklad vzmysle zákona: Evidencia vRegistri osôb so zákazom
Za koho: Právnická osoba
Predloženie v ponuke: nie (overuje verejný obstarávateľ)
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Verejný obstarávateľ vyžaduje v rámci Podmienok účasti podľa ustanovenia § 34 ZVO predmetnej zákazky splniť a preukázať nasledovné:
Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb uskutočnených za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zoznam musí obsahovať zákazky na poskytnutie služieb/dodávok tovarov rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (výroba a dodávka dlažby), ktorých súčet zmluvných cien je rovnaký alebo vyšší ako 100 000 eur bez DPH kumulatívne za všetky zákazky.

Zmluvná cena zákaziek bude vyjadrené v EUR (ak je hodnota vyjadrená v inej mene, prepočítava sa hodnota na EUR kurzom Európskej centrálnej banky/ECB platným ku dňu podpisu predmetnej zmluvy o dodaní tovaru, t. j. s uvedením tohto dátumu).

Uchádzač môže v súlade s § 34 ods. 3 ZVO na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa splnenia podmienok účasti technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 26.11.2021 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 6
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 26.11.2021 10:30
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční aj v priestoroch zasadačky č. 101 magistrátu Hlavného mesta SR Bratislavy,
Primaciálne nám. 1 Bratislava.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ umožní osobnú účasť na otváraní osobám,
ktoré preukážu, že sú oprávneným zástupcom uchádzača (napr. prostredníctvom plnomocenstva).
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ si stanovuje požiadavku podľa § 40 ods. 6 písm. g) ZVO, v zmysle ktorej vylúči z verejného
obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uzavrel v danom
verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
22.10.2021

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité