Oznámenie 42787 - WYS

Obsah

42787 - WYS
Vestník č. 208/2021 - 09.09.2021

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Nitra
IČO: 00308307
Štefánikova trieda 60, 95006 Nitra
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Miroslav Daniš
Telefón: +421 376502272
Fax: +421 376511931
Email: Miroslav.Danis@msunitra.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.josephine.probiz.com
Hlavná adresa(URL): http://www.nitra.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433451
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.josephine.probiz.com
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
PD Radlinského
II.1.2) Hlavný kód CPV
71242000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Stručný opis predmetu zákazky:

Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v časti B.2 Opis predmetu zákazky a
v dokumente zadanie pre projektanta MK Radlinského - dokončenie pešej zóny zadanie, ktorý je prílohou č. 4 týchto súťažných podkladov.

Úspešný uchádzač sa zaväzuje, že vypracuje vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre verejného obstarávateľa a odovzdá verejnému obstarávateľovi nasledovný predmet zákazky podľa Návrhu Zmluvy o dielo, ktorý je prílohou č. 5 týchto súťažných podkladov:

A.Architektonická štúdia Radlinského
B.Dokumentácia pre územné rozhodnutie Radlinského (DÚR), zabezpečenie potrebných stanovísk dotknutých subjektov a výkon inžinierskej činnosti vedúcej k vydaniu právoplatného územného rozhodnutia v prospech žiadateľa Mesta Nitry
C.Dokumentácia pre stavebné povolenie s podrobnosťou realizačného projektu MK Radlinského-dokončenie pešej zóny (DSP) a zabezpečenie potrebných stanovísk dotknutých subjektov a výkon inžinierskej činnosti vedúcej k vydaniu právoplatného stavebného povolenia na meno stavebníka Mesta Nitry
D.Plán organizácie výstavby
E.Projekt vegetačných úprav, ktorého súčasťou je:
1.spracovanie inventarizácie drevín s návrhom drevín na asanáciu,
2.spracovanie projektu ochrany drevín na stavenisku v súlade s normou STN 83 7010 Ošetrenie, udržiavanie a ochrana stromovej vegetácie
F.Odborný autorský dohľad (ďalej len OAD),
(ďalej len dielo alebo predmet zákazky)
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
85 773,33 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
MsÚ Nitra
II.2.4) Opis obstarávania
Úspešný uchádzač sa zaväzuje, že vypracuje vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre verejného obstarávateľa a odovzdá verejnému obstarávateľovi nasledovný predmet zákazky podľa Návrhu Zmluvy o dielo, ktorý je prílohou č. 5 týchto súťažných podkladov:

A.Architektonická štúdia Radlinského
B.Dokumentácia pre územné rozhodnutie Radlinského (DÚR), zabezpečenie potrebných stanovísk dotknutých subjektov a výkon inžinierskej činnosti vedúcej k vydaniu právoplatného územného rozhodnutia v prospech žiadateľa Mesta Nitry
C.Dokumentácia pre stavebné povolenie s podrobnosťou realizačného projektu MK Radlinského-dokončenie pešej zóny (DSP) a zabezpečenie potrebných stanovísk dotknutých subjektov a výkon inžinierskej činnosti vedúcej k vydaniu právoplatného stavebného povolenia na meno stavebníka Mesta Nitry
D.Plán organizácie výstavby
E.Projekt vegetačných úprav, ktorého súčasťou je:
1.spracovanie inventarizácie drevín s návrhom drevín na asanáciu,
2.spracovanie projektu ochrany drevín na stavenisku v súlade s normou STN 83 7010 Ošetrenie, udržiavanie a ochrana stromovej vegetácie
F.Odborný autorský dohľad (ďalej len OAD),
(ďalej len dielo alebo predmet zákazky)
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
85 773,33 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 24
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: a) podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní musí uchádzač preukázať, že je oprávnený uskutočňovať služby ako je predmet zákazky.
Uvedené ustanovenie sa preukazuje v súlade s § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní doloženým dokladom o oprávnení poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky.

b) podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní musí uchádzač preukázať, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Uvedené ustanovenie sa preukazuje v súlade s § 32 ods. 2 písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky:

Bod 1.) podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO
1.) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené;

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ považuje za nevyhnutné, aby záujemca preukázal dostatočné skúsenosti s poskytnutím služieb na predmete rovnakom alebo obdobnom ako je predmet zákazky, predovšetkým z hľadiska rozsahu a náročnosti predmetu zákazky, tak aby sa v absolútnej miere eliminoval akýkoľvek nežiaduci účinok, ktorý by mohol mať negatívny vplyv na riadne plnenie predmetu zákazky.

Bod 1.
Uchádzač predloží Zoznam aspoň dvoch poskytnutých služieb v min. hodnote spolu 30 000,- EUR bez DPH za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej v tomto bode aj ,,rozhodné obdobie), ktorým preukáže, že poskytol služby porovnateľného predmetu a rozsahu ako je táto zákazka, pričom preukáže Zoznam aspoň dvoch poskytnutých služieb. V prípade skupiny dodávateľov verejný obstarávateľ umožňuje dodať Zoznam poskytnutých služieb spoločne.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 24.09.2021 12:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 24.09.2021 12:30
Miesto: Mestský úrad Nitra, Štefánikova trieda 60, Nitra
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
- Verejný obstarávateľ neposkytne preddavkovú platbu.
- Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z.z. a nie sú zapísaný v registri partnerov verejného sektora!
- V prípade, ak sa v súťažných podkladoch uvádza konkrétny typ výrobku, výrobca, výrobný postup, značka, patent, krajina alebo miesto pôvodu alebo výroby možno predložiť aj ekvivalent v súlade so zákonom NR SR č. 343/2015 Z. z. o VO.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
08.09.2021

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa

Zákazka: PD Radlinského
Obstarávateľ: Mesto Nitra

Dôležité