HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1)
NÁZOV A ADRESY
Mesto Trenčín
IČO:
00312037
Mierové námestie 2, 91164 Trenčín
Slovensko
Kontaktná osoba:
- Ing. František Kňažek, tel.: +421 0911 087 093, e-mail: frantisek.knazek@trencin.sk - za opis predmetu zákazky; - Mgr. Henrieta Kozáček Miloňová, tel.: +421 911 041 827, e-mail: henrieta.kozacek@trencin.sk – za verejné obstarávanie
Telefón:
+421 326504265
Email:
henrieta.kozacek@trencin.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL):
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4695
Hlavná adresa(URL):
http://www.trencin.sk
I.3)
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432653
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať elektronicky
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/12705/summary
I.4)
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
I.5)
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Plnenie úloh obce ako orgánu samosprávy vrátane preneseného výkonu štátnej správy
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov
Sanácia, rekonštrukcia a modernizácia objektu nocľahárne a nízkoprahového denného centra
Referenčné číslo: MSÚTN-UP-VO/2021/37264/KoHe
II.1.2)
Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3)
Druh zákazky
Práce
II.1.4)
Stručný opis
Objekt s. č. 216 na parcele registra "C" č. 149/1 a 149/2 v k. ú. Trenčín je momentálne využívaný na účely nocľahárne pre bezdomovcov a v denných hodinách ako nízkoprahové denné centrum. Predmetom zákazky je rekonštrukcia tohto objektu a k tomu potrebná úprava exteriérovej plochy. Po ukončení rekonštrukcie bude prevádzka pozostávať z týchto priestorov a plniť tieto funkcie: - Priestory 1. NP budú slúžiť pre funkciu nocľahárne pre bezdomovcov. - Po ukončení rekonštrukcie budú priestory podkrovia slúžiť pre prevádzku nízkoprahového denného centra a administratívne zázemie objektu. - V priestore suterénu budú umiestnené tieto miestnosti: technická miestnosť s plynovým kotlom na vykurovanie a prípravu teplej úžitkovej vody, zásobník teplej úžitkovej vody, sklad predmetov občasnej potreby, sklad náradia, sklad trvácich potravín. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5)
Celková predpokladaná hodnota
368 875,04
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
45310000-3
45232141-2
44480000-8
45232410-9
45231400-9
65110000-7
45231300-8
45236000-0
45233161-5
II.2.3)
Miesto dodania
Kód NUTS
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
stavebný pozemok je tvorený parcelami registra C 149/1 a 149/2, k. ú. Trenčín
II.2.4)
Opis obstarávania
Objekt s. č. 216 na parcele registra C č. 149/1 a 149/2 v k. ú. Trenčín je momentálne využívaný na účely nocľahárne pre bezdomovcov a v denných hodinách ako nízkoprahové denné centrum. Po ukončení rekonštrukcie bude prevádzka pozostávať z týchto priestorov a plniť tieto funkcie: 1. NP Priestory 1. NP budú slúžiť pre funkciu nocľahárne pre bezdomovcov. - vstup do objektu bude v mieste existujúceho vstupu, dvere budú osadené do novej polohy, terénne schodíky v mieste vstupu budú odstránené, aby bol zabezpečený bezbariérový vstup, - za vstupnými dverami bude uzatvorením súčasnej exteriérovej chodby vytvorené zádverie, - v mieste súčasného vstupu do interiéru 1. NP bude osadené schodisko prepájajúce suterén s prízemím a podkrovím, bezbariérový pohyb po schodisku bude zabezpečený schodolezom - zo schodiska bude na úrovni 1. NP prístupná chodba, - súčasťou chodby bude aj pult nočnej služby, v nadväznosti na pult nočnej služby bude z chodby prístupné zázemie nočnej služby v podobe šatne a WC, - z chodby budú prístupné dve miestnosti nocľahárne mužov s plochou 30,0 m2 a 27,0 m2, - z chodby bude prístupné hygienické zariadenie pre mužov vybavené 2x umývadlom s teplou a studenou vodou, 2x sprchou s teplou a studenou vodou, 1x pisoárom a 1x WC misou, - z chodby bude prístupná miestnosť pre čistiace potreby, z miestnosti pre čistiace potreby bude prístupná inštalačná šachta, v ktorej budú vedené vertikálne rozvody médií medzi suterénom a podkrovím, - z chodby bude prístupná aj miestnosť určená na vypranie, usušenie a ožehlenie osobnej bielizne, - z chodby bude smerom doľava prístupná spoločenská miestnosť s kuchynskou linkou, plocha miestnosti bude 19,27 m2, - zo spoločenskej miestnosti bude prístupná predsieň, z ktorej bude prístup do nocľahárne žien a bezbariérovo riešenej kúpeľne určenej pre ženy a tiež pre klientov centra s obmedzenou schopnosťou pohybu, - nocľaháreň pre ženy bude mať plochu 31,26 m2. Podkrovie Po ukončení rekonštrukcie budú priestory podkrovia slúžiť pre prevádzku nízkoprahového denného centra a administratívne zázemie objektu. - vpravo od schodiska v krídle objektu bude osadené administratívne zázemie objektu (kancelária sociálnych pracovníkov, sklad inventáru, sklad čistej a špinavej bielizne a bezbariérové WC), - v podkrovnej časti dvorového krídla objektu budú priestory nízkoprahového denného centra, - zo schodiska bude prístupná chodba, - z chodby bude prístupná výlevka a sklad čistiacich potrieb pre NDC, - z chodby budú prístupné toalety pre klientov NDC, obe toalety budú riešené ako bezbariérové, - z chodby bude prístupný sklad, - z chodby bude taktiež prístupná miestnosť pre poskytovanie individuálneho sociálneho, právneho a psychologického poradenstva, - západnú časť podkrovia dvorového krídla bude tvoriť spoločenská miestnosť NDC, - zo spoločenskej miestnosti bude možnosť úniku v prípade požiaru aj oceľovým schodiskom osadeným na západnej fasáde. Suterén Suterén bude prístupný hlavným schodiskom. V priestore suterénu budú umiestnené tieto miestnosti: - technická miestnosť s plynovým kotlom na vykurovanie a prípravu teplej úžitkovej vody, zásobník teplej úžitkovej vody, - sklad predmetov občasnej potreby, - sklad náradia, - sklad trvácich potravín. Exteriérové plochy UPOZORNENIE: Verejný obstarávateľ upozorňuje, že pri sanačných prácach dochádza k obkopaniu obvodového muriva objektu po celom obvode do úrovne nezámrznej hĺbky a realizácii zvislej hydroizolácie exteriérových stien. Vzhľadom na stav nosného muriva verejný obstarávateľ požaduje, aby sa tieto práce vykonávali po častiach, aby sa vylúčilo riziko porušenia statiky a príp. zrútenia budovy! Pozn.: Stavebný dozor si zabezpečí verejný obstarávateľ sám, na vlastné náklady. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Predpokladaná hodnota
368 875,04
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 7
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Áno
Identifikácia projektu: NFP302021V668
II.2.14)
Doplňujúce informácie
Kód Výzvy:IROP-PO2-SC211-2018-27 Operačný program:Integrovaný regionálny operačný program Spolufinancovaný fondom:Európsky fond regionálneho rozvoja Prioritná os:2 Ľahší prístup k efektívnym a kvalitnejším verejným službám
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1)
PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1)
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
1.1 V súlade s § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov 46b) v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov46c) v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať, h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať. 1.2 V súlade s § 32 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 odseku 1 : a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením. 1.4 Ver. obstarávateľ uplatňuje aj podmienku (dôvod vylúčenia uchádzača) podľa § 40 ods. 6 písm. g) ZVO. !!! V tomto bode uvádzame len dôležité základné informácie. Plné znenie týchto podmienok sa nachádza v SP v časti A.2 Podmienky účasti !!!
III.1.2)
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok:
Splnenie podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia musia byť v súlade s § 33 Zákona o verejnom obstarávaní. !!!Podmienky účasti sú v plnom znení uvedené v Súťažných podkladoch, v kapitole A.2 Podmienky účasti, keďže vo Výzve na predkladanie ponúk nie je plné znenie podmienok účasti možné zverejniť nakoľko je počet znakov obmedzený!!!
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky (podľa § 33 ods. 1 písm. a), nie staršie ako 3 mesiace ku dňu, v ktorom uplynie lehota na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ požaduje takéto vyjadrenie od každej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet. V prípade, ak sa banka vyjadrí, že uchádzač je v nepovolenom debete, alebo že jeho účet je predmetom exekúcie alebo že uchádzač nedodržuje splátkový kalendár, je potrebné aby uchádzač doložil aj podrobné zdôvodnenie tohto stavu. V prípade, ak z predložených dokladov alebo z predloženého zdôvodnenia uchádzača bude zrejmé, že uchádzač nie je schopný plniť svoje finančné záväzky, bude z tejto zákazky uchádzač vylúčený. Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie (podpísané osobou/osobami oprávnenou zastupovať uchádzača), v ktorom presne uvedie, v ktorých bankách má vedený účet (vymenuje všetky banky) a že nemá vedený účet v inej banke (ani v Slovenskej republike a ani v zahraničí). Odporúčaný vzor takéhoto vyhlásenia je uvedený v tejto časti týchto podkladov. Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky a čestné vyhlásenie požaduje verejný obstarávateľ predložiť ako scan originálu rovnopisu alebo jeho úradne overenej fotokópii.
III.1.3)
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok:
Splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti postavenia musia byť v súlade s § 34 Zákona o verejnom obstarávaní. Pre stavebné práce, ktoré sa majú uskutočniť podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. !!! V tomto bode uvádzame len dôležité základné informácie. Plné znenie týchto podmienok sa nachádza v SP v časti A.2 Podmienky účasti !!!
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Verejný obstarávateľ určil minimálny štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky skutočnosť, aby uchádzač preukázal uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo porovnateľného charakteru, ako je predmet zákazky (za stavebné práce rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú práce na výstavbe a/alebo rekonštrukcii pozemných stavieb), v rozhodnom období v minimálnom objeme 250.000,- € bez DPH na jednu referenciu, pričom súčasťou prác v predloženej referencii sú aj práce spojené s vytvorením hydroizolácie proti vlhkosti. Pre odstránenie pochybností uvádzame, že: -verejný obstarávateľ požaduje minimálne jednu referenciu v min. objeme 250.000,- € bez DPH; -výška hodnoty prác spojených s vytvorením hydroizolácie proti vlhkosti v rámci predloženej referencie nie je rozhodujúca.
III.2)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2)
Podmienky vykonania zákazky
UPOZORNENIE: Verejný obstarávateľ upozorňuje, že pri sanačných prácach dochádza k obkopaniu obvodového muriva objektu po celom obvode do úrovne nezámrznej hĺbky a realizácii zvislej hydroizolácie exteriérových stien. Vzhľadom na stav nosného muriva verejný obstarávateľ požaduje, aby sa tieto práce vykonávali po častiach, aby sa vylúčilo riziko porušenia statiky a príp. zrútenia budovy!
III.2.3)
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2)
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 13.07.2021 10:00
IV.2.6)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2022
IV.2.7)
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 13.07.2021 13:00
Miesto:
Mesto Trenčín, Mierové nám. č. 2, 911 64 Trenčín, Slovenská republika Poschodie: 1. poschodie, Miestnosť: veľká zasadacia miestnosť na Mestskom úrad v Trenčíne.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk:
Pri otváraní ponúk bude umožnená účasť všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač sa otvárania môže zúčastniť osobne, prostredníctvom osoby oprávnenej konať za uchádzača v zmysle výpisu z obchodného registra alebo prostredníctvom osoby, ktorú štatutárny zástupca uchádzača písomne splnomocnil na tento úkon.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2)
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
Bude sa akceptovať elektronická fakturácia
Použijú sa elektronické platby
VI.3)
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 10.000 € 2. Poskytovanie vysvetlení, odovzdávanie podkladov a komunikácia medzi VO/záujemcami a uchádzačmi sa bude uskutočňovať v štát.(slov.) jazyku a spôsobom, ktorý zabezpečí úplnosť a obsah týchto údajov uvedených v ponuke, podmienkach účasti a zaručí ochranu dôverných a osob. údajov uvedených v týchto dokumentoch. 3. VO bude pri komun. s uchádzač. resp. záujemc. postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikač. rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komun. sa týka akejkoľvek komunik. a podaní medzi VO a záujem., resp. uchádz. (ak nie v súť. podkl. uved. inak). JOSEPHINE je na účely tohto VO softvér na elektroniz. zadávania verejných zákaziek. JOSEPHINE je webová aplikácia na doméne https://josephine.proebiz.com. 4. VO umožňuje neobmedzený a priamy prístup el. prostriedkami k súťaž. podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Súťaž. pon. a prípadné vysvetlenie alebo doplnenie SP alebo vysvetlenie požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, podmienok účasti vo VO, inform. dokumentu alebo inej sprievod. dokumentácie budú verejným obstarávateľom zverejnené ako elektronické dokumenty vo formáte pdf. v profile verejného obstarávateľa tu: https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/4695 a súťažné podklady, resp. ich súčasti, ktoré majú zvyčajne uchádzači záujem editovať pri príprave ponuky (napr. JED, výkazy výmer, súťažné podklady) sa budú nachádzať v systéme JOSEPHINE (verejný obstarávateľ zverejní v profile verejného obstarávateľa link na tieto dokumenty). 5. Pokiaľ sa v týchto súťaž. podkladoch hovorí o predložení/zaslaní ponuky, dokumentov a pod. má sa za to, že sa jedná výlučne o elektronické predloženie dokumentov, pokiaľ nie je v súťažných podkladoch uvedené inak. 6. Ver. obstarávateľ na základe § 112 ods. 6 ZVO rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk a zároveň ver. ob. vyhodnotí spln. podmienok účasti uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 7. Pri JEDe: Ver. obstarávateľ uvádza, že obmedzuje informácie požadované na podm. účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie. 8. Odovzdanie staveniska: Najneskôr do 10 prac. dní po dni, v ktorom nadobudne účinnosť zmluva s úspeš. uchádzačom. Začatie prác: V deň odovzdania staveniska. 9. V prípade, ak sa zábezpeka realizuje formou bank. záruky/poistenia záruky má uchádzač možnosť predložiť v ponuke tieto doklady: a) prostredníctvom zaručenej konverzie týchto listinných dokladov, alebo b) ak banka a poisťovňa vydávajú aj elektronic. bankové záruky, resp. poistenie zábezpeky a na ich uplatnenie sa nevyžaduje predloženie písom. originálu, alebo c) scan originálu dokumentu a zároveň doručiť v papierovej podobe ako originál do podateľne ver. obstarávateľa poštou, osobne, prípadne kuriérom a pod. v lehote na predkladanie ponúk. 10. Obstarávanie nie je zelené, nie je obst. inovácií, ani zamerané na soc. aspekty 11. Ostatné informácie sú uvedené v SP.
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
16.06.2021