HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1)
NÁZOV A ADRESY
Mesto Banská Bystrica
IČO:
00313271
Československej armády 26, 97401 Banská Bystrica
Slovensko
Kontaktná osoba:
Ing. Dušan Tury
Telefón:
+421 484330340
Email:
dusan.tury@banskabystrica.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL):
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4778
Hlavná adresa(URL):
http://banskabystrica.sk
I.3)
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432282
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať elektronicky
Adresa (URL): www.ezakazky.sk
I.4)
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
I.5)
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov
Vypracovanie svetelno-technickej štúdie a PD rekonštrukcie verejného osvetlenia v majetku Mesta Banská Bystrica
Referenčné číslo: 21398/2021
II.1.2)
Hlavný kód CPV
71320000-7
II.1.3)
Druh zákazky
Služby
II.1.4)
Stručný opis
Predmetom zákazky je: 1 vypracovanie svetelno-technickej štúdie v nasledujúcom rozsahu: -Pasportizácia celej sústavy verejného osvetlenia mesta, -Kategorizácia tried osvetlenia v zmysle TNI CEN/TR 13201, -Meranie hrúbky vybraných vzorových typových oceľových stožiarov ultrazvukom, posúdenie stavu stožiarov a návrh opatrení, -Spracovanie návrhov modernizácie na základe výsledkov pasportizácie sústavy verejného osvetlenia mesta, 2. vypracovanie projektovej dokumentácie pre realizáciu (DRS) autorizovaným stavebným inžinierom vrátane položkovitého rozpočtu a výkazu výmer (súčasťou dokumentácie musia byť vyjadrenia dotknutých správcov inžinierskych sietí, v prípade potreby). 3. zabezpečenie všetkých potrebných vyjadrení a povolení v rozsahu podkladov potrebných pre stavebné konanie DRS a podanie žiadosti pre vydanie stavebného povolenia pre optimalizáciu RVO 4. vykonať odborný autorský dohľad
II.1.5)
Celková predpokladaná hodnota
68 021,40
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.3)
Miesto dodania
Kód NUTS
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Mestský úrad Banská Bystrica
II.2.4)
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je vypracovanie : 1. svetelno-technickej štúdie a projektovej dokumentácie rekonštrukcie verejného osvetlenia v správe a majetku Mesta Banská Bystrica v nasledujúcom rozsahu: 1.1 Pasportizácia celej sústavy verejného osvetlenia mesta Objednávateľ dodá: Pasportizáciu vrátane geodetického zamerania - presné geografické údaje o sústave verejného osvetlenia - GIS v elektronickej verzii, geodetické zameranie sústavy verejného osvetlenia v 3. triede presnosti, výstupný formát *.DGN, súradnicový systém S-JTSK, posúdenie stavu rozvádzačov verejného osvetlenia (RVO) z hľadiska BOZP a nutnosti opráv alebo výmeny. 1.2. Kategorizácie tried osvetlenia v zmysle TNI CEN/TR 13201 - Svetlo-technický výpočet navrhovanej sústavy, overenie splnenia parametrov požadovaných normami na osvetlenie pozemných komunikácií pre existujúcu geometriu usporiadania stožiarov sústavy. 1.3. Meranie hrúbky vybraných vzorových typových oceľových stožiarov ultrazvukom, posúdenie stavu stožiarov a návrh opatrení. Kategorizácia stožiarov podľa veku, opotrebenia a stavu. Určenie lokalít s havarijným stavom stožiarov (po dobe životnosti a stenčenie hrúbky steny stožiara v mieste votknutia). 1.4. Spracovanie návrhov modernizácie na základe výsledkov pasportizácie sústavy verejného osvetlenia mesta - Špecifikácia navrhovaného stavu rozdelená do stavebných objektov s popisom prác. Štruktúra svetelno-technickej štúdie a ďalšie: podrobne uvedené v súťažných podkladoch. 2. Vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie pre realizáciu stavby (DRS) samostane pre Projekt zmeny klímy, samostatne pre jednotlivé mestské časti a samostatne projektovú dokumentáciu pre stavebné povolenie pre optimalizáciu počtu rozvádzačov verejného osvetlenia (RVO) na území mesta Banská Bystrica autorizovaným stavebným inžinierom vrátane položkovitého rozpočtu a výkazu výmer (súčasťou dokumentácie musia byť vyjadrenia dotknutých správcov inžinierskych sietí, v prípade potreby, ktoré zhotoviteľ vopred prerokuje s dotknutými orgánmi a organizáciami). Cena musí zahŕňať aj výkon autorského dozoru. Štruktúra projektovej dokumentácie a ďalšie: podrobne uvedené v súťažných podkladoch 3. Zabezpečenie všetkých potrebných vyjadrení a povolení v rozsahu podkladov potrebných pre stavebné konanie DRS a podanie žiadosti pre vydanie stavebného povolenia pre optimalizáciu RVO: Zhotoviteľ dodá na účely vypracovania DRS a PD pre SP kladné vyjadrenia dotknutých orgánov a správcov sietí, ako aj vyjadrenia dotknutých podnikov o existencii trás podzemných vedení alebo nadzemných vedení, rádiových trás v mieste stavby a o možnosti rušenia rádiového prenosu potrebných pre podanie žiadosti o vydanie stavebného povolenia. Po obdržaní všetkých kladných vyjadrení dotknutých orgánov, správcov sietí a dotknutých podnikov podá žiadosť o vydanie stavebného povolenia na určený stavebný úrad. 4. Odborný autorský dohľad v rozsahu prílohy č. 4 Sadzobníka UNIKA 2021. V rozpise bude uvedený maximálny počet stoosemdesiat (180) hodín a hodinová zúčtovacia sadzba. Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonávať OAD odo dňa odovzdania staveniska zhotoviteľovi stavby: Rekonštrukcia verejného osvetlenia v majetku Mesta Banská Bystrica (ďalej v texte len stavba) a počas realizácie predmetnej stavby až do doby, kedy objednávateľ na základe písomného odovzdávacieho a preberacieho protokolu prevezme stavbu od zhotoviteľa stavby, bez vád a nedorobkov. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári Výzvy na predkladanie ponúk limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Výzvy uviesť ďalšie podrobnosti ohľadne opisu obstarávania. Podrobný opis je uvedený v súťažných podkladoch.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Predpokladaná hodnota
68 021,40
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy:
v zmysle § 57 ZVO
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1)
PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1)
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: 1.§ 32 ods. 1 písm. e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. 2.§ 32 ods. 1 písm. f), že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - doloženým čestným vyhlásením (príloha č.8 Súťažných podkladov). Uchádzač, ktorý má platný zápis v Zozname hospodárskych subjektov nie je povinný predložiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia. Uchádzač túto skuťočnosť uvedie v ponuke. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. Pre splnenie podmienky účasti podľa §32 ods.1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní je postačujúce ak uvedie uchádzač v ponuke, ktorým dokladom naplní predmetné splnenie podmienky účasti vo verejnom obstarávaní (napr. Zápis v ORSR, ŽR SR, resp. iné oprávnenie podnikania týkajúce sa predmetu zákazky) verejný obstarávateľ si doklad preverí. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečovať.
III.1.2)
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok:
Nevyžaduje sa.
III.1.3)
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok:
1.Podľa § 34 ods. 1 písm. a) predložením zoznamu poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. 2.Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu ZoD disponuje autorizovaným stavebným inžinierom, podľa § 5 zákona č. 138/1992 Z.z. o Autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch kategória A2 Komplexné architektonické a inžinierske služby a súvisiace poradenstvo s výnimkou architektonických služieb, alebo I4 (označenie na osvedčení a pečiatke) Inžinier pre technické, technologické a energetické vybavenie stavieb (modrá pečiatka). 3.Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač alebo záujemca využiť technické a odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah, ktoré bude mať k dispozícii na plnenie zmluvy. V takom prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v rozsahu ako uchádzač, okrem § 32 ods.1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písmeno a) až h) a ods. 7. 4.V zmysle § 114, ods. 1 ZVO uchádzač-hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti: -Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39. Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED. -alebo čestným vyhlásením v zmysle § 114 ods. 1 ZVO príloha č. 7 Súťažných podkladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
1.Verejný obstarávateľ požaduje, ža uchádzač za predchádzajúce tri (3) roky od zverejnenia tejto výzvy zrealizoval minimálne jednu svetelno-technickú štúdiu a projektovú dokumentáciu najmenej na jedentisíc (1 000) svetelných bodov s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia. V prípade, ak uchádzač predkladá/uvádza v zozname službu, ktorej poskytnutie presahuje stanovené obdobie rokov, t. j. poskytnutie služby začalo pred tromi rokmi, alebo nebolo skončené do vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej aj ako rozhodné obdobie), uchádzač v zozname uvedie zvlášť iba za tú časť služieb, ktorá bola realizovaná v požadovanom/rozhodnom období. V prípade, ak služby poskytoval záujemca ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem, realizovaný ním samotným. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Hodnoty služieb, ktoré boli realizované v inej mene ako v eurách, je potrebné prepočítať, a to tak, že sumy uvedené v iných menách budú prepočítané kurzom ECB platným k prvému dňu v roku, v ktorom boli služby poskytnuté. 2.Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu ZoD disponuje autorizovaným stavebným inžinierom, podľa § 5 zákona č. 138/1992 Z.z. o Autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch kategória A2 Komplexné architektonické a inžinierske služby a súvisiace poradenstvo s výnimkou architektonických služieb, alebo I4 (označenie na osvedčení a pečiatke) Inžinier pre technické, technologické a energetické vybavenie stavieb (modrá pečiatka).
III.2)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3)
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2)
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 15.06.2021 10:00
IV.2.6)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7)
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 15.06.2021 11:00
Miesto:
Otváranie ponúk sa uskutoční dňa 15.06.2021 o 11:00 hod. sprístupnením predložených dokladov verejnému obstarávateľovi prostredníctvom elektronického nástroja ewww.eZakazky. Otváranie ponúk bude uskutočnené podľa § 52 zákona o verejnom obstarávaní v súlade s právnym poriadkom platným v Slovenskej republike. Otváranie ponúk vykoná komisia, ktorá je zároveň komisiou k vyhodnoteniu.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk:
Otváranie ponúk je verejné. Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ nepoužije na vyhodnotenie ponúk elektronickú aukciu, podľa § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní je otváranie ponúk verejné, údaje z otvárania ponúk komisia zverejňuje a zápisnica z otvárania ponúk sa posiela uchádzačom.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2)
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
Použije sa elektronické objednávanie
Bude sa akceptovať elektronická fakturácia
Použijú sa elektronické platby
VI.3)
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk . Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk . Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk . V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie nebude akceptovaná, ak bude doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa resp. iným spôsobom. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. Vyššie uvedený postup povinnej registrácie na portáli ezakazky platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa na stránke UVO alebo iným spôsobom. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári Výzvy na predkladanie ponúk limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Výzvy uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podlimitná zákazka sa zadáva v súlade s 112 ods.6, druhá veta zákona o verejnom obstarávaní Predmetné VO sa netýka zeleného VO, obstarávania inovácií, nie je zamerané na sociálne aspekty. Zábezpeka sa nevyžaduje.
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
31.05.2021