II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Výpočtová technika
Referenčné číslo: REK000089/2021-UVO
II.1.2)
Hlavný kód CPV
30200000-1
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom zákazky je nákup a dodanie vybraného sortimentu monitorov, osobných počítačov, notebookov, tabletov, tlačiarní, kopírok, multifunkčných zariadení, projektorov a aktívnych sieťových prvkov výpočtovej techniky, vrátane poskytovania záručného servisu a ostatných súvisiacich služieb. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a v Prílohe č. 1 - Špecifikácia predmetu dohody a cenník k návrhu rámcovej dohody.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
236 112,00
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
30213000-5
30213100-6
30213200-7
30213300-8
30213500-0
30230000-0
30231310-3
30232100-5
30232110-8
32413100-2
38652120-7
48000000-8
60000000-8
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania predmetu zákazky je Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, jej fakulty, ústavy a pracoviská, bližšie definované v samostatných objednávkach.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom obstarávania je nákup a dodanie vybraného sortimentu monitorov, osobných počítačov, notebookov, tabletov, tlačiarní, kopírok, multifunkčných zariadení, projektorov a aktívnych sieťových prvkov výpočtovej techniky, vrátane poskytovania záručného servisu a ostatných súvisiacich služieb.
Ostatné súvisiace služby predstavujú dodanie zariadení, hardvéru, softvéru, vrátane prislúchajúceho inštalačného materiálu a doprava jednotlivých častí predmetu zákazky na miesto dodania, spolu s technickou dokumentáciou, návodom na obsluhu v slovenskom jazyku a záručným listom jednotlivých častí predmetu plnenia, vyloženie tovaru v mieste dodania a poskytnutie súčinnosti pri inštalácii, zaškolení, resp. konfigurácii nových zariadení, ak je to uvedené v požiadavke verejného obstarávateľa v Prílohe č. 1 - Špecifikácia predmetu dohody a cenník k návrhu rámcovej dohody.
Druhová skladba jednotlivých položiek, podrobná špecifikácia predmetu zákazky a požadované množstvá sú uvedené v Prílohe č. 1 k návrhu rámcovej dohody. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými objednávkami.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
236 112,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie