Oznámenie 44076 - MSS

Obsah

44076 - MSS
Vestník č. 253/2020 - 01.12.2020

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Nitra
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00308307
Štefánikova trieda 60, 95006 Nitra
Kód NUTS: SK023
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Lukáš Daniš
Telefón: +421 376502110
Email: danis.lukas@msunitra.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): www.nitra.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/429251
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/9820/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zabezpečenie prevádzky, údržby a opráv verejného osvetlenia v meste Nitra a ním súvisiacich menších a neperiodických činností.
II.1.2) Hlavný kód CPV
50232000-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytnutie služieb:
a) zabezpečujúcichprevádzku, údržbu a opravy (riadne a mimoriadne) verejného osvetlenia, ktorá pozostáva najmä z činností bližšie špecifikovaných podrobným opisom predmetu zákazky a tiež v návrhu zmluvy, ktoré sú súčasťou dokumentácie k procesu zadávania zákazky,
b)menších a neperiodické činností súvisiace s prevádzkovaním zariadení verejného osvetlenia, ktoré sú taktiež bližšie špecifikované podrobným opisom predmetu zákazky a tiež v návrhu zmluvy, ktoré sú súčasťou dokumentácie k procesu zadávania zákazky,
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
244 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Hlavným miestom dodania predmetu zákazky je celé územie mesta Nitra, predovšetkým miesta osadenia bodov verejného osvetlenia a menších prvkov pripojených k sústave verejného osvetlenia.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytnutie služieb:
a) zabezpečujúcichprevádzku, údržbu a opravy (riadne a mimoriadne) verejného osvetlenia, ktorá pozostáva najmä z činností bližšie špecifikovaných podrobným opisom predmetu zákazky a tiež v návrhu zmluvy, ktoré sú súčasťou dokumentácie k procesu zadávania zákazky,
b)menších a neperiodické činností súvisiace s prevádzkovaním zariadení verejného osvetlenia, ktoré sú taktiež bližšie špecifikované podrobným opisom predmetu zákazky a tiež v návrhu zmluvy, ktoré sú súčasťou dokumentácie k procesu zadávania zákazky,
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
244 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa
§ 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO) spôsobom uvedeným v ZVO (napr. predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 ZVO alebo zápisom v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO alebo zápisom v obdobnom registri iného členského štátu).
V prípade predloženia ponuky skupinou dodávateľov sa použije § 37 ZVO primerane.

Uchádzač, o ktorom je možné verejným obstarávateľom získať/použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu a ktorý nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO alebo ktorý nepredložil adekvátne vyplnený jednotný európsky dokument podľa § 39 ZVO, nie je povinný predkladať vybrané doklady podľa odseku 2, pretože verejný obstarávateľ je oprávnený používať údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (portál oversi.gov.sk).
Na preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO nemusí predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO len vtedy, ak dotknuté fyzické osoby, člen/ovia štatutárneho orgánu / člen/ovia dozorného orgánu alebo prokurista/i uchádzača/ov je/sú občanom/mi Slovenskej republiky, a právnická osoba má sídlo v Slovenskej republike a uchádzač zároveň za tieto dotknuté osoby poskytol verejnému obstarávateľovi úplné a správne údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neuplatňuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
Uchádzač túto podmienku účasti preukáž nasledovne: predložením referencií s potvrdením o uspokojivom poskytnutí služieb ako je predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky - Správa a prevádzka verejného osvetlenia min. 2 po sebe idúce roky a z toho min. 1 zákazka od jedného odberateľa služieb v min. počte. 8600 svetelných bodov.
Odôvodnenie: Uchádzač splnením podmienky účasti preukáže, že ma postačujúce skúsenosti na riadne plnenie zmluvy.

podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Uchádzač túto podmienku účasti preukáž nasledovne: Zoznam pracovníkov s odborným vzdelaním a praxou týkajúcou sa predmetu zákazky a to:
- min. 8x Elektromontér §22 resp. §23 podľa vyhlášky 508/2009 + Práce vo výškach (originál alebo overenú kópiu osvedčenia o odbornej spôsobilosti, osvedčenie pre práce vo výškach)
- min. 2x Elektrotechnik pre riadenie činnosti alebo prevádzky §23 vyhlášky 508/2009 Elektrotechnik na riadenie činnosti alebo na riadenie prevádzky s min. 5 ročnou praxou. Uchádzač predloží originál alebo overenú kópiu osvedčenia o odbornej spôsobilosti. Zároveň uvedený pracovníci musia mať osvedčenie o odbornej spôsobilosti pre práce pod napätím podľa STN 50 110-1 pre práce pod napätím, nakoľko verejný obstarávateľ požaduje prevedenie prác bez vypnutia NN siete. (originál alebo overenú kópiu osvedčenia o odbornej spôsobilosti, osvedčenie pre práce pod napätím)
- min. 2x revízny technik vyhradeného technického zariadenia elektrického podľa §24 vyhlášky 508/2009 Z. z. (Uchádzač predloží originál alebo overenú kópiu osvedčenia o odbornej spôsobilosti.)
Odôvodnenie: Uchádzač splnením tejto podmienky preukáže, že kapacitné disponuje potrebným personálom na riadne plnenie zmluvy.

podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby.
Uchádzač túto podmienku účasti preukáž nasledovne: predložením zoznamu a údajov o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na poskytnutie služieb: min. 2x Mobilná montážna plošina s min. pracovnou výškou 20 metrov, 1x Mobilná plošina s min. pracovnou výškou 15 metrov.
Odôvodneniei: Uchádzač splnením tejto podmienky preukáže, že kapacitné disponuje potrebným technickým vybavením na riadne plnenie zmluvy.

podľa § 35 zákona o verejnom obstarávaní
Uchádzač túto podmienku účasti preukáž nasledovne: predložením príslušného certifikátu (dokumentu), že je držiteľom platného certifikátu riadenia kvality podľa normy ISO 9001 alebo porovnateľného certifikátu pre požadovaný predmet zákazky. Ak uchádzač nie je držiteľom platného certifikátu riadenia kvality podľa normy ISO 9001, alebo jeho ekvivalentu, predloží podrobný a úplný opis opatrení na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Odôvodnenie: Predložením uvedeného certifikátu uchádzač preukáže, že s najväčšou pravdepodobnosťou v priebehu trvania platnosti zmluvy bude poskytovať služby s cieľom maximálneho uspokojenia potrieb verejného obstarávateľa.

podľa § 36 zákona o verejnom obstarávaní
Uchádzač túto podmienku účasti preukáž nasledovne: uvedením opatrení environmentálneho manažérstva :
ISO 14 001 v oblasti predmetu zákazky (dodávka a montáž osvetľovacích, telekomunikačných a energetických sústav).
Odôvodnenie: Uchádzač ktorý preukáže, že disponuje dotknutým certifikátom je pre verejného obstarávateľa zábezpekou plnenia zmluvy s minimalizáciou negatívnych vplyvov na životné prostredie.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 28.12.2020 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SL
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 28.12.2020 10:00
Miesto: Štefánikova trieda 60, 95006 Nitra, budova Mestského úradu v Nitre
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzač, ktorý predložil v lehote na predkladanie ponúk svoju ponuku. Každá fyzická osoba sa preukáže identifikačným dokladom. V prípade, že príde iná osoba ako štatutárny zástupca oprávnený konať za uchádzača, táto osoba je povinná predložiť okrem ID dokladu aj písomné splnomocnenie od osoby oprávnenej konať za uchádzača.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ bude ponuky vyhodnocovať tzv. superreverzným postupom podľa § 66 ods. 7 druhá veta. Ponuky sa predkladajú podľa § 49 prostredníctvom systému Josephine a spôsobom uvedeným v súťažných podkladoch.

2. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.

3. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 10 000 EUR.

4. V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED) je ho povinný vyplniť v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ NEPOVOĽUJE vyplniť oddiel časti 4 - globálny údaj. Doklady a dokumenty dočasne nahradené JED musia preukazovať stav platný k dátumu predkladania ponúk.

5. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Josephine. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície.

6 Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/
Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Možné spôsoby autentifikácie sú uvedené v súťažných podkladoch spolu s potrebnými lehotami.

7. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
25.11.2020

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité