Oznámenie 39346 - WYP

Obsah

39346 - WYP
Vestník č. 227/2020 - 29.10.2020

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Slovenský hydrometeorologický ústav
IČO: 00156884
Jeséniova 17, 83315 Bratislava - mestská časť Nové Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Eva Senáriková
Telefón: +421 904888427
Email: senarikova@aksenarikova.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/428819
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.ezakazky.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Životné prostredie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Realizácia stavebných prác na zníženie energetickej náročnosti administratívnej budovy SHMÚ Jaslovské Bohunice
Referenčné číslo: SHMU 04/2020
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky sú stavebné práce na zníženie energetickej náročnosti administratívnej budovy SHMÚ Jaslovské
Bohunice.
Účelom stavebných prác je komplexná rekonštrukcia objektu, t.j. zlepšenie stavebnotechnických, tepelnotechnických
vlastností objektu a optimalizácia resp. doplnenie existujúceho technologického vybavenia budovy, bez dispozičných a
funkčných zmien v objekte.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
408 211,92 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45261900-3
45310000-3
45321000-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Jaslovské Bohunice 370, 919 31 Jaslovské Bohunice
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú stavebné práce na zníženie energetickej náročnosti administratívnej budovy SHMÚ Jaslovské
Bohunice.
Účelom stavebných prác je komplexná rekonštrukcia objektu, t.j. zlepšenie stavebnotechnických, tepelnotechnických vlastností objektu a optimalizácia resp. doplnenie existujúceho technologického vybavenia budovy, bez dispozičných a
funkčných zmien v objekte.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
408 211,92 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program Kvalita životného prostredia
II.2.14) Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 10 000,- EUR.
Podrobnosti o zábezpeke definuje verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch.
Odôvodnenie nerozdelenia zákazky: Zákazku nie je možné rozdeliť na menšie celky, nakoľko všetky časti predmetu
zákazky sú navzájom prepojené a preto sa nedajú realizovať nezávislé.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 v nadväznosti na § 112 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie uchádzač preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED) podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením v zmysle § 114 ods. 1 zákona.
Preukazovanie podmienok účasti je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Upozornenie:
V prípade, ak uchádzač nepreukazuje splnenie podmienok účasti spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona o verejnom
obstarávaní, ale predkladá doklady podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ upozorňuje, že uchádzač nie je povinný predkladať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, ktoré uchádzač nemusí predkladať, nakoľko verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačného systému verejnej správy podľa osobitného predpisu (zákon č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). V prípade podmienky účasti podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO vyššie uvedené pravidlo platí pre hospodárske subjekty (záujemcov) taxatívne vymenované v § 2 ods. 2 zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V ostatných prípadoch je záujemca naďalej povinný predložiť doklad preukazujúci splnenie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia (napríklad výpis z obchodného registra alebo živnostenského registra).
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ vyžaduje splnenie podmienky účasti týkajúcej sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní, ktorú uchádzač preukáže predložením prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač je povinný predložiť prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, a to za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné údaje v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Na účely preukázania splnenia tejto podmienky účasti uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané uchádzačom s uvedením výšky dosiahnutého obratu za požadované obdobie v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka. Uchádzač musí týmto spôsobom preukázať obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka v minimálnej výške 2 000 000,- EUR bez DPH, a to v súhrne za požadované obdobie.
V prípade, ak predkladá ponuku uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť ekvivalentný
doklad v inej mene, pričom uchádzač prepočíta ním dosiahnutý vyššie definovaný požadovaný obrat kurzom Európskej centrálnej banky aktuálnym ku dňu uverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku vedenom Úradom pre verejné obstarávanie. V prípade, ak platný kurz danej meny nestanovuje Európska centrálna banka, uchádzač vykoná prepočet podľa platného kurzu Národnej banky Slovenska ku dňu uverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku vedenom Úradom pre verejné obstarávanie.
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti JED podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením v zmysle § 114 ods. 1 zákona.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich
právny vzťah, v súlade s ustanovením § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia
dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného
dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný. Verejný obstarávateľ bude za vhodný dokument považovať ekvivalentný doklad, pokiaľ uchádzač nebude z objektívnych dôvodov schopný predložiť doklad vyžadovaný verejným obstarávateľom. Verejný obstarávateľ uchádzačovi odporúča takéto objektívne dôvody vo svojej ponuke uviesť. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 37 zákona o verejnom obstarávaní za všetkých členov skupiny spoločne.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ vyžaduje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti:
1) podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, a to doloženým zoznamom stavebných prác
uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt
uskutočnenia stavebných prác, zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a
zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení
potvrdí odberateľ, ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo
záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe
ktorého boli uskutočnené.
2) podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, a to predložením údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzač preukáže podľa bodu:
1) predložením zoznamu stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru v kumulatívnom objeme 400 000,-€ bez DPH. Zoznam stavebných prác sa vydokladuje referenciami, alebo potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác v zmysle § 34 ods. 1 písm. b) bod 1. a 2 zákona o verejnom obstarávaní. Verejne dostupné referencie postačuje doložiť linkom ich umiestnenia.
2) predložením nasledovných dokladov za Stavbyvedúceho - pozemné stavby (1 osoba)
a) stavbyvedúci musí byť oprávnený vykonávať vybrané činnosti vo výstavbe podľa § 46a zákona č. 50/1976 Zb. o
územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov, na výkon činnosti stavbyvedúci pozemné
stavby, čo preukáže osvedčením o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných
architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov vydaného Slovenskou komorou
stavebných inžinierov (SKSI) na činnosť stavbyvedúceho s odborným zameraním pozemné stavby alebo ekvivalentným dokladom.
b) profesijný životopis, z ktorého bude vyplývať minimálne 3-ročná prax ako stavbyvedúci v kategórii pozemné stavby ku dňu na predkladania ponúk.
Profesijný životopis musí obsahovať:
- titul, meno a priezvisko,
- údaje o priebehu vzdelania, absolvované školenia,
- história zamestnania: pracovná pozícia/odborné skúsenosti, miesto, rok plnenia/zamestnania,
zamestnávateľ/objednávateľ,
- praktické skúsenosti/odborná prax: prehľad odborných skúseností, vyplývajúcich z uzatvorených zmluvných vzťahov resp. projektov, týkajúcich sa uskutočnenia stavebných prác (názov a sídlo odberateľa, názov zákazky/projektu, popis zákazky/projektu, pozícia, rozsah činností, ktoré boli zabezpečované, obdobie realizácie projektu/zákazky - časový úsek od do),
- meno, priezvisko a číslo telefónu aspoň jednej kontaktnej osoby odberateľa, kde si bude môcť verejný obstarávateľ
overiť informácie,
- dátum a podpis odborníka.
Predkladané doklady, dokumenty a údaje (napr. vlastnoručne podpísaný profesijný životopis, osvedčenie) musia
obsahovať súhlas dotknutej osoby so správou, spracovaním a uchovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti JED podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením v zmysle § 114 ods. 1 zákona.
Uchádzač môže na preukázanie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti
využiť zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, v súlade s ustanovením § 34 ods. 3 zákona o verejnom
obstarávaní.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 37 zákona o verejnom obstarávaní za všetkých členov skupiny spoločne.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
1. Osobitné podmienky plnenia zmluvy:
1.1. Uchádzač bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami
kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými
osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 18.11.2020 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.10.2021
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 18.11.2020 11:00
Miesto: www.ezakazky.sk
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je verejné, t. j. uchádzačom, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk prostredníctvom portálu www.ezakazky.sk bude v čase otvárania ponúk umožnený prístup k návrhu na plnenie kritérií všetkých predložených ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Súťažné podklady sú dostupné na profile verejného obstarávateľa na stránke:
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/266
Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických
prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja
eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia.
Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:
a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk,
b) klikne na názov zákazky,
c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady,
d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto, prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu);
d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov
uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk
V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk.
Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk.
Žiadosť o vysvetlenie nebude akceptovaná, ak bude doručená na emailovú adresu kontaktnej osoby verejného
obstarávateľa resp. iným spôsobom. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. Vyššie uvedený postup povinnej registrácie na portáli eZakazky platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady iným spôsobom. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
2. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať úspešnú ponuku, ak uchádzačom navrhnutá cena bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky.
4. Uchádzači predložia skeny originálov alebo úradne osvedčených kópii požadovaných dokladov. Všetky doklady musia byť platné a odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
5. zmysle § 112 ods. 6 ZVO rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
27.10.2020

Redakčné opravy

42972 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 243/2020
V oznámení 39346-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Slovenský hydrometeorologický ústav, Jeséniova 17, 833 15 Bratislava - mestská časť Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 227/2020 zo dňa 29.10.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 18.11.2020 10:00 Má byť: 26.11.2020 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 18.11.2020 11:00 Má byť: 26.11.2020 11:00
43738 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 249/2020
V oznámení 39346-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Slovenský hydrometeorologický ústav, Jeséniova 17, 833 15 Bratislava - mestská časť Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 227/2020 zo dňa 29.10.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 26.11.2020 10:00 Má byť: 08.12.2020 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 26.11.2020 11:00 Má byť: 08.12.2020 11:00
44548 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 258/2020
V oznámení 39346-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Slovenský hydrometeorologický ústav, Jeséniova 17, 833 15 Bratislava - mestská časť Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 227/2020 zo dňa 29.10.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 08.12.2020 10:00 Má byť: 08.01.2021 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 08.12.2020 11:00 Má byť: 08.01.2021 11:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité