II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov
Obstaranie podporných služieb pri zabezpečovaní služieb pošty prostredníctvom právnických alebo fyzických osôb 2020 - 2022
Referenčné číslo: 006/VS/2020
II.1.2)
Hlavný kód CPV
79620000-6
II.1.3)
Druh zákazky
Služby
II.1.4)
Stručný opis
Obstaranie podporných služieb pri zabezpečovaní služieb pošty prostredníctvom právnických alebo fyzických osôb 2020 - 2022. Predmetom zákazky je poskytovanie služieb triedenie zásielok a spracovanie nákladných predmetov. Jednotlivé plnenia sa budú realizovať na základe čiastkových zmlúv uzatvorených medzi Objednávateľom a Poskytovateľom, ktoré môžu mať formu objednávky. Objednávky budú realizované prednostne Poskytovateľom s najnižšou cenou pri dodržaní stanovených noriem kvality pri jednotlivých druhoch zásielok vnútroštátneho a medzinárodného poštového styku. Poskytovateľ bude zabezpečovať poskytovanie služieb prostredníctvom personálu Poskytovateľa.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
600 000,00
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.3)
Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Obchodné miesta obstarávateľa v rámci celého územia Slovenskej republiky uvedené v návrhu RD.
II.2.4)
Opis obstarávania
Obstaranie podporných služieb pri zabezpečovaní služieb pošty prostredníctvom právnických alebo fyzických osôb 2020 - 2022. Predmetom zákazky je poskytovanie služieb triedenie zásielok a spracovanie nákladných predmetov. Jednotlivé plnenia sa budú realizovať na základe čiastkových zmlúv uzatvorených medzi Objednávateľom a Poskytovateľom, ktoré môžu mať formu objednávky. Objednávky budú realizované prednostne Poskytovateľom s najnižšou cenou pri dodržaní stanovených noriem kvality pri jednotlivých druhoch zásielok vnútroštátneho a medzinárodného poštového styku. Poskytovateľ bude zabezpečovať poskytovanie služieb prostredníctvom personálu Poskytovateľa. Obstarávateľ uzavrie s úspešnými uchádzačmi umiestnenými na prvom až treťom mieste v poradí, na základe výsledku verejnej súťaže Rámcovú dohodu (ďalej aj Zmluva) v súlade s ustanoveniami § 269 ods.2 zákona č. 513/1991 Zb., Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
600 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 24
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
Informácie o fondoch EÚ
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
II.2.14)
Doplňujúce informácie
Obstarávateľ uzavrie s úspešnými uchádzačmi umiestnenými na prvom až treťom mieste v poradí, na základe výsledku verejnej súťaže Rámcovú dohodu v súlade s ustanoveniami § 269 ods.2 zákona č. 513/1991 Zb., Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov