Oznámenie 30224 - WYS

Obsah

30224 - WYS
Vestník č. 166/2020 - 05.08.2020

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
IČO: 35946024
Tomášikova 22, 82102 Bratislava - mestská časť Ružinov
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Jana Čapková
Telefón: +421 335315580
Fax: +421 248262910
Email: capkova.jana2@javys.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/9542
Hlavná adresa(URL): http://www.javys.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/427494
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/427494
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
verejný obstarávateľ podľa §7 ods.1 písm. d)
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vyraďovanie jadrovoenergetických zariadení, nakladanie s vyhoretým palivom.
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Servis emisných monitorovacích systémov (EMS) spaľovní RAO a zariadenia na pretavbu kovových RAO
Referenčné číslo: 427494
II.1.2) Hlavný kód CPV
50410000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je zabezpečenie servisu emisných monitorovacích systémov (EMS) dvoch spaľovní RAO a zariadenia na pretavbu kovových RAO určených na kontrolu emisií vypúšťaných z týchto zariadení do životného prostredia. Servis EMS pozostáva z nasledujúceho rozsahu :
-Ročná revízia EMS pozostávajúca z revízie analyzátora, prachomera a prietokomera, teplomera a tlakomera,
-Kontrola kalibrácie kalibračnými plynmi,
-Kalibrácia kalibračnými plynmi,
-Kontrola pomocou telefonického spojenia,
-Vedenie servisnej dokumentácie Shewartových diagramov podľa STN EN 14181,
-Účasť technika pri čiastkovej funkčnej skúške oprávnenou organizáciou v zmysle QAL2,
-Neplánované opravy a servis zariadení EMS,
-Dodávky náhradných dielov a spotrebného materiálu.
Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
151 920,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34913000-0
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s., pracovisko Jaslovské Bohunice
II.2.4) Opis obstarávania
Zabezpečenie servisu emisných monitorovacích systémov (EMS) dvoch spaľovní RAO a zariadenia na pretavbu kovových RAO určených na kontrolu emisií vypúšťaných z týchto zariadení do životného prostredia. Servis EMS pozostáva z nasledujúceho rozsahu :
-Ročná revízia EMS pozostávajúca z revízie analyzátora, prachomera a prietokomera, teplomera a tlakomera,
-Kontrola kalibrácie kalibračnými plynmi,
-Kalibrácia kalibračnými plynmi,
-Kontrola pomocou telefonického spojenia,
-Vedenie servisnej dokumentácie Shewartových diagramov podľa STN EN 14181,
-Účasť technika pri čiastkovej funkčnej skúške oprávnenou organizáciou v zmysle QAL2,
-Neplánované opravy a servis zariadení EMS,
-Dodávky náhradných dielov a spotrebného materiálu.
Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
151 920,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Dátum začatia: 01.01.2021
Dátum ukončenia: 31.12.2023
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: V súlade s §38 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní viď zverejnenie podmienok v Súťažných podkladoch dostupných vo verejnej zóne zákazky na adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/427494.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňujú sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: V súlade s §38 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní viď zverejnenie podmienok v Súťažných podkladoch dostupných vo verejnej zóne zákazky na adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/427494.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
Odkaz na príslušný zákon, právny predpis alebo administratívne opatrenie: v zmysle bodu D.2.1.2 súťažných podkladov
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
1.Podmienky súvisiace s identifikáciou subdodávateľov bližšie informácie sú uvedené v bode 27.3.2 súťažných podkladov.
2. Podmienky súvisiace s poskytnutím nevyhnutne potrebných osobných ochranných pracovných prostriedkov bližšie informácie sú uvedené v bode 27.6 a) súťažných podkladov.
3. Podmienky súvisiace s identifikovaním vplyvov na životné prostredie bližšie informácie sú uvedené v bode 27.6 b) súťažných podkladov.
4. Podmienky súvisiace so vstupom do vnútorných priestorov Objednávateľa bližšie informácie sú uvedené v bode 27.6 c) súťažných podkladov.
5. Podmienky súvisiace s platnosťou oprávnení a/alebo odborných osvedčení o spôsobilosti osôb bližšie informácie sú uvedené v bode 27.6 d) súťažných podkladov.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 17.08.2020 09:00
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 17.08.2020 09:30
Miesto: Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o., zasadačka, Tomášikova 22, 821 02 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční podľa § 52 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Otváranie ponúk sa uskutoční online, prostredníctvom aplikácie ZOOM. Bližšie informácie sú uvedené v bode 22 súťažných podkladov.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
a)Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku.
b)Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom, prípadne českom jazyku.
c)Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o.
d)Súťaž sa realizuje ako elektronická cez IS EVO. Na účasť v súťaži je potrebné postupovať podľa pokynov, príručiek a videonávodov IS EVO zverejnených na web stránke ÚVO, v časti Viac o IS EVO (https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html ), ktoré je potrebné poznať a ďalej v zmysle usmernení v Súťažných podkladoch, ktoré sú dostupné cez Profil verejného obstarávateľa vo verejnej zóne zákazky na adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/427494 . Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom IS EVO. Súťažné podklady sa nezasielajú. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení.
e)Ak vo vyhlásení verejného obstarávania alebo v ostatnej súťažnej dokumentácii existuje odkaz na národnú legislatívu, má sa za to, že vždy platí aj ekvivalentný právny predpis podľa európskeho práva, ak to nie je jednoznačne vylúčené.
f)Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 1 500,- EUR.
g)Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy. Zmluva bude uzavretá na dobu určitú, najskôr však od 01.01.2021.
h)Verejné obstarávanie sa bude realizovať ako reverzný postup v súlade s § 112 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
03.08.2020

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité