Oznámenie 23297 - MSS

Obsah

23297 - MSS
Vestník č. 139/2020 - 02.07.2020

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Poprad
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00326470
Nábrežie Jána Pavla II 2802/3, 05801 Poprad
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Alena Uhrinová, Ing. René Šoltés
Telefón: +421 527167111
Fax: +421 527721218
Email: alena.uhrinova@msupoprad.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.poprad.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/437
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://obstaravanie.eranet.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
samospráva
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Papierové stravné poukážky
Referenčné číslo: 06/2020
II.1.2) Hlavný kód CPV
55520000-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie stravovania pre zamestnancov verejného obstarávateľa prostredníctvom papierových stravných poukážok na obdobie 24 mesiacov od účinnosti rámcovej dohody v súlade s platnými právnymi predpismi na území Slovenskej republiky. Nominálna hodnota stravných poukážok je: 4,00 EUR v predpokladanom objeme 187 200 ks . Verejný obstarávateľ požaduje papierovú formu lístkov, vzhľadom na rozdielne rozvrhnutie pracovného času zamestnancov úradu. Napr. zamestnanci mestskej polície, vrátnici, opatrovateľky (práca v noci, cez víkendy a sviatky). Verejný obstarávateľ zároveň zabezpečuje prevádzku detašovaných pracovísk v mestských častiach Matejovce, Stráže pod Tatrami, Veľká a Spišská Sobota, kde nie sú také široké možnosti stravovania ako priamo v centre mesta.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
748 800,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30199770-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Poprad, Nábrežie Jána Pavla II. 2802/3, 058 01 Poprad
II.2.4) Opis obstarávania:
Poskytnutie služby na obdobie 24 mesiacov od účinnosti rámcovej dohody, podrobne uvedené v súťažných podkladoch
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
748 800,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO).
Spôsob preukázania splnenia podmienok podľa § 32 ods. 1 ZVO:
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia svojím zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len "ZHS") v súlade s § 152 ZVO.
Uchádzač, ktorý nie je zapísaný do ZHS podľa § 152 ZVO, preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia dokladmi v súlade s § 32 ods. 2 ZVO resp. Jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED") v súlade s § 39 ZVO.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia uvedenej podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepožaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a ZVO. Uvedenú podmienku účasti preukazuje uchádzač predložením zoznamu poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt dodania; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom poskytnutí služby a zhodnotení poskytnutej služby podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zo zoznamu služieb musí vyplývať, že záujemca v relevantnom období realizoval služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v súhrnnom objeme min. 700 000,00 EUR s DPH.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Všetky požiadavky na vykonanie zákazky sú obsiahnuté v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 30.07.2020 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 28.02.2021
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 30.07.2020 11:00
Miesto: zasadačka na IV. poschodí MsÚ Poprad, Nábrežie Jána Pavla II. 2802/3
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzač môže byť pri otváraní ponúk zastúpený osobou oprávnenou za uchádzača. Uchádzač, štatutár. orgán alebo člen štatutár. orgánu uchádzača sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať. Z dôvodu limitovaného rozsahu znakov sú podrobnosti k otváraniu ponúk uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky v súlade s § 66 ods. 7 druhej vety ZVO , t.j. vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste.
2. Kritérium na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena za predmet zákazky v EURO s DPH. Rozhodovacie kritérium pre prípad zhody celkovej ceny predmetu zákazky:V prípade, že komisia identifikuje po predbežnom vyhodnotení ponúk na základe najnižšej ceny zhodné návrhy na prvom, druhom alebo treťom predbežnom mieste, komisia vyhodnotí na danom mieste ako lepšiu ponuku toho uchádzača, ktorý prostredníctvom čestného vyhlásenia deklaruje vyšší počet osobohodín ročne odpracovaných ŤZP osobami pre uchádzača na základe pracovného alebo obdobného pracovnoprávneho vzťahu počas trvania rámcovej dohody ( 24 mesiacov od účinnosti rámcovej dohody), ktorá má byť výsledkom tohto verejného obstarávania.
3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného systému ERANET na URL adrese. https://obstaravanie.eranet.sk. Verejný obstarávateľ týmto informuje, že všetky povinne zverejňované dokumenty vrátane súťažných podkladov a vysvetlení zverejní v súlade s § 64 ods. 4 zákona o VO v systéme ERANET na URL adrese: https://obstaravanie.eranet.sk/tenders v rámci zobrazenia detailu predmetného verejného obstarávania (priamy link: http://obstaravanie.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/437
Verejný obstarávateľ záujemcov zároveň upozorňuje, že súťažné podklady a súvisiace prílohy sa na verejnom profile nachádzajú v needitovateľnej podobe. Editovateľná podoba podkladov sa záujemcom sprístupní po prihlásení sa do systému v sekcii Dokumenty v predmetnom verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po registrovaní sa do systému. Pri zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov budú títo záujemcovia informovaní. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez registrácie verejný obstarávateľ nemá evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov nebudú informovaní. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa do systému ERANET na URL: https://obstaravanie.eranet.sk .Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému ERANET. Registrácia do systému ERANET je bezplatná. Podmienky a pravidlá používania systému ERANET sú uvedené na: https://obstaravanie.eranet.sk v časti PODMIENKY a MANUÁL.
Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému ERANET:
OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux;
Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie;
Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies
4. Zábezpeka sa nevyžaduje.
5. Lehota poskytovania služby je 24 mesiacov ( bod II.2.7 tohto oznámenia) a bude sa počítať odo dňa účinnosti rámcovej dohody.
6.Zákazka nie je rozdelená na časti z dôvodu požadovanej ucelenej jednej služby pre poskytnutie stravovania formou jednej komodity papierových stravných poukážok ako celku. Na trhu existuje vhodné prostredie na realizáciu hospodárskej súťaže ako celku.
7.V tomto postupe verejného obstarávania, verejný obstarávateľ uplatnil v súlade s § 2 ods. 5 písm. p) a ZVO v zmluvných podmienkach rámcovej dohody sociálne hľadisko. Vzhľadom na podmienky plnenia rámcovej dohody je predmetné verejné obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
29.06.2020

Redakčné opravy

30312 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 166/2020
V oznámení 23297-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Poprad, Nábrežie Jána Pavla II 2802/3, 058 01 Poprad zverejnenom vo VVO č. 139/2020 zo dňa 02.07.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 30.07.2020 10:00 Má byť: 21.08.2020 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 30.07.2020 11:00 Má byť: 21.08.2020 11:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Verejný obstarávateľ z dôvodu doručenej žiadosti o nápravu predlžuje termín pre predloženie a otváranie ponúk. Taktiež upravil súťažné podklady v kontexte Oznámenia o výsledku vybavenia žiadosti o nápravu.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité