II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Pranie a chemické čistenie nemocničnej bielizne
Referenčné číslo: R1-9/198-12/2019
II.1.2)
Hlavný kód CPV
98310000-9
II.1.3)
Druh zákazky
Služby
II.1.4)
Stručný opis:
Pranie a chemické čistenie rovnej a tvarovanej nemocničnej bielizne, osobnej bielizne zamestnancov a ostatnej bielizne v rozsahu, kvalite, podmienkach a lehotách dohodnutých v tejto zmluve v súlade s vyhláškou MZ SR č. 553/2007 Z. z. v platnom znení, vyhláškou MZ SR č. 192/2015 Z.z. a podľa schváleného procesu prania zdravotníckej bielizne príslušným RÚVZ.
Podmienkou dodávky je komplexné zabezpečenie všetkých služieb uvedených v opise predmetu zákazky (pranie, dezinfekcia, žehlenie, skladanie, triedenie a balenie nemocničnej bielizne, drobné opravy bielizne), uvedenom v tejto časti týchto súťažných podkladov, vrátane odvozu znečistenej bielizne a dovozu čistej bielizne v určených časoch do určených priestorov objednávateľa a podľa potrieb a požiadaviek objednávateľa.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
2 270 400,00
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
60000000-8
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania je Bratislava, v mieste na adrese sídla organizačných zložiek verejného obstarávateľa.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Pranie a chemické čistenie rovnej a tvarovanej nemocničnej bielizne, osobnej bielizne zamestnancov a ostatnej bielizne v rozsahu, kvalite, podmienkach a lehotách dohodnutých v tejto zmluve v súlade s vyhláškou MZ SR č. 553/2007 Z. z. v platnom znení, vyhláškou MZ SR č. 192/2015 Z.z. a podľa schváleného procesu prania zdravotníckej bielizne príslušným RÚVZ.
Podmienkou dodávky je komplexné zabezpečenie všetkých služieb uvedených v opise predmetu zákazky (pranie, dezinfekcia, žehlenie, skladanie, triedenie a balenie nemocničnej bielizne, drobné opravy bielizne), uvedenom v tejto časti týchto súťažných podkladov, vrátane odvozu znečistenej bielizne a dovozu čistej bielizne v určených časoch do určených priestorov objednávateľa a podľa potrieb a požiadaviek objednávateľa.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
2 270 400,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie