Oznámenie 24984 - MSS

Obsah

24984 - MSS
Vestník č. 196/2019 - 30.09.2019

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00156621
Dobrovičova 12, 81266 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ján Lipták
Telefón: +421 259266231
Email: jan.liptak@land.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.mpsr.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://josephine.proebiz.com/sk/tender/4982/summary
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/4982/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Upratovacie služby
Referenčné číslo: 9506/2019-260
II.1.2) Hlavný kód CPV
90910000-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytovanie upratovacích služieb v súlade s požiadavkami verejného obstarávateľa v interiéri a exteriéri administratívnych budov a v ubytovacom zariadení Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
926 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie upratovacích služieb v súlade s požiadavkami verejného obstarávateľa v interiéri a exteriéri administratívnych budov a v ubytovacom zariadení Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
926 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opis opcií: Trvanie zmluvy o poskytnutí služieb je stanovené na 24 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy o poskytnutí služieb s prípadnou opciou na ďalších 24 mesiacov.
Predpokladaná hodnota zákazky je stanovená vrátane prípadnej opcie.
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods.1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO).
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a 5 ZVO. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO (ďalej len JED). Prípadný zápis uchádzača v zozname hospodárskych subjektov vedený Úradom pre verejné obstarávanie verejný obstarávateľ overí podľa § 152 ods. 4 ZVO.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: §33 ods. 1 písm. d) ZVO
Verejný obstarávateľ požaduje preukázať minimálny celkový obrat uchádzača za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú prehľady o obrate dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti uchádzača, v súhrnnej hodnote minimálne 500 000 Eur bez DPH.
Uchádzač preukáže splnenie tejto podmienky účasti predložením čestného vyhlásenia uchádzača o dosiahnutom celkovom obrate v zmysle vyššie uvedeného. Vyhlásenie musí byť podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača alebo splnomocnenou oprávnenou osobou (v takom prípade uchádzač predloží aj originál alebo overenú fotokópiu splnomocnenia tejto osoby).
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: §34 ods. 1 písm. a) ZVO
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania poskytol minimálne 3 (tri) služby podobného alebo rovnakého charakteru ako je predmet zákazky, pričom súhrnná hodnota poskytnutých služieb musí byť minimálne 500 000 Eur bez DPH a hodnota každej jednej poskytnutej služby musí byť minimálne 100 000 Eur bez DPH.
Uchádzač preukáže splnenie tejto podmienky účasti predložením zoznamu poskytnutých služieb podobného alebo rovnakého charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Ak bol odberateľom verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia podľa § 12 ZVO. Ak bola odberateľom iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, je potrebné uviesť meno, priezvisko, funkciu, tel. číslo a e-mailovú adresu kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej si možno tieto údaje overiť.
V prípade, ak uchádzač uvedie v zozname službu, ktorej poskytnutie presahuje stanovené obdobie rokov, t. j. poskytovanie sa začalo pred troma rokmi od vyhlásenia verejného obstarávania, alebo nebola skončená do vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač v zozname uvedie zvlášť hodnotu iba za tú časť poskytnutých služieb, ktoré boli poskytované v požadovanom období. V prípade, ak služby poskytoval uchádzač ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba hodnotu, poskytovanú ním samotným.

§34 ods. 1 písm. d) ZVO
A.Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač uviedol, aké opatrenia použije na zabezpečenie kvality plnenia.
Uchádzač preukáže splnenie tejto podmienky účasti opisom opatrení použitých uchádzačom záujemcom na zabezpečenie kvality plnenia. Za opis opatrení na zabezpečenie kvality sa považuje aj predloženie platného certifikátu manažérstva kvality ISO 9001:2008, alebo iný rovnocenný doklad, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality v oblasti predmetu zákazky.

B.Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač uviedol, aké opatrenia použije na zabezpečenie kvality v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci.
Uchádzač preukáže splnenie tejto podmienky účasti opisom opatrení použitých uchádzačom záujemcom na zabezpečenie kvality v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci. Za opis opatrení na zabezpečenie kvality v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci sa považuje aj predloženie platného certifikátu o zavedení a používaní systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa normy BS OHSAS 18001, alebo iný rovnocenný doklad, ktorým sa potvrdzuje, že uchádzač má vytvorený, zavedený a udržovaný štruktúrovaný systém bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ktorý je súčasťou celkového systému riadenia a súvisí so všetkými prvkami bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci organizácie uchádzača.

C.Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač uviedol, aké opatrenia použije na zabezpečenie kvality v oblasti ochrany životného prostredia.
Uchádzač preukáže splnenie tejto podmienky účasti opisom opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality v oblasti ochrany životného prostredia. Za opis opatrení na zabezpečenie kvality v oblasti ochrany životného prostredia sa považuje aj predloženie platného certifikátu o zavedení a používaní systému environmentálneho manažérstva podľa normy EN ISO 14001, alebo iný rovnocenný doklad, ktorým sa potvrdzuje, že uchádzač má vytvorený, zavedený a udržovaný štruktúrovaný systém environmentálneho manažérstva.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 11.11.2019 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 6
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 11.11.2019 13:00
Miesto: Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR, Dobrovičova 12, Bratislava
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ bude pri tomto verejnom obstarávaní postupovať podľa § 66 ods. 7 druhá veta ZVO.
2. Verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom informačného systému JOSEPHINE /ďalej len JOSEPHINE/, ktorý je dostupný na adrese https://josephine.proebiz.com. Ďalšie informácie týkajúce sa spôsobu komunikácie sú uvedené v
súťažných podkladoch.
3. Verejný obstarávateľ zverejňuje Súťažné podklady a doplňujúce dokumenty na portáli JOSEPHINE
(https://josephine.proebiz.com). V profile verejného obstarávateľa, https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/255, bude zverejnený link na prístup k dokumentom na portáli JOSEPHINE.
4. Uchádzač predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti elektronickým spôsobom prostredníctvom
systému JOSEPHINE ako naskenované doklady alebo môže predložiť vyplnený formulár Jednotného európskeho
dokumentu, ktorým môže nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti (§ 39 ods.1 ZVO).
5. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač v lehote viazanosti ponúk zabezpečil viazanosť svojej ponuky zábezpekou vo výške 10 000,00 EUR. Podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
6. Verejný obstarávateľ vyžaduje na vypracovanie ponuky obhliadku miesta dodania predmetu zákazky. Bližšie informácie sú uvedené v bode 3.10. súťažných podkladov.
7. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky : Vzhľadom na existenciu centrálnej správy objektov, ktorých sa má obstarávaná služba týkať, je rozhodujúce s ohľadom na efektívnu kontrolu plnenia zmluvy, aby dané služby poskytoval jeden subjekt.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
24.09.2019

Redakčné opravy

33446 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 232/2019
V oznámení 24984-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky, Dobrovičova 12, 812 66 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 196/2019 zo dňa 30.09.2019 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 11.11.2019 10:00 Má byť: 15.11.2019 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 11.11.2019 13:00 Má byť: 15.11.2019 13:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité