Oznámenie 7191 - WYP

Obsah

7191 - WYP
Vestník č. 72/2019 - 11.04.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
IČO: 00681156
Špitálska 4, 6, 8, 81643 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Denisa Komendová
Telefón: +421 220462418
Email: denisa.komendova@employment.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1630
Hlavná adresa(URL): http://www.employment.gov.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.evoservis.sk/mpsvrsr/
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.evoservis.sk/mpsvrsr/
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Stavebné práce pre projekt Detský domov Prievidza – Handlová
Referenčné číslo: VOB 124/2019-M_ODCVO
II.1.2) Hlavný kód CPV
45215215-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je výstavba rodinného domu pre UPSVR na účely Detského domova Prievidza v meste Handlová. Podrobná špecifikácia diela je uvedená v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
208 069,75 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
44112400-2
45310000-3
44221000-5
45321000-3
45112700-2
45223200-8
45232460-4
45255400-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Detský domov Prievidza v meste Handlová, rodinný dom na pozemku s číslom parcely 4199/2, 4199/3, 4199/4 v katastrálnom území Handlová zapísaná na LV č. 5934 v k. ú. Handlová.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je výstavba rodinného domu pre účely Detského domova Prievidza v meste Handlová. Navrhovaný objekt je samostatne stojaci, prízemný, murovaný, bez podpivničenia, bez zabudovaného podkrovia, zastrešený šikmou valbovou strešnou konštrukciou, so strešnou krytinou škridlovou, zo škridiel pálených alebo betónových dvojdrážkových. Rodinný dom je riešený dispozične z miestnosti: obytných (zo štyroch izieb spální, obývacej izby s jedálňou, kuchyne), ostatných (predsiene so zdrojom vykurovania, WC s výlevkou, skladu komory, skladu odkladacieho priestoru pracovných pomôcok a miestnosti pracovne personálu sociálno výchovného zariadenia, technickej miestnosti) a vonkajších (vstupného priestoru závetria a priestoru krytej terasy). Podrobná špecifikácia diela je uvedená v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
208 069,75 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program 302000-Integrovaný regionálny operačný program, číslo projektu: NFP302021Q343
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ZVO). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 39, § 114 ods. 1 alebo § 152 ZVO. V zmysle § 32 ods. 3 ZVO záujemca zapísaný v obchodnom alebo Živnostenskom registre Slovenskej republiky nemusí predložiť doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e). Verejný obstarávateľ nemá možnosť vyžiadať doklady podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO preto ak uchádzač túto podmienku účasti preukazuje dokladmi - výpismi registra trestov, je nevyhnutné ich predložiť v ponuke. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia uvedenej podmienky účasti, týkajúcej sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO, vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky
2.podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZVO, prehľad o celkovom obrate a ak je to vhodné, prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky, alebo zahraničnej banky (banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré/ý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie a ktoré/ý nesmie byť staršie/ý ako tri mesiace ku dňu predkladania ponuky.
K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ým dokladu/om uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie potvrdené/podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a, resp. ekvivalentný/é doklad/y.

K bodu 2.: Uchádzač predloží prehľad o dosiahnutom obrate v predmete zákazky, pričom požadovaný obrat v predmete zákazky (stavebné práce v oblasti pozemných stavieb) musí byť spolu za posledné tri hospodárske roky, súhrnne minimálne vo výške 400 000,- Eur bez DPH, alebo ich ekvivalent v cudzej mene a čestné vyhlásenie o finančnom obrate v oblasti, ktorej predmet činnosti sa týka, podložené preskúmateľnými dôkaznými prostriedkami o uskutočnení stavebných prác, napríklad kópie zmlúv, faktúry a podobne.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZVO, opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality.
2.podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO, uchádzač predloží: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služieb.
3.podľa § 34 ods. 1 písm. h) ZVO, uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy.
4.podľa § 34 ods. 1 písm. i) ZVO ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o priemernom ročnom počte zamestnancov a o počte riadiacich zamestnancov za predchádzajúce tri roky,
5.podľa § 34 ods. 1 písm. l) ZVO uvedením podielu plnenia zo zmluvy, alebo koncesnej zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.: Uchádzač predloží platný certifikát systému manažérstva kvality v oblasti stavebných prác v zmysle požiadaviek EN ISO 9001, respektíve ekvivalent, vydaný nezávislou inštitúciou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu EÚ v súlade s § 35 ZVO.

K bodu 2.: Údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov zodpovedných za riadenie stavebných prác s doložením dokladu o odbornej spôsobilosti pre vedenie uskutočňovania stavieb podľa § 45 ods. 1 písm. b) stavebného zákona č. 50/1976 Zb. a zákona č. 138/1992 Zb. v znení neskorších predpisov pre činnosť stavbyvedúceho opatrené originálom odtlačku a podpisom príslušnej odborne spôsobilej osoby (alebo predloží úradne osvedčené kópie).
Verejný obstarávateľ príjme aj iný obsahom a rozsahom rovnocenný doklad vydaný príslušnou inštitúciou iného členského štátu EÚ, ktorým uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti.
Stavbyvedúci musí mať minimálne päť rokov praxe vo funkcií stavbyvedúceho, uvedené sa preukazuje predložením verifikovaného životopisu stavbyvedúceho s uvedením vzdelania, praxe s názvom, sídlom organizácie kde bola prax realizovaná a kontaktné údaje osoby u ktorej je možné prax overiť.

K bodu 3.: Uchádzač predloží platný certifikát systému environmentálneho manažérstva v oblasti stavebných prác v zmysle požiadaviek EN ISO 14001, respektíve ekvivalent, vydaný nezávislou inštitúciou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu EÚ v súlade s § 36 ZVO.

K bodu 4.: Uchádzač predloží požadované údaje o priemernom ročnom počte zamestnancov a o počte riadiacich zamestnancov za predchádzajúce tri roky, napr. vo forme písomného vyhlásenia uchádzača ktoré musí byť podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo ním úradne splnomocnenou osobou.

K bodu 5.: Uchádzač v ponuke uvedie podiel, plnenia zo zmluvy, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, a predmety subdodávok.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Úspešný uchádzač pred uzavretím zmluvy o dielo predloží verejnému obstarávateľovi potvrdenie o poistení za škody podnikateľa, ktoré vzniknú v dôsledku výkonu stavebných prác. Minimálna výška poistenia bude 208 000,00 EUR na jednu poistnú udalosť. Na požiadanie verejného obstarávateľa je úspešný uchádzač povinný predložiť platnú poistnú zmluvu a doklad o zaplatení poistného v termíne pred podpisom zmluvy o dielo.
2. Na zodpovedajúce plnenie predmetu zákazky úspešný uchádzač sa zaväzuje zložiť pred podpisom zmluvy výkonovú záruku vo výške 5 % zo zmluvnej ceny za dielo na účet objednávateľa. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 2 súťažných podkladov "Zmluva o dielo".
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 07.05.2019 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.10.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 07.05.2019 09:30
Miesto: IS Evoservis, MPSVR SR, Špitálska 4,6,8, 816 43 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: OP sa v zmysle § 20 ods. 11 ZVO vykonáva v IS Evoservis, a to sprístupnením ponúk komisií , vložením ich e-kľúčov. Tento IS uplynutím LPP automaticky zverejní informácie v zmysle § 52 ods. 6 ZVO (obch. mená, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytov uchádzačov a ich NPK, kt. sa dajú vyjadriť číslicou) uchádzačom, kt. predložili ponuku a im vygeneruje zápisnicu resp. protokol z OP.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR ako centrálna obstarávacia organizácia obstaráva predmet zákazky pre Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny SR v systéme elektronického verejného obstarávania EVOSERVIS. Komunikácia vrátane doručovania sa realizuje v systéme EVOSERVIS. Doručenie prostredníctvom elektronického nástroja je okamih prijatia dátovej správy na elektronickú adresu adresáta/adresátov dátovej správy v elektronickom nástroji. Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme EVOSERVIS sa zaregistruje do systému na adrese www.evoservis.sk/mpsvrsr/, prípadne na www.evoservis.sk. Po zaregistrovaní mu bude na ním zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre komunikáciu s verejným obstarávateľom, preberanie zadávacej dokumentácie, príloh a predkladanie elektronických ponúk v systéme EVOSERVIS. Registrovaný uchádzač v systéme EVOSERVIS sa neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové kódy, ktoré mu boli doručené pri prvotnej registrácií. Po prihlásení do systému má uchádzač v profile PREHĽAD ZÁKAZIEK po potvrdení žiadosti o zadávaciu dokumentáciu neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO. Elektronické ponuky sa budú podpisovať e-podpisom/UEZ. Bližšie informácie o používaní e-podpisu/UEZ sú uvedené v súťažných podkladoch. V prípade otázok, resp. žiadostí o vysvetlenie bude záujemca/uchádzač komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

2.V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú naskenované kópie originálnych dokladov. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predloží originály požadovaných dokladov alebo úradne overené kópie originálnych dokladov.

3.Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku na ponuku vo výške 6 200 EUR. Podrobné informácie spôsobu zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.

4.Podlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska sa realizuje postupom podľa § 112 ods. 6 druhá veta ZVO.

5.Vzhľadom na skutočnosť, že predmet zákazky bude financovaný z fondov Európskej únie, objednávateľ uzavrie zmluvu o dielo s úspešným uchádzačom výhradne po schválení procesu verejného obstarávania, a schválení financovania predmetu zákazky riadiacim orgánom IROP.

6.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie v prípade, ak Riadiaci orgán OP IROP po vykonaní administratívnej kontroly nepostúpi zákazku na ďalšie financovanie z fondov EÚ.

7.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ktorej celková cena na dodanie predmetu zákazky presiahne vyčlenený finančný limit verejného obstarávateľa.

8.Upresnenie k bodu II.2.7) tohto oznámenia: Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody Zhotoviteľ odovzdá dielo v zmysle Zmluvy o dielo v termíne do 12 mesiacov odo dňa odovzdania a prevzatia staveniska.

9.MPSVR SR ako centrálna obstarávacia organizácia obstaráva predmet zákazky pre Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Ktorý je oprávneným žiadateľom o NFP pre DeD.

10.Podľa § 39 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť vyššie uvedené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED). Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED.

11.Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti aj čestným vyhlásením v zmysle § 114 ods. 1 ZVO.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
10.04.2019

Redakčné opravy

11859 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 91/2019
V oznámení 07191-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 072/2019 zo dňa 11.04.2019 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 07.05.2019 09:00 Má byť: 27.05.2019 13:00 IV.2.7) Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 07.05.2019 09:30 Má byť: 27.05.2019 13:15

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité