Oznámenie 7094 - WYS

Obsah

7094 - WYS
Vestník č. 71/2019 - 10.04.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
IČO: 35937874
Panónska cesta 2, 85104 Bratislava - mestská časť Petržalka
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Milan Hamala
Telefón: +421 220824715
Email: milan.hamala@vszp.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/9262
Hlavná adresa(URL): https://www.vszp.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://josephine.proebiz.com/sk/tender/3032/summary
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/3032/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Digitálne služby v oblasti marketingu
Referenčné číslo: HaMi2019/1
II.1.2) Hlavný kód CPV
79341400-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Online marketingová stratégia, ideamaking a exekúcia kampaní, social media stratégia a komplexná správa sociálnych sietí, návrh a realizácia mediálnej stratégie. Kompletné poskytovanie digitálnych služieb ako nastavenie online marketingovej stratégie, ideamaking a excekúcia kampaní, sociálna stratégia a správa sociálnych sietí, návrh a realizácia mediálnej stratégie a nákup médií.

S cieľom: Celoročná komunikácia, ktorá okrem šetrenia nákladov na zdravotnú starostlivosť, podporuje rast/retenciu poistencov a v neposlednom rade aj nárast využívania produktov VšZP ako mobilná aplikácia, newsletter, ePobočka, bude mať taktiež efekt budovania dobrého mena VšZP a spájanie si VšZP so zdravým životným štýlom. Segmenty musia mať stanovene ciele rastúcim smerom, konkrétne kľúčové ukazovatele výkonnosti sa určia na základe konečného stavu zmluvy.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
165 615,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Miestom dodania predmetu zákazky je sídlo verejného obstarávateľa
II.2.4) Opis obstarávania
A náročné služby(maximálny počet človekohodín 400)
1.kompletná social-media stratégia vrátane komunikačných tém
2.dlhodobá mediálna stratégia pre značku Všeobecná zdravotná poisťovňa
3.príprava a realizácia taktických kampaní
4.zadefinovanie cieľov, insightov , cieľových skupín, messageov a stratégie pri komunikačných kampaniach
5.výber kľúčových slov s a návrh reklamných textov pre vyhľadávaciu sieť Google + optimalizácia
6.návrh longtermových kampaní - rozpočty, formáty, ciel

B stredne náročné služby (maximálny počet človekohodín 900)
7.vypracovanie mesačných mediálnych plánov
8.odporúčania pre komunikáciu brandu
9.vyhodnocovanie výsledkov kampaní
10.návrh timingu taktických kampaní
11.ideamaking, copywriting, grafický design
12.vizualita komunikácie
13.prepojenia s komunikáciou v iných kanáloch
14.príprava wordingu a grafických podkladov na základe odsúhlaseného postplánu
15.projekt manažment

C menej náročné služby ( maximálny počet človekohodín 1200)
16.publikovanie príspevkov na základe schváleného postplánu
17.vypracovávanie mesačných postplánov
18.platená podpora príspevkov na sociálnych sieťach
19.platená podpora mobilnej aplikácie VšZP
20.pravidelné vyhodnocovanie a reporty (na mesačnej báze)
21.správa Google My Business
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
220 820,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 9
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015
Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 438/2015 Z. z., č. 315/2016 Z.z. (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní"). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1
(zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 33 ods.1 písm. a)
Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky.

Odôvodnenie podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o VO: predmetná podmienka vyplýva z § 38 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní a verejný obstarávateľ touto požiadavkou skúma schopnosť uchádzača plniť si svoje finančné záväzky voči veriteľom a očakáva od uchádzačov finančnú stabilitu a spoľahlivosť, čo pokladá za dôležitý prvok v bonite dodávateľa počas plnenia zmluvy. Očakáva sa finančne silný partner vzhľadom na skutočnosť, že verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky na plnenie predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Ad § 33 ods.1 písm. a)

Uchádzač predloží vyjadrenie banky, pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (ďalej spoločne aj len banka), v ktorej má vedený účet, o solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky (ďalej len vyjadrenie). Vyjadrenie nesmie byť staršie ako 3 mesiace pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Vyjadrenie banky musí obsahovať informácie o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, vrátane informácií o tom, či uchádzač bol v nepovolenom debete a či jeho bankový účet bol predmetom exekúcie s tým, že vyjadrenie banky sa bude vzťahovať na obdobie od založenia účtu až po deň vystavenia potvrdenia, najviac však na obdobie troch rokov pred dňom vystavenia potvrdenia. V prípade, že uchádzač má vedené účty vo viacerých bankách, predloží informáciu od každej z nich. Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie v originálnom vyhotovení podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača o tom, že v iných bankách nemá vedené účty.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zoznam poskytnutých služieb v oblasti digitálnych služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona (§ 34 ods.1 písm. a) ZVO), v minimálnom celkovom objeme 0,4 mil. EUR za obdobie posledných troch rokov ( sumár).

Podľa § 34 ods. 1 písm. g) poskytovateľ služieb musí disponovať osobami určenými na plnenie s nasledovným profesionálnym zameraním: social media stratég/manažér, PPC špecialista, ideamaker, grafický dizajnér a account manager - Poskytovateľ služieb predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy, konkrétne , social media stratég/manažér, PPC špecialista, ideamaker, grafický dizajnér a account manager, formou profesných životopisov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Ad § 34 ods. 1 písm. a)zoznam poskytnutých služieb v oblasti digitálnych služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávanias uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona (§ 34 ods.1 písm. a) ZVO), v minimálnom celkovom objeme 0,4 mil. EUR za obdobie posledných troch rokov ( sumár).
Ad§ 34 ods. 1 písm. g)poskytovateľ služieb musí disponovať osobami určenými na plnenie s nasledovným profesionálnym zameraním: social media stratég/manažér, PPC špecialista, ideamaker, grafický dizajnér a account manager - Poskytovateľ služieb predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy, konkrétne , social media stratég/manažér, PPC špecialista, ideamaker, grafický dizajnér a account manager, formou profesných životopisov s požiadavkami:
social media stratég/manažér - s vyznačením minimálne 2-ročných odborných skúseností z oblasti social media stratégie;
PPC špecialista - s vyznačením minimálne 2-ročných odborných skúseností z oblasti tvorby a správy PPC kampaní
ideamaker - s vyznačením minimálne 2-ročných odborných skúseností z oblasti kreatívy;
grafický dizajnér - s vyznačením minimálne 2-ročných odborných skúseností z oblasti grafického dizajnu;
account manager - s vyznačením minimálne 2-ročných odborných skúseností z oblasti komunikácie a riadením bežnej agendy s klientom.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
K termínu podpisu zmluvy, v rámci súčinnosti pred uzatvorením zmluvy bude verejný obstarávateľ požadovať predloženie dôkazov, že:
1.Poskytovateľ služieb je držiteľom platného certifikátu Google Premier Partner - predloženie kópie certifikátu ,
2.Poskytovateľ služieb pri plnení zmluvy spolupracuje s dedikovaným account manažérom zo
spoločnosti Facebook, ktorého kontaktné údaje a formu spolupráce s poskytovateľom (pracovno-
právny vzťah, zmluva o spolupráci...) musí doložiť v písomnej podobe,
3.všetky aktivity, ktoré sú súčasťou mesačného plánu budú realizované osobami určenými na plnenie, ktorých odbornosť a spôsobilosť bola predložená a preukázaná prostredníctvom profesijných životopisov v ponuke, požaduje sa doložiť formou čestného prehlásenia,
4.osoby určené na plnenie, ktoré budú vykonávať všetky vyššie uvedené služby, nevykonávali v danom čase rovnaké alebo obdobné aktivity pre ďalšie zdravotné poisťovne formou čestného prehlásenia
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia (ďalej len eAukcia) je na účely tohto verejného obstarávania opakujúci sa proces, ktorý využíva systémy certifikované podľa § 151 ZVO na predkladanie nových cien upravených smerom nadol. eAukcia sa bude vykonávať prostredníctvom certifikovaného systému PROebiz.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 25.04.2019 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 2
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 25.04.2019 12:00
Miesto: Sídlo verejného obstarávateľa
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je neverejné
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
09.04.2019

Redakčné opravy

7166 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 72/2019
V oznámení 07094-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s., Panónska cesta 2, 851 04 Bratislava - mestská časť Petržalka zverejnenom vo VVO č. 071/2019 zo dňa 10.04.2019 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.4) Opis obstarávania Namiesto: A náročné služby(maximálny počet človekohodín 400) B stredne náročné služby (maximálny počet človekohodín 900) C menej náročné služby ( maximálny počet človekohodín 1200) Má byť: A náročné služby ( maximálny počet človekohodín 300) B stredne náročné služby ( maximálny počet človekohodín 675) C menej náročné služby ( maximálny počet človekohodín 900) II.2.6) Predpokladaná hodnota Namiesto: 220 820,00 EUR bez DPH Má byť: 165 615,00 EUR bez DPH

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité