Oznámenie 4000 - WYP

Obsah

4000 - WYP
Vestník č. 30/2019 - 12.02.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Martin
IČO: 00316792
Nám. S. H. Vajanského 1, 03649 Martin
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Marta Kohútová, Ing. Branislav Bella
Telefón: +421 434204157 / 434204136
Fax: +421 434132483 / 434132304
Email: marta.kohutova@martin.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/5089
Hlavná adresa(URL): http://www.martin.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/5089
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.evoportal.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Opravy a rekonštrukcie komunikácií na území mesta Martin
Referenčné číslo: VO/2/2019/SP
II.1.2) Hlavný kód CPV
45233223-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky sú opravy a rekonštrukcie poškodenia komunikácií na území mesta Martin asfaltom AC 11 v súlade s STN 736121 (postreky STN 736129) v jednotkovej cene za 1 m2 podľa požiadaviek verejného obstarávateľa a opravy alebo rekonštrukcie poškodenia komunikácií zámkovou dlažbou v súlade s STN 736101 a STN 736133 v jednotkovej cene za 1 m2 podľa požiadaviek verejného obstarávateľa.
Pri opravách a rekonštrukciách komunikácií asfaltom AC 11 sa jedná sa o opravy a rekonštrukcie komunikácií asfaltom AC 11 počas celého roka, ale v malých častiach do 100 m2. Výzva zhotoviteľa na začatie vykonávania prác bude maximálne jedna za deň a vždy maximálne na 30 m2 opravy alebo rekonštrukcie poškodenej komunikácie.
Práce na oprave a rekonštrukcii mestských komunikácií, chodníkov, parkovísk (predmet diela) budú realizované v priebehu rokov 2019-2020 na základe výzvy objednávateľa, s uvedením konkrétneho termínu plnenia a podľa závažnosti poškodenia komunikácie, chodníka, parkoviska pri bežných opravách a rekonštrukciách alebo do 12 hodín pri havarijných opravách a rekonštrukciách.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B. Opis predmetu zákazky v nadväznosti na obchodné (zmluvné) podmienky, ktoré tvoria časť D. "Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky" Súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
1 200 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
2
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Opravy a rekonštrukcie komunikácií mesta Martin asfaltom AC 11
Časť č.: 1.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45233223-8
45233142-6
45232424-0
45232451-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Územie mesta Martin - katastrálne územie Martin
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú opravy a rekonštrukcie poškodenia komunikácií na území mesta Martin asfaltom AC 11 v súlade s STN 736121 (postreky STN 736129). Práce na oprave a rekonštrukcii mestských komunikácií, chodníkov, parkovísk (predmet diela) budú realizované na základe výzvy objednávateľa, s uvedením konkrétneho miesta, rozsahu, termínu plnenia a podľa závažnosti poškodenia komunikácie, chodníka, parkoviska pri bežných opravách a rekonštrukciách alebo do 12 hodín pri havarijných opravách a rekonštrukciách. Pri opravách a rekonštrukciách komunikácií asfaltom AC 11 sa jedná sa o opravy a rekonštrukcie komunikácií asfaltom AC 11 počas celého roka, ale v malých častiach do 100 m2. Výzva zhotoviteľa na začatie vykonávania prác bude maximálne jedna za deň a vždy maximálne na 30 m2 opravy alebo rekonštrukcie poškodenej komunikácie.
Začatie vykonávania diela (pri bežných opravách a rekonštrukciách): do 2 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa v zmysle čl. VII. bod 7.1. Zmluvy o dielo súťažných podkladov.
Ukončenie a odovzdanie diela (pri bežných opravách a rekonštrukciách): do 5 dní od začatia vykonávania diela.
Začatie vykonávania diela (pri havarijných opravách a rekonštrukciách): do 12 hodín od doručenia výzvy objednávateľa v zmysle čl. VII. bod 7.1. Zmluvy o dielo týchto súťažných podkladov,
Ukončenie a odovzdanie diela (pri havarijných opravách a rekonštrukciách): do 12 hodín od začatia vykonávania diela.
Bližšie určenie miesta diela sa uskutoční najneskôr do 2 dní od doručenia výzvy objednávateľa (pri bežných opravách a rekonštrukciách) alebo do 12 hodín (pri havarijných opravách a rekonštrukciách).
V prípade omeškania objednávateľa s odovzdaním staveniska (miesta opravy alebo rekonštrukcie) v dohodnutom termíne, pokiaľ nebude dohodnuté inak, predlžuje sa automaticky termín ukončenia a odovzdania diela o rovnaký počet dní (hodín), ako trvalo omeškanie objednávateľa.
Opravy a rekonštrukcie komunikácií mesta Martin asfaltom AC 11 zahŕňajú (v jednotkovej cene za 1 m2)
Vyrezanie poškodeného miesta
Príprava poškodenej časti komunikácie: frézovanie, búranie odvoz a ekologická likvidácia poškodených vrstiev (potrebné zdokladovať)
Vyčistenie miesta opravy alebo rekonštrukcie od nečistôt stlačeným vzduchom (dúchadlo, kompresor)
Dodanie a nastriekanie spojovacej asfaltovej vrstvy
Dodanie a strojné položenie finišérom nového asfaltu AC 11 v hrúbke 6 cm so zhutnením vibračným valcom nad 3 tony s dodržaním odtokových podmienok komunikácie.
Zaliatie spojovacích špár medzi starým a novým asfaltom asfaltovou zálievkou (vrátane dodania materiálu)
V prílohe je potrebné oceniť aj ostatné, možné činnosti súvisiace s opravou alebo rekonštrukciou poškodenia komunikácie, ktoré sú podrobne vymedzené na konkrétnu časť predmetu zákazky v časti B. Opis predmetu zákazky v nadväznosti na obchodné (zmluvné) podmienky, predmetu zákazky" uvedené v Súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
23,33 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 20
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Určenie predpokladanej hodnoty zákazky na jednotlivé časti (v jednotkovej cene za 1 m2):
Časť 1 - Opravy a rekonštrukcie komunikácií mesta Martin asfaltom AC 11
- Predpokladaná hodnota zákazky (v jednotkovej cene za 1 m2) = 23,33 Eur bez DPH

Predmet plnenia sa bude vykonávať maximálne do výšky 360 000.- Eur s DPH/ročne.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Opravy a rekonštrukcie komunikácií mesta Martin zámkovou dlažbou
Časť č.: 2.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45233223-8
45233142-6
45432112-2
45232424-0
45232451-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Územie mesta Martin - katastrálne územie Martin
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú opravy a rekonštrukcie poškodenia komunikácií na území mesta Martin zámkovou dlažbou v súlade s STN 736101 a STN 736133 v jednotkovej cene za 1 m2 podľa požiadaviek verejného obstarávateľa.
Pri opravách a rekonštrukciách zámkovou dlažbou sa jedná o opravy a rekonštrukcie komunikácií zámkovou dlažbou počas celého roka, ale v malých častiach do 30 m2. Výzva zhotoviteľa na začatie vykonávania prác bude maximálne jedna za deň a vždy maximálne na 10 m2 opravy alebo rekonštrukcie poškodenej komunikácie.
Práce na oprave a rekonštrukcii mestských komunikácií, chodníkov, parkovísk (predmet diela) budú realizované v priebehu rokov 2019-2020 na základe výzvy objednávateľa, s uvedením konkrétneho termínu plnenia a podľa závažnosti poškodenia komunikácie, chodníka, parkoviska pri bežných opravách a rekonštrukciách alebo do 12 hodín pri havarijných opravách a rekonštrukciách.
Začatie vykonávania diela (pri bežných opravách a rekonštrukciách): do 2 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa v zmysle čl. VII. bod 7.1. Zmluvy o dielo súťažných podkladov.
Ukončenie a odovzdanie diela (pri bežných opravách a rekonštrukciách): do 5 dní od začatia vykonávania diela.
Začatie vykonávania diela (pri havarijných opravách a rekonštrukciách): do 12 hodín od doručenia výzvy objednávateľa v zmysle čl. VII. bod 7.1. Zmluvy o dielo týchto súťažných podkladov,
Ukončenie a odovzdanie diela (pri havarijných opravách a rekonštrukciách): do 12 hodín od začatia vykonávania diela.
Bližšie určenie miesta diela sa uskutoční najneskôr do 2 dní od doručenia výzvy objednávateľa (pri bežných opravách a rekonštrukciách) alebo do 12 hodín (pri havarijných opravách a rekonštrukciách).
V prípade omeškania objednávateľa s odovzdaním staveniska (miesta opravy alebo rekonštrukcie) v dohodnutom termíne, pokiaľ nebude dohodnuté inak, predlžuje sa automaticky termín ukončenia a odovzdania diela o rovnaký počet dní (hodín), ako trvalo omeškanie objednávateľa.
Opravy a rekonštrukcie komunikácie mesta Martin zámkovou dlažbou zahŕňajú (v jednotkovej cene za 1 m2)
Rozobratie starej zámkovej dlažby (prípadne vybúranie liateho asfaltu, betónu, asfaltobetónu) a ostatných podkladných vrstiev na poškodenom mieste komunikácie do hĺbky min. 34 cm od vrchnej plochy novej komunikácie. Odvoz a ekologická likvidácia poškodených vrstiev (potrebné zdokladovať).
Zhutnenie podložia vibračnou nohou (vibračnou platňou, valcom,...)
Dodanie, rozhrnutie a zhutnenie štrkodrvy 16-63 (min. 15 cm) zhutňovanej po vrstvách
Dodanie, rozhrnutie a zhutnenie štrkopiesku, šotoliny 0-32 B (cca 10 cm) zhutňovanej po vrstvách.
Vyrovnanie podkladu štrkom 4-8 v hrúbke 3 cm
Dodanie uloženie betónovej zámkovej dlažby hr. 6 cm s dodržaním odtokových podmienok komunikácie, vrátane zapieskovania špár (štrkopieskom 0-2)
Zhutnenie a vyrovnanie dlažby vibračnou platňou (s gumenou podložkou)
S opravou a rekonštrukciou poškodenia komunikácie súvisia aj ostatné a ďalšie činnosti funkčnej špecifikácie predmetu zákazky, ktoré je potrebné ako samostatnú prílohu oceniť (cena s DPH):
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B. Opis predmetu zákazky v nadväznosti na obchodné (zmluvné) podmienky, ktoré tvoria časť D. "Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky" týchto Súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
66,67 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 20
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Určenie predpokladanej hodnoty zákazky na jednotlivé časti (v jednotkovej cene za 1 m2):
Časť 2 - Opravy a rekonštrukcie komunikácií mesta Martin zámkovou dlažbou
- Predpokladaná hodnota zákazky (v jednotkovej cene za 1 m2) = 66,67 Eur bez DPH

Predmet plnenia sa bude vykonávať maximálne do výšky 360 000.- Eur s DPH/ročne.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov. Ich splnenie uchádzač preukáže podľa ustanovenia § 32 ods. 2, resp. 3,resp. ods. 4, resp. ods. 5 alebo § 152 v súlade s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, predložením originálu alebo úradne osvedčených fotokópií dokladu.
1.2 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní:
a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b)nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c)nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať,
h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať.
1.3 Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 odseku 1, ak nie je ustanovené inak: a)písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b)písm. b) doloženým potvrdením Zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c)písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
d)písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e)písm. e) doloženým dokladom o oprávnení uskutočňovať stavebné práce, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f)písm. f) doloženým čestným vyhlásením.

Uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods.2 písm. e), nakoľko VO je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy.

Uchádzač alebo záujemca je povinný predložiť k splneniu podmienok účasti uchádzačov doklady podľa ustanovenia § 32 odseku 1 písm. a) a v zmysle § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní:
Predmetné podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uchádzačov vychádzajú z taxatívne daných podmienok a verejný obstarávateľ ich určil v súlade s ustanovením § 32 a § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Ostatné podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 sú uvedené v Súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa jeho finančného a ekonomického postavenia predložením nasledovných dokladov:
2.1 Podľa § 33 ods. 1 písm. a) kladné vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky/pobočiek zahraničnej banky/zahraničných bánk, v ktorej/ktorých je uchádzač klientom o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky za obdobie posledných troch kalendárnych rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Uchádzač predloží požadované vyjadrenie od každej banky, v ktorej má otvorený účet a záväzky. Vyjadrenie banky musí byť aktuálne, vydané bankou, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponúk. Vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky môže byť i prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru v období realizácie zmluvného vzťahu (20 mesiacov).
Vo vyjadrení musí byť uvedené:
a)že zostatok na účte uchádzača nebol po určený čas v nepovolenom debete,
b)v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár,
c)uchádzač nemá blokáciu účtu v súvislosti s exekučným konaním.
Okrem vyjadrenia banky(bánk), predloží uchádzač aj čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá záväzky okrem tej/tých, od ktorej/ktorých vyjadrenie/vyjadrenia predložil.
Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní možno požadovať o uchádzačov alebo záujemcov vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým sa rozumie prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru záujemcovi. Verejný obstarávateľ požaduje minimálnu úroveň vzhľadom na výšku predpokladanej hodnoty zákazky a spôsobu financovania predmetu zákazky samostatne pre každú časť zákazky.

2.2 Podľa § 33 ods. 2 uchádzač na preukázanie ekonomického a finančného postavenia môže využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, ktoré bude mať k dispozícii na plnenie zmluvy. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač môže na
preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné a ekonomické postavenie inej osoby bez ohľadu na ich právnu formu. Túto skutočnosť preukáže záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou,obsahujúcou záväzok osoby, ktorej finančné a ekonomické postavenie mieni preukázať, že táto osoba poskytne svoje zdroje počas celého trvania zmluvného vzťahu.

2.3 Ak do súťaže predloží ponuku skupina dodávateľov podľa § 37 zákona o verejnom obstarávaní, podmienky finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní preukazuje skupina spoločne.

2.4 Splnenie podmienok účasti podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona alebo čestným vyhlásením.

Ostatné podmienky a odôvodnenie primeranosti podmienok ekonomického a finančného postavenia podľa § 33 zákona sú uvedené v Súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 2.2 - Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí
preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie
podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal
finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto
preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej
osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá nový subdodávateľ musí spĺňať podmienky účasti podľa § 41 odseku 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač alebo záujemca a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na
preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.

K bodu 2.3 - Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Predmetné podmienky účasti určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 37 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

K bodu 2.4 - Splnenie podmienok účasti podľa § 33 môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym
dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona alebo čestným vyhlásením, pričom z predloženého predmetného
dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom uchádzač alebo záujemca spĺňa
podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom alebo čestným vyhlásením stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v bode 25.9 Súťažných podkladov, ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Predmetné podmienky účasti určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 39 ods. 1 a § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

Ostatné podmienky a odôvodnenie primeranosti podmienok ekonomického a finančného postavenia podľa § 33 zákona sú uvedené v Súťažných podkladoch.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní:
3.1 Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
a)bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
b)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícií, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom preukazujúci ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
VO zohľadní referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12, ak takéto referencie existujú.
Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru sa považujú práce na realizáciu výstavby objektov dopravných stavieb, uskutočnenie stavebných prác s výstavbou chodníkov, komunikácií, parkovísk a pod. Stavba na účely tohto zákona je výsledok stavebných prác ako celku, ktorý spĺňa ekonomickú funkciu alebo technickú funkciu a uskutočnenie stavby zodpovedá požiadavkám verejného obstarávateľa.

3.2 Podľa § 34 ods. 1 písm. g) - uchádzač predloží doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho. Uchádzač ďalej
predloží vyhlásenie odborne spôsobilej osoby na výkon funkcie stavbyvedúceho, že bude k dispozícii na plnenie zmluvy týkajúcej sa predmetu zákazky.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Zabezpečenie zodpovednosti a odbornej spôsobilosti pri realizácii stavebných prác predmetu zákazky, je potrebné vyžadovať od uchádzača preukázanie skutočnosti, že realizácia stavby bude vykonávaná pri odbornom dohľade stavbyvedúceho, ktorý má s rovnakým alebo porovnateľným typom stavieb dostatočné osobné a odborné skúsenosti.

3.3 Podľa § 34 ods. 1 písm. j) - uchádzač predloží údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Technickú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní vyžaduje verejný obstarávateľ preukázaním dispozície strojového a technického vybavenia pre realizáciu diela v súlade s ustanovením zákona o verejnom obstarávaní.

3.4 Podľa § 34 ods. 1 písm. l) uchádzač uvedie podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť
subdodávateľom.
Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač predloží v ponuke dokument, v ktorom uvedie podiel subdodávateľov ( vyplnená Príloha č. 8 Súťažných podkladov). Verejný obstarávateľ musí mať informácie o plánovaných subdodávateľoch, pretože subdodávatelia musia spĺňať podmienky a pravidlá v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní.

3.5 Podľa § 34 ods. 3 uchádzač alebo záujemca môže využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah.

3.6 Ak do súťaže predloží ponuku skupina dodávateľov podľa § 37 zákona o verejnom obstarávaní, podmienky
technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní preukazuje skupina spoločne.

3.7 Splnenie podmienok účasti podľa § 34 a § 36 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona alebo čestným vyhlásením.

Ostatné podmienky technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 a primeranosti podmienok účasti sú uvedené v Súťažných podkladoch, ako aj v úrovni štandardov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 3.1.1 Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre § 34 ods.1 písm. b):
Podmienkou účasti je predloženie zoznamu uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (2014, 2015, 2016, 2017 a 2018) a uchádzači preukážu zrealizované stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to v celkovej hodnote vo výške 800 000,00 € s DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene (vyplnená Príloha č. 9 Súťažných podkladov). (Ak uchádzač predloží ponuku len na jednu časť zákazky predloží zoznam uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru v predmete zákazky súvisiace s opravami a rekonštrukciami komunikácií za predchádzajúcich päť rokov 2014, 2015, 2016, 2017 a 2018 s celkovými rozpočtovými nákladmi vo výške 400 000,00 Eur s DPH.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ požaduje preukázať, že uchádzač má praktické skúsenosti so zabezpečením predmetu zákazky rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky.

K bodu 3.2 - uchádzač predloží doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho vydaného alebo notifikovaného podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinierov v znení neskorších predpisov v úradne overenej fotokópii s originálom odtlačku pečiatky a s originálom podpisu odborne spôsobilej osoby (stavbyvedúci), alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť pre minimálne jedného stavbyvedúceho, ktorý bude zodpovedný za riadenie stavebných prác (dopravné stavby) a plnenie zmluvy a predloží vyhlásenie odborne spôsobilej osoby na výkon funkcie stavbyvedúceho, že bude k dispozícii na plnenie zmluvy týkajúcej sa predmetu zákazky.

K bodu 3.3 - Uchádzač musí preukázať technickú a odbornú spôsobilosť využitia vlastných kapacít a zariadenia alebo kapacít a zariadenia inej osoby v závislosti od požiadaviek kladených na opis jednotlivých častí predmetu zákazky a to pre časť 1 (rezací stroj na asfalt a betón, cestnú frézu, vibračný valec, finišér a vibračný valec) a v závislosti od požiadaviek kladených na opis jednotlivých častí predmetu zákazky pre časť 2 (rezací stroj na asfalt a betón a zariadenie na zhutňovanie). Zoznam bude opatrený odtlačkom pečiatky a podpisom štatutárneho zástupcu (zástupcov) uchádzača a vyhlásením oprávnenej osoby, že bude k dispozícii po dobu plnenia zmluvy, resp. uchádzač predloží dispozičné právo k požadovaným strojom.
Údaje je možné preukázať vlastníctvom alebo zapožičaním technického a strojného zabezpečenia (vlastníctvo alebo zapožičanie je potrebné doložiť s uvedením typu a výrobného čísla zariadenia).
Zároveň sa požaduje predložiť doklad o skúške kvality dodávaného asfaltu vyhotovený spoločnosťou oprávnenou na túto činnosť, resp. Osvedčenie o akreditácii vlastného laboratória pre skúšanie stavebných materiálov alebo zmluvného laboratória spolu s rozsahom oprávnenia, ktorý bude zabezpečovať na predmetnej stavbe výkon skúšobníctva a kontroly kvality, resp. certifikát. V prípade zmluvného laboratória dodávateľ predloží aj zmluvu o budúcej zmluve medzi ním a pracoviskom.

K bodu 3.5 - § 34 ods. 3 uchádzač alebo záujemca môže využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti.

K bodu 3.6 Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Predmetné podmienky účasti určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 37 ods. 3 zákona o VO.

K bodu 3.7 - Predmetné podmienky účasti určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 39 ods. 1 a § 114 ods.1 zákona o VO.

Ostatné podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 a primeranosti podmienok účasti sú
uvedené v Súťažných podkladoch.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Všetky podrobnosti týkajúce sa podmienok účasti, ich odôvodnenia a komunikácie sú uvedené v Súťažných podkladoch, ktoré sú pre uchádzačov a záujemcov záväzné. Za zhotovenie diela zaplatí objednávateľ zhotoviteľovi cenu v EUR, ktorá je odvodená z cenníku jednotlivých prác (jednotkových cien) a počtu objednaných a opravených alebo rekonštruovaných štvorcových metrov komunikácií.
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa v zmysle zákona 583/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách územnej samosprávy a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Verejný obstarávateľ Mesto Martin uzavrie na základe výsledku elektronickej aukcie Zmluvu o dielo č. 1/B/2019 a 2/B/2019 podľa § 536 a nasl. Zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov medzi zmluvnými stranami a podľa § 56 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov, samostatne na každú časť zákazky.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ na uvedený predmet zákazky použije elektronickú aukciu v zmysle § 54 zákona o verejnom obstarávaní. Elektronická aukcia sa uskutoční prostredníctvom aukčného systému Mesta Martin eBIT verzia 4.0.0.0., ktorý je certifikovaným systémom v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní, podmienky a priebeh e- aukcie sú uvedené v časti F. - Súťažných podkladov.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 05.03.2019 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 05.03.2019 10:30
Miesto: Mesto Martin, Námestie S. H. Vajanského 1, 036 49, Martin, kancelária č. 429, 4. poschodie.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Vyhodnocovanie ponúk komisiou je neverejné, koná sa bez účasti
uchádzačov a zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom neodosiela. Po vyhodnotení predložených dokladov a
dokumentov, budú uchádzači, ktorí splnili podmienky účasti, elektronicky vyzvaní na predloženie nových cien
prostredníctvom elektronickej aukcie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu o dielo s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť
zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo
ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.

2. Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k všetkým poskytnutým dokumentom / informáciám počas lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ bude všetky dokumenty uverejňovať ako elektronické dokumenty v príslušnej časti zákazky v systéme EVO.eBIT portal na portáli
http://www.evoportal.sk/. Verejný obstarávateľ bude všetky dokumenty/informácie počas lehoty na predkladanie ponúk uverejňovať aj v profile VO.
Vzhľadom k tomu, že verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ostatným informáciám potrebných na vypracovanie ponuky, a to v profile verejného obstarávateľa na webovom sídle ÚVO (www.uvo.gov.sk) ako aj na portáli EVO.eBIT portal, stránka www.evoportal.sk, počas celého procesu verejného obstarávania, týmto odporúča všetkým záujemcom, aby vo vlastnom záujme počas celého procesu verejného obstarávania sledovali profil verejného obstarávateľa na uvedenom webovom sídle alebo portál EVO.eBIT portal.

3. Záujemcovia si môžu súťažné podklady vyžiadať kliknutím na odkaz mám záujem pri tejto zákazke zverejnenej na portáli http://www.evoportal.sk/.

4. Ponuka musí byť vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému EVO.eBIT portal umiestnenom na webovej adrese http://www.evoportal.sk/.

5. Verejný obstarávateľ Mesto Martin si vyhradzuje právo uzavrieť Zmluvu o dielo v stanovenej lehote viazanosti ponúk s druhým, resp. ďalším uchádzačom v poradí na základe výsledku pôvodnej elektronickej aukcie v prípade:
- ak fyzická alebo právnická osoba vo fáze zadávania zákazky pred uzavretím zmluvy - úspešný uchádzač, odstúpi od svojej ponuky ( odmietne podpísať zmluvu), resp. ponuka úspešného uchádzača (s použitím e-aukcie) bola opäť
vyhodnocovaná alebo prebiehala konzultácia na základe predloženej najnižšej ceny, resp. s ktorou uzavrie zmluvu o
dielo a stratí v priebehu jej plnenia schopnosť splniť si zmluvný záväzok v lehote viazanosti ponúk. Verejný obstarávateľ v tomto istom postupe zadávania zákazky vyberie nového úspešného uchádzača v lehote viazanosti ponúk a výsledok oznámi všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali.

6. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov alebo uchádzačov, že je potrebné sa zaregistrovať do aukčného systému Mesta Martin, pokiaľ už nie sú v aukčnom systéme registrovaní.

7.Predpokladaný termín začatia elektronickej aukcie bude uchádzačom oznámený elektronicky vo výzve až po
vyhodnotení ponúk a podmienok uvedených v elektronickej aukcii, ktoré sú uvedené v časti F. Súťažných podkladov. Predpokladaný termín e aukcií pre Časť 1:
Predpokladaný termín sprístupnenia a začatia elektronickej aukcie:
08.03.2019 o 09,00 hod.
Predpokladaný termín ukončenia elektronickej aukcie
08.03.2019 o 09,30 hod.
(v prípade posúvania času predpokladaný)
Predpokladaný termín e aukcií pre Časť 2:
Predpokladaný termín sprístupnenia a začatia elektronickej aukcie:
08.03.2019 o 09,30 hod.
Predpokladaný termín ukončenia elektronickej aukcie
08.03.2019 o 10,00 hod.
(v prípade posúvania času predpokladaný)
Pre stanovenie celkovej ceny diela je záväzná jednotková cena za opravu alebo rekonštrukciu 1 m2 a jednotkových cien ďalších možných činností súvisiacich s prácami.

8. Verejný obstarávateľ Mesto Martin si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania podlimitnej zákazky z dôvodov uvedených v § 57 ods. 1 a ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní a v bode 31 Súťažných podkladov.

9. Predmetné verejné obstarávanie nie je žiadne uvedených možností.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
11.02.2019

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité