Oznámenie 12831 - MST

Obsah

12831 - MST
Vestník č. 183/2018 - 14.09.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Trnava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00313114
Hlavná 1, 91771 Trnava
Kód NUTS: SK021
Slovensko
Kontaktná osoba: Zuzana Dudášová
Telefón: +421 0918631555
Email: zuzana.dudasova@trnava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4767
Hlavná adresa(URL): http://trnava.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://josephine.proebiz.com/
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://josephine.proebiz.com/
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Stojiská polopodzemných kontajnerov na komunálny odpad na sídlisku Družba v Trnave
Referenčné číslo: 35470/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
44613800-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Rozsah predmetu zákazky je riešený v projektovej dokumentácii Stojiská polopodzemných kontajnerov na komunálny odpad na sídlisku Družba v Trnave, spracovanej projektantom Ing. Kováčikom v 07/2018.
Predmet zákazky pozostáva z dodávky a realizácie 18 stojísk polopodzemných kontajnerov na komunálny a triedený odpad.
Členenie stavby na stavebné objekty:
Každé stojisko je samostatný stavebný objekt.
Podrobnejšie viď samostatné projekty/výkazy výmer.
Súčasťou zákazky bude:
- presné vytýčenie všetkých inžinierskych sietí ich správcami, a to i sietí nezakreslených vo výkresovej časti dokumentácie pred začatím stavebných prác
- PD skutočného vyhotovenia stavby v 3 vyhotoveniach
- vypracovanie plánu užívania verejnej práce
- všetky ostatné súvisiace práce a dodávky
- porealizačné zameranie a geometrický plán v 3 vyhotoveniach + CD
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
348 580,77 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45222110-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Trnava, sídlisko Družba
II.2.4) Opis obstarávania:
Rozsah predmetu zákazky je riešený v projektovej dokumentácii Stojiská polopodzemných kontajnerov na komunálny odpad na sídlisku Družba v Trnave, spracovanej projektantom Ing. Kováčikom v 07/2018.
Predmet zákazky pozostáva z dodávky a realizácie 18 stojísk polopodzemných kontajnerov na komunálny a triedený odpad.
Členenie stavby na stavebné objekty:
Každé stojisko je samostatný stavebný objekt.
Podrobnejšie viď samostatné projekty/výkazy výmer.
Súčasťou zákazky bude:
- presné vytýčenie všetkých inžinierskych sietí ich správcami, a to i sietí nezakreslených vo výkresovej časti dokumentácie pred začatím stavebných prác
- PD skutočného vyhotovenia stavby v 3 vyhotoveniach
- vypracovanie plánu užívania verejnej práce
- všetky ostatné súvisiace práce a dodávky
- porealizačné zameranie a geometrický plán v 3 vyhotoveniach + CD
Podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch a ich prílohách.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
348 580,77 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
3
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky vo výške 5 000,- Eur. Podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.


Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti:
Verejný obstarávateľ realizuje predmetnú zákazku v jednej lokalite/mestskej časti (mesto Trnava má 5 lokalít/neformálnych mestských častí a 1 mestskú časť) a zahŕňa dodanie a inštaláciu jedného typu tovaru - kontajnerov, pričom nie je vhodné, aby jeden sídelný útvar bol vybavený kontajnermi rôznych výrobcov. Ak by predmetom obstarávania bolo pokrytie všetkých častí/lokalít verejný obstarávateľ by pristúpil k rozdeleniu na časti. Delenie zákazky na časti je z uvedeného dôvodu neopodstatnené, nakoľko "veľkosť zákazky" (hoci ide o nadlimitnú zákazku) je primeraná kapacitám malých a stredných podnikateľov. Navyše verejný obstarávateľ má za to, že takéto rozdelenie by predstavovalo riziko, že vykonanie zákazky sa stane nadmerne technicky obťažným, nakoľko každý výrobok môže mať iné technické odlišnosti (napr. systém vyprázdňovania kontajnerov), čo by predstavovalo ďalšie náklady na systém obslužnosti na tak malom území. Takisto potreba koordinácie jednotlivých dodávateľov častí zákazky by mohla predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia zákazky. Ak by boli v prevádzke rôzne systémy na tak malom území mohlo by to spôsobovať problémy plnenia spojené najmä s obsluhou daných kontajnerov rôznych výrobcov. Navyše v zmysle preambuly smernice 2014/24/EÚ je rozhodnutie o nedelení zákazky vo výlučnej diskrečnej právomoci verejného obstarávateľa slovami smernice: "Verejný obstarávateľ by mal byť povinný zvážiť vhodnosť rozdelenia zákaziek na časti, pričom naďalej by mal mať možnosť samostatne rozhodovať na základe akéhokoľvek dôvodu, ktorý považuje za relevantný, a to bez toho, aby podliehal administratívnemu alebo justičnému dohľadu".
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ vyžaduje splnenie podmienok uvedených v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO"). Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. 2 alebo § 152 ZVO.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED") podľa § 39 ods. 1 ZVO, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované dokumentom JED, ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať.
Doklady, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, musia byť z ich originálu alebo z ich úradne overenej fotokópie naskenované a vložené do systému Josephine.
V prípade úspešného uchádzača budú originály alebo úradne overené kópie predložené v rámci súčinnosti pred podpisom zmluvy. Takto predložené doklady zostanú v spise verejného obstarávateľa ako súčasť dokumentácie k verejnému obstarávaniu.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač preukáže ekonomické a finančné postavenie, doklady v zmysle ustanovenia § 33 ods.1 písm. a) zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZVO"), t.j. vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky. Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má vedené účty (ďalej len "vyjadrenie"). Z vyjadrenia musí byť zrejmé, že uchádzač ku dňu vystavenia vyjadrenia:
a) si plní svoje záväzky,
b) nie je v nepovolenom debete,
c) bežný účet uchádzača nie je predmetom exekúcie.
Zároveň uchádzač predloží čestné prehlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých potvrdenia predkladá, nemá vedené účty a ani žiadne iné záväzky.
Uchádzač môže v zmysle § 39 ZVO dočasne nahradiť doklady jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED"), v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený JED. Hospodársky subjekt môže vyplniť len oddiel alfa časti IV bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV.


Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ touto podmienkou preveruje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača, jeho platobnú schopnosť a plnenie si záväzkov voči banke/bankám, ktorá/é vedie uchádzačovi účet/účty, aby predišiel možným rizikám pri plnení zmluvy s prihliadnutím na finančný objem požadovaného predmetu zákazky a na to, že verejný obstarávateľ na plnenie zmluvy neposkytuje preddavky. Účelom podmienky účasti je vybrať spôsobilého uchádzača, ktorý je schopný riadne a včas si splniť svoje záväzky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Doklady, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, musia byť z ich originálu alebo z ich úradne overenej fotokópie naskenované a vložené do systému Josephine,
V prípade úspešného uchádzača bude originál alebo úradne overená kópia predložená v rámci súčinnosti pred podpisom zmluvy. Takto predložené doklady zostanú v spise verejného obstarávateľa ako súčasť dokumentácie k verejnému obstarávaniu.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1.) v zmysle § 34 ods.1 písm. a) zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZVO").
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam dodávok tovaru obdobného charakteru (polopodzemné kontajnery) za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia ako súčasť zoznamu referencií, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO.
Za tovar obdobného charakteru verejný obstarávateľ považuje dodanie polopodzemných kontajnerov a ich inštaláciu na stojisku.
V prípade, že uchádzač má zverejnené referencie na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie, uvedie ich v zozname svojich referencií s poznámkou UVO. Ak z referencie nevyplýva preukázanie minimálnej úrovne spôsobilosti verejný obstarávateľ odporúča, aby uchádzač v ponuke uviedol informácie preukazujúce požadovanú úroveň spôsobilosti.

2.) v zmysle § 34 ods. 1 písm. g) údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy.
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť fotokópiu dokladu - oprávnenia o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho vydaného SKSI v zmysle zákona NR SR č. 138/1992 Zb. v znení neskorších predpisov s odborným zameraním pozemné stavby s originálnym odtlačkom pečiatky a podpisom držiteľa tohto oprávnenia alebo ekvivalentný doklad vydávaný v krajine sídla uchádzača, resp. vydávaný v inom členskom štáte EÚ alebo štáte, ktorý je zmluvnou stranou dohody o vládnom obstarávaní GPA. Uchádzač predloží profesijný životopis stavbyvedúceho s podpisom a pečiatkou držiteľa, čestné vyhlásenie stavbyvedúceho (resp. zmluva o poskytnutí kapacít, ak ide o inú/tretiu osobu), že bude uchádzačovi plne k dispozícii pri plnení predmetu zákazky v prípade, že bude uchádzač v tejto zákazke úspešný, respektíve že bude vykonávať funkciu stavbyvedúceho na predmetnej stavbe.

3.a) v zmysle § 34 ods. 1 písm. m) bod 1.opis alebo fotografie kontajnera s objemom 5 m3 a kombinovaného kontajnera s objemom 2,4 m3 + 2,4 m3.

3.b) v zmysle § 34 ods. 1 písm. m) bod 2. certifikát alebo potvrdenia s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu.
Uchádzač predloží platné certifikáty vydané osobami, ktoré majú oprávnenie na preukazovanie zhody na nasledovné komponenty:
Stacionárne kontajnery na odpad do 5 000 l so zdvíhaním navrchu a vyprázdňovacím dnom, podľa STN EN 13071-1 a STN EN 13071-2+A1;
Odporúčané pripojovacie prvky na zdvíhanie, podľa STN EN 13071-3;
Obaly. Pružné stredne veľké nádoby na voľne ložené látky (FIBC) na nie nebezpečný tovar (ISO 21898: 2004), podľa STN EN ISO 21898.

Uchádzač môže v zmysle § 39 ZVO dočasne nahradiť doklady dokumentom JED, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený JED. Hospodársky subjekt môže vyplniť len oddiel alfa časti IV bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť, podbod 1.:
Uchádzač musí preukázať referencie, ktoré potvrdzujú dodanie tovaru (polopodzemné kontajnery) v rozhodnom období v minimálnej hodnote 50.000,00 € bez DPH a zahŕňajú dodanie min. 1 ks kontajnera v objeme 5 m3 , 1ks kombinovaného kontajnera s objemom 2,4 m3 + 2,4 m3 .
V prípade dodania tovaru, pri ktorom začiatok plnenia alebo koniec plnenia nespadá do rozhodného obdobia, bude uchádzačovi započítaný pre splnenie podmienky podľa bodu 1. len objem dodaného tovaru spadajúci do rozhodného obdobia.

K bodu III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť, podbod 3.a).:
Uchádzač predloží min. jednu farebnú fotografiu kontajnera s objemom 5 m3, min. jednu farebnú fotografiu kombinovaného kontajnera s objemom 2,4 m3 + 2,4 m3 a zjednodušený výkresový popis každého uvedeného kontajnera a spôsobu jeho inštalácie, resp. manuál výrobcu.

K bodu III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť, podbod 3.b):
Uchádzač predloží certifikát potvrdzujúci, že kontajner s objemom 5 m3 a kombinovaný kontajner s objemom 2,4 m3 + 2,4 m3 spĺňa vlastnosti podľa predpísaných noriem.

Doklady, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, musia byť z ich originálu alebo z ich úradne overenej fotokópie naskenované a vložené do systému Josephine.
V prípade úspešného uchádzača budú originály alebo úradne overené kópie predložené v rámci súčinnosti pred podpisom zmluvy. Takto predložené doklady zostanú v spise verejného obstarávateľa ako súčasť dokumentácie k verejnému obstarávaniu.

Odôvodnenie použitia:
Bod 1: Splnením podmienky účasti uchádzač preukáže skúsenosti, schopnosť a spôsobilosť pre dodanie požadovaného tovaru vrátane jeho inštalácie v plnom rozsahu a v požadovanej kvalite.
Bod 2: Splnením podmienky účasti uchádzač preukáže, že osoba zodpovedná za zhotovenie predmetu zákazky je dostatočne odborne spôsobilá pre vykonávanie požadovaných plnení.
Bod 3.a): Splnením podmienky účasti uchádzač preukáže detailnejšie určenie, náhľad a vizualizáciu požadovaného tovaru.
Bod 3.b): Splnením podmienky účasti uchádzač preukáže, že vlastnosti a použité materiály ponúkaných polopodzemných kontajnerov sú v zhode s technickými špecifikáciami podľa stanovených technických noriem.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Dodávateľ (subjekt s ktorým je uzavretá zmluva) je povinný zabezpečiť poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone činností na dobu realizácie predmetu zákazky min. do výšky hodnoty plnenia. Ide o zmluvnú podmienku.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 12.10.2018 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.01.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.10.2018 11:00
Miesto: Trnava, Mestský úrad v Trnave, Trhová 3, I. posch., miestnosť č. 142 alebo v prípade potreby iná miestnosť, ktorej disponibilita bude oznámená na informáciách v budove Mestského úradu.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude verejné. Otvárania ponúk sa môže zúčastniť len uchádzač (štatutárny zástupca uchádzača alebo ním splnomocnená osoba), ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Fyzická osoba zastupujúca uchádzača sa preukáže identifikačným dokladom a listinným oprávnením konať za uchádzača. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zmeniť termín otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ záujemcom odporúča vykonať obhliadku miesta realizácie (verejne prístupný priestor), aby získali všetky informácie, ktoré budú potrebovať na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta dodania predmetu zákazky idú na ťarchu uchádzača. Nevykonanie obhliadky nebude brané ako dôvod nepochopenia predmetu zákazky.

2. Ponuky sa predkladajú elektronicky prostredníctvom systému JOSEPHINE (webová adresa systému je
http://josephine.proebiz.com, kde autentifikovaný uchádzač vkladá ponuku k danej zákazke.

3. Vzhľadom na použitie reverznej verejnej súťaže podľa § 66 ods. 7 a predkladania ponúk podľa § 49 ods. 6 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, pristúpi komisia vymenovaná verejným obstarávateľom najskôr k vyhodnoteniu predložených ponúk - splnenie požiadaviek na predmet zákazky podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní. Komisia overí prítomnosť mimoriadne nízkej ponuky a zostaví predbežné poradie. Následne v súlade s § 55 vyhodnotí splnenie podmienok účasti podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní u uchádzača, ktorý sa predbežne umiestnil na prvom mieste. Verejný obstarávateľ bude postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Všetky informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, vložených do elektronického systému JOSEPHINE.

4. Proces verejného obstarávania je v podmienkach Slovenskej republiky regulovaný zákonom č. 343/2015 Z. z. o
verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorý je verejne dostupný na internetovej stránke
Ministerstva spravodlivosti Slovenskej republiky https://www.slov-lex.sk/pravne-predpisy. Tu sa záujemca a uchádzač dozvie o všetkých možnostiach ako je možné preukázať splnenie podmienok účasti. Tento právny predpis takisto upravuje procesný postup verejného obstarávateľa vo verejnom obstarávaní. V prípade otázok na výklad právneho predpisu je možné obrátiť sa na Úrad pre verejné obstarávanie so žiadosťou o metodické usmernenie. Verejný obstarávateľ postupuje vo verejnom obstarávaní podľa postupov, ktoré vyplývajú zo znenia zákona a snaží sa zohľadňovať metodické pokyny Úradu pre verejné obstarávanie, ktoré sú mu známe v čase realizácie postupu verejného obstarávania.

5. V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na Euro použiť kurz Európskej centrálnej banky (ECB), aktuálny v posledný deň v príslušného kalendárneho roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, t. j. v ktorom sa dodanie tovaru realizovalo. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene Euro.

6. Predmetné verejné obstarávanie je zeleným verejným obstarávaním z dôvodu, že kontajner na odpad v prípade požiaru nesmie uvoľňovať toxické plyny.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
10.09.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité