ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1)
NÁZOV A ADRESY
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo:
35919001
Dúbravská cesta 14, 84104 Bratislava - mestská časť Karlova Ves
Kód NUTS:
SK010
Slovensko
Kontaktná osoba:
JUDr. Andrej Záhorec
Telefón:
+421 258311049
Email:
andrej.zahorec@ndsas.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL):
http://ndsas.sk
I.3)
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/9127
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4)
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa:
Organizácia riadená verejným právom
I.5)
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Príprava, výstavba a prevádzka diaľnic a rýchlostných ciest.
ODDIEL II: PREDMET
II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
R1 Ružomberok, juh – križovatka I/18, DÚR, DSZ, Oznámenie 8a po DÚR, DSP, Oznámenie 8a po DSP, DP, AD, KD
II.1.2)
Hlavný kód CPV
71311220-9
II.1.3)
Druh zákazky
Služby
II.1.4)
Stručný opis:
Vypracovanie dokumentácie na územné rozhodnutie (DÚR), dokumentácie stavebného zámeru (DSZ), oznámenia o zmene navrhovanej činnosti (Oznámenie 8a po DÚR) po vypracovaní DÚR, dokumentácie na stavebné povolenie (DSP), oznámenia o zmene navrhovanej činnosti (Oznámenie 8a po DSP) po vypracovaní DSP, dokumentácie na ponuku (DP), výkon autorského dozoru (AD) a výkon koordinátora dokumentácie (KD) pre stavbu: Rýchlostná cesta R1 Ružomberok, juh - križovatka I/18.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
4 400 000,00
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava
II.2.4)
Opis obstarávania:
Vypracovanie dokumentácie na územné rozhodnutie (DÚR), dokumentácie stavebného zámeru (DSZ), oznámenia o zmene navrhovanej činnosti (Oznámenie 8a po DÚR) po vypracovaní DÚR, dokumentácie na stavebné povolenie (DSP), oznámenia o zmene navrhovanej činnosti (Oznámenie 8a po DSP) po vypracovaní DSP, dokumentácie na ponuku (DP), výkon autorského dozoru (AD) a výkon koordinátora dokumentácie (KD) pre stavbu: Rýchlostná cesta R1 Ružomberok, juh - križovatka I/18.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
4 400 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Integrovaná infraštruktúra 2014-2020.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1)
PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1)
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní (ZVO). 1.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO, ktorých splnenie preukazuje podľa § 32 ods. 2, ods.4 a ods.5 ZVO v spojení s § 152 ZVO. 2. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2. alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 3. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. 4. Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov (zozname podnikateľov) podľa predpisov účinných do 28.04.2015 na preukázanie splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. d) zákona - že nie je v reštrukturalizácii predloží potvrdenie príslušného súdu, nie staršie ako tri mesiace alebo doplní tento údaj do zoznamu hospodárskych subjektov. 5. Uchádzač, ktorý je právnickou osobou a nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov (zozname podnikateľov), prípadne je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov (zozname podnikateľov) podľa predpisov účinných do 30.06.2016 na preukázanie splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona, má povinnosť predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu, nie starší ako tri mesiace, ktorý vydáva Generálna prokuratúra Slovenskej republiky. Hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov môže preukázať splnenie vyššie uvedenej podmienky účasti predložením výpisu z registra trestov právnickej osoby nie staršieho ako tri mesiace v procese verejného obstarávania priamo verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi alebo doplnením tohto údaja do zoznamu hospodárskych subjektov. 6. Podmienka účasti podľa § 38 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní v nadväznosti na § 40 ods. 6 písm. g) ZVO. Uchádzač nesmie v tomto verejnom obstarávaní uzavrieť s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. Nesplnenie podmienky účasti § 40 ods. 6 písm. g) zákona preukazuje verejný obstarávateľ. Ostatné informácie k osobnému postaveniu uchádzača sú uvedené v časti A3 Podmienky účasti uchádzačov Zväzku 1 Súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa
III.1.2)
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu:
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač musí preukázať finančné a ekonomické postavenie podľa ustanovenia § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie k ekonomickému a finančnému postaveniu uchádzača sú uvedené v časti A.3 Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa. Ustanovenie § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní umožňuje vyžadovať doklady na preukázanie finančného a ekonomického postavenia a to vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky. Verejný obstarávateľ požaduje uchádzača ktorý je schopný plniť si svoje finančné záväzky . Z tohto dôvodu sa od uchádzača vyžaduje preukázanie, vyjadrenia banky. Vyžadované vyjadrenie banky je v súlade s rozsahom a náročnosťou predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Uvedená v Súťažných podkladoch
III.1.3)
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu:
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač musí preukázať technickú a odbornú spôsobilosť podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. a), g), § 34 ods. 3 a 4 zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie k technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača sú uvedené v časti A.3 Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa. Ustanovenie § 34 ods. 1 písm. a) a g) zákona o verejnom obstarávaní umožňuje vyžadovať doklady na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti zoznamom poskytnutých služieb a údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy. Verejný obstarávateľ požaduje skúseného uchádzača a aby realizoval predmet zákazky prostredníctvom kvalitných a dostatočne skúsených odborníkov. Z tohto dôvodu sa od uchádzača vyžaduje preukázanie, referenčných projektov a že má odborné kapacity pre poskytnutie služby a, že majú potrebnú odbornú prax. V záujme získania relevantných a overiteľných informácií verejný obstarávateľ stanovil doklady, ktoré svojim obsahom potvrdia požadované údaje. Vyžadované referencie a podmienky účasti u všetkých kľúčových odborníkov sú v súlade s rozsahom a náročnosťou predmetu zákazky
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Uvedená v Súťažných podkladoch
III.2)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3)
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
Povinnosť uviesť mená a odbornú kvalifikáciu pracovníkov poverených vykonaním zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1)
DRUH POSTUPU
IV.1.1)
Druh postupu
Verejná súťaž
IV.1.8)
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní:
Áno
IV.2)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2)
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 02.05.2018 10:00
IV.2.4)
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
IV.2.6)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7)
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 02.05.2018 11:00
Miesto:
Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk:
Otvárania ponúk v sídle verejného obstarávateľa sa môžu zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk zastúpení štatutárnym orgánom alebo osobou poverenou na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1)
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
Toto obstarávanie sa bude opakovať:
Nie
VI.3)
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1/. Verejné obstarávanie je realizované podľa § 66 ods. 7 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní, .t.j. verejnou reverznou súťažou. 2/ Bod II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému: termín dodania predmetu zákazky: DÚR - do 150 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy, DSZ- do 170 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy, Oznámenie 8a po DÚR -do 170 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy, DSP- do 160 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa, Oznámenie 8a po DSP -do 180 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa, DP - do 150 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa, AD -do 24 mesiacov odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie AD, KD -do 24 mesiacov odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie KD. 3/ Spôsob prevzatia súťažných podkladov: - e-mailom;súťažné podklady bude verejný obstarávateľ zasielať na základe emailovej žiadosti záujemcu z dôvodu obmedzenej kapacity e-mailovej správy poštou. - osobne, súťažné podklady bude verejný obstarávateľ poskytovať po predbežnom (napr. telefonickom) dohovore v pracovných dňoch od 9:00 do 11:00 hod.; dňa 2.5.2018 od 8:00 do 9:00 hod. na adrese: Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava a - poštou na adrese Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava. Náležitosti kompletnej písomnej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov: - žiadosť záujemcu o poskytnutie súťažných podkladov musí byť predložená v slovenskom jazyku, - žiadosť musí obsahovať obchodné meno a sídlo alebo miesto podnikania, - určenie kontaktnej osoby, telefón, e-mailovú adresu osoby zodpovednej za komunikáciu, - podpis oprávnenej osoby. Registrácia oprávneného záujemcu nastane po doručení kompletnej žiadosti. 4/ Povinnosť odôvodniť nerozdelenie zákazky na časti podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní: Zákazku podľa § 28 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní verejní obstarávateľ nedelí, nakoľko stavba tvorí v úseku Ružomberok križovatka s cestou I/18 jeden funkčný celok ohraničený mimoúrovňovými križovatkami na začiatku a na konci úseku. Stavbu technicky nie je možné rozdeliť tak, aby jej časť tvorila samostatný funkčný celok a z toho dôvodu je potrebná aj jednotná dokumentácia od jedného dodávateľa - zvyšok odôvodnenia v SP 5/ Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzatvorenie zmluvy uvedenú v bode 29. v časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 6/ V dôsledku legislatívnej úpravy zákona č. 91/2016 Z.z o trestnej zodpovednosti právnických osôb vznikla hospodárskym subjektom so statusom právnickej osoby na účely preukázania osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskoršieho predpisu povinnosť predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu, ktorý vydáva Generálna prokuratúra Slovenskej republiky. 7/ Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti môže uchádzač predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1, pričom tieto doklady predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. 8/ Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
VI.4)
POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1)
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Telefón:
+421 250264176
Fax:
+421 250264219
Internetová adresa (URL):
http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4)
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo:
31797903
Telefón:
+421 250264176
Fax:
+421 250264219
Internetová adresa (URL):
http://www.uvo.gov.sk
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
12.03.2018