Oznámenie 801 - MST

Obsah

801 - MST
Vestník č. 11/2018 - 16.01.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Slovenská pošta, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36631124
Partizánska cesta 9, 97599 Banská Bystrica
Kód NUTS: SK0
Slovensko
Kontaktná osoba: Lea Pavlíková
Telefón: +421 259393322
Email: pavlikova.lea@slposta.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/9015
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.posta.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/9015
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: inej adrese (uveďte ďalšiu adresu)
Slovenská pošta, a. s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36631124
Námestie SNP 35 , 81420 Bratislava
Kód NUTS: SK0
Slovensko
Kontaktná osoba: Lea Pavlíková
Telefón: +421 259393322
Email: pavlikova.lea@slposta.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/9015
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.posta.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na adresu: na nasledujúcej adrese (uveďte ďalšiu adresu)
Slovenská pošta, a. s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36631124
Námestie SNP 35 , 81420 Bratislava
Kód NUTS: SK0
Slovensko
Kontaktná osoba: Lea Pavlíková
Telefón: +421 259393322
Email: pavlikova.lea@gmail.com
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/9015
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.posta.sk
I.6) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Poštové služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Tabelačný papier
Referenčné číslo: 005/VS/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
30197630-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom obstarania je dodávka tabelačného papiera bez potlače pre pošty a úseky v rámci celého územia Slovenskej pošty, a. s. a dodávka tabelačného a listového papiera pre Slovenskú poštu, a. s., POST servis Bratislava.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
2 795 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30197640-4
30197642-8
30197643-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Miestami dodania tovaru sú objekty obstarávateľa na celom území Slovenskej republiky, distribúcia na určené miesto podľa objednávky, prípadné zabalenie do cca 1 600 odberných miest.
II.2.4) Opis obstarávania
Dodávka tabelačného papiera bez potlače pre pošty a úseky v rámci celého územia Slovenskej pošty, a. s. a dodávka tabelačného a listového papiera pre Slovenskú poštu, a. s. POST servis Bratislava.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
2 795 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 48
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
II.2.14) Doplňujúce informácie
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to na 48 mesiacov od nadobudnutia jej účinnosti. Rámcová dohoda nadobúda platnosť dňom podpísania oboma zmluvnými stranami. Rámcová dohoda nadobúda účinnosť v súlade s ustanoveniami platnými právnymi predpismi dňom nasledujúcim po dni zverejnenia v centráonom registri zmlúv na Úrade vlády SR.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti sú komplexne uvedené v súťažných podkladoch. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií:
1.1výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, dokladujúcim, že nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe. V súvislosti s nadobudnutím účinnosti zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov od 01.07.2016, uchádzač predloží aj výpis z registra trestov právnických osôb;
1.2potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, že nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku;
1.3 potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne (poisťovní) nie starším ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, v ktorej je uchádzač vedený v evidencii platiteľov, že nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu;
1.4potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, že uchádzač nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu;
1.5dokladom o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky;
1.6čestným vyhlásením uchádzača, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu;
1.7uchádzač sa nedopustil v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať. Uchádzač nepreukazuje žiadnym dokladom splnenie tejto podmienky;
1.8uchádzač sa nedopustil v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže obstarávateľ preukázať. Uchádzač nepreukazuje žiadnym dokladom splnenie tejto podmienky;
1.9ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.1. až 1.6 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu;
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií :
podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní:
2.1 prehľadom o celkovom obrate v minimálnej súhrnnej výške 800 000 EUR alebo v ekvivalentnej výške v cudzej mene spolu za posledné tri hospodárske roky (2014 až 2016), za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné hospodárske roky (2014 až 2016), resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. V prípade, že uchádzač prevádzkuje svoju činnosť v niektorom roku kratšie obdobie, preukáže výšku obratu pomerne k dĺžke prevádzkovania činnosti. V prípade, že ide o uchádzača so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, takýto uchádzač predkladá predmetné výkazy podľa platných právnych predpisov v krajine svojho sídla. Uchádzač predloženými dokladmi preukáže celkový obrat spolu za posledné tri hospodárske roky (2014 až 2016) v minimálnej súhrnnej výške 800 000 EUR.Ak má uchádzač účtovné závierky a ďalšie dokumenty zverejnené v Registri účtovných závierok, nie je povinný ich predložiť v rámci ponuky/môže namiesto úradne overených dokumentov predložiť scan výstupy z Registra účtovných závierok. V prípade, že výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch uchádzača sú uložené v neverejnej časti Registra účtovných závierok, je potrebné ich v ponuke predložiť spolu s originálom alebo osvedčenou fotokópiou osvedčovacej doložky DataCentra prevádzkovateľa Registra účtovných závierok. K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky ku dňu 31.12. príslušného roka.
V súlade s ustanovením § 38 ods. 5 Zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti: Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či uchádzači disponujú nie len odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú oprávnení a schopní ho plniť, ale či vedia preukázať aj ekonomickú stabilitu a schopnosť bezproblémovo plniť požadovaný predmet zákazky vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, rozsah predmetu zákazky a dĺžku trvania zákazky a z dôvodu, že uchádzač musí mať vlastné zdroje financovania alebo musí byť schopný získať externé finančné zdroje (napr. z banky) na plnenie predmetu obstarávania, ktorý bude uhradený po poskytnutí predmetu zákazky bez finančných preddavkov a musí preto preukázať svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky. Výškou obratu uchádzač preukazuje svoju pozíciu na trhu.
2.2 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia, podľa bodu 2 časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov a oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, za všetkých členov skupiny spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pokračovanie bodu III.1.2
2.3Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač obstarávateľovi preukázať, že pri plnení Rámcovej dohody a čiastkových zmlúv bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 v nadväznosti na § 35 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií :podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom dodávok tovaru súvisiacim s predmetom zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
3.1Zoznamom zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania (2014, 2015, 2016) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Obstarávateľ požaduje, aby úhrnný finančný objem predložených zmlúv bol za stanovené obdobie (2014 až 2016) v hodnote minimálne 700 000 EUR bez DPH, pričom účastník musí predložiť minimálne jednu z referencií na dodanie tovaru s hodnotou tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky potvrdzujúcu jej zložitosť v sume minimálne 50 000 EUR bez DPH distribúciou minimálne na 1 000 odberných miest.
Zoznam zmlúv o dodávke tovarov musia obsahovať minimálne tieto údaje:
obchodné meno a sídlo predávajúceho,
obchodné meno a sídlo kupujúceho,
predmet dodávky tovarov (z ktorého bude zrejmé splnenie požiadaviek obstarávateľa),
celkovú zmluvnú cenu bez DPH,
lehotu dodania (obdobie, počas ktorého bola dodávka poskytovaná),
meno a priezvisko, kontakt - tel. č. a emailový kontakt kontaktnej osoby objednávateľa a jeho funkciu, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v zozname.
V prípade, že uchádzač dodával tovar pre verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov, zároveň predloží internetový odkaz na referencie verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov zverejnených na www.uvo.gov.sk, preukazujúcich skutočnosti uvedené v predloženom zozname tovarov.
V súlade s § 187 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, ak bola referencia vyhotovená do 1. marca 2014, splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a), ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je možné preukázať dôkazom o plnení potvrdeným verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom. K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky aktuálneho v dobe, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti - termín uzavretia zmluvy.
V súlade s ustanovením § 38 ods. 5 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti: Obstarávateľ primeranými požiadavkami k náročnému predmetu zákazky vytvára predpoklad, že uchádzač bude schopný dodávať tovar v rozsahu a kvalite požadovanej obstarávateľom a musí preukázať, že má praktické skúsenosti s realizáciou zmlúv rovnakého alebo obdobného charakteru v rozsahu ako je predmet zákazky. Zoznamom zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný rozsah, dôležitosť a finančný objem požadovaného predmetu zákazky;
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality a jeho študijných a výskumných zariadení :3.2 v spojitosti s § 35 zákona o verejnom obstarávaní platným certifikátom o zavedení systému riadenia kvality podľa STN EN ISO 9001 alebo iný dôkaz rovnocenný s opatreniami na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu, respektíve prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality. V súlade s ustanovením § 38 ods. 5 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti: Obstarávateľ primeranými požiadavkami k objemu predmetu zákazky vyhodnocuje, či uchádzač bude schopný dodávať tovar v rozsahu a kvalite požadovanej obstarávateľom. Splnením tejto podmienky účasti uchádzač preukáže, že požiadavky na kvalitu produktu, kvalitu procesov pri poskytovaní požadovaného predmetu zákazky a spoľahlivosť patria medzi jeho hlavné priority; podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač, alebo záujemca použije pri plnení zmluvy:3.3 v spojitosti s § 36 zákona o verejnom obstarávaní platným certifikátom environmentálneho manažérstva podľa STN EN ISO 140001alebo iný dôkaz rovnocenný s opatreniami na zabezpečenie environmentálneho manažérstva podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu, respektíve prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie splnenia požiadaviek noriem na systém environmentálneho manažérstva uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie splnenia požiadaviek noriem sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia splnenia požiadaviek noriem na systém environmentálneho manažérstva. V súlade s ustanovením § 38 ods. 5 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti: Preukázanie zavedenia opatrení environmentálneho manažérstva má zabezpečiť garanciu, že pri plnení predmetu zákazky nebude dochádzať k negatívnym vplyvom na životné prostredie.
podľa § 34 ods. 1 písm. m) zákona o verejnom obstarávaní vzorkami, opismi alebo fotografiami:

3.4 Minimálna požadovaná úroveň:
Uchádzač predloží k položkám časti B1. Opis predmetu zákazky vzorky.

a)vzorky materiálov podľa Prílohy č. 1 Tabuľka č. 1

b)vzorky materiálov podľa Prílohy č. 2 Vzorky č. 1 až 4 po 1 balíku.

Dodaný papier musí spĺňať normy kvality: DIN 6723 1 a DIN 6724 1.
Tabelačný papier musí byť vyrobený podľa normy: STN EN 12858.
Uvedené uchádzač preukáže predložením certifikátov preukazujúcich požadované parametre a kvalitu jednotlivých druhov papiera.


V súlade s ustanovením § 38 ods. 5 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky potrebou overiť, že z pohľadu technického a odborného postavenia má uchádzač dostatočné skúsenosti v oblasti predmetu zákazky. Je schopný dodávať tovar, ktorý spĺňa požadované technické požiadavky.
III.1.6) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa v súlade s § 46 zákona o verejnom obstarávaní vyžaduje vo výške 140 000 EUR. Podrobnosti týkajúce sa zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.7) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov obstarávateľa viazaných na tento účel. Preddavok sa nebude poskytovať.
III.1.8) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade prijatia ponuky od skupiny dodávateľov obstarávateľ vyžaduje v súlade s § 37 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, aby skupina pred podpisom Rámcovej dohody vytvorila určitú právnu formu potrebnú z dôvodu riadneho plnenia Rámcovej dohody a čiastkových zmlúv, napr. vytvorila združenia bez právnej subjektivity podľa § 829 Občianskeho zákonníka, niektorú z obchodných spoločností podľa Obchodného zákonníka alebo iný právny vzťah vhodný na riadne plnenie Rámcovej dohody a čiastkových zmlúv a súčasne bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky. podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Úspešný uchádzač, je povinný do 10 pracovných dní od prevzatia oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk, doručiť obstarávateľovi upravený a podpísaný návrh Rámcovej dohody po elektronickej aukcii v jednom vyhotovení vrátane všetkých jej príloh.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Verejná súťaž
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Vyhodnotenie ponúk bude realizované prostredníctvom automatizovaného informačného systému elektronickej aukcie podľa § 54 zákona o verejnom obstarávaní. uchádzači, ktorí splnia podmienky účasti a požiadavky obstarávateľa budú po vyhodnotení ponúk komisiou vyzvaní na účasť v elektronickej aukcii. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.1.8) Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 20.02.2018 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.05.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 20.02.2018 11:00
Miesto: Slovenská pošta, a. s., Námestie SNP 35, 814 020 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je z dôvodu konania elektronickej aukcie v zmysle § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní neverejné a uskutoční sa bez účasti uchádzačov.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Pokračovanie bodu III.1.1
1.10ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača;
1.11uchádzač sa považuje za spĺňajúceho podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa bodu 1.3 a 1.4 tejto časti súťažných podkladov a bodu III.1.1 oznámenia, ak zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach; 1.12 zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi/obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa
§ 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.1.12.1 Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa zákona o verejnom obstarávaní účinného do 17. apríla 2016 (zákon č. 25/2006 Z. z.) je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností. V prípade, že zápis do zoznamu hospodárskych subjektov nepokrýva podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia obligatórne ustanovené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní (body 1.1 až 1.6 tejto časti súťažných podkladov), uchádzač tieto skutočnosti preukáže samostatným dokladom preukazujúcim požadovanú podmienku vydaným príslušnou inštitúciou.1.12.2 Obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. V prípade, že doklad platný certifikovaný zápis vydaný certifikačnou inštitúciou v krajine jeho sídla nepokrýva podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia obligatórne ustanovené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní (body 1.1 až 1.6 tejto časti súťažných podkladov), uchádzač tieto skutočnosti preukáže samostatným dokladom preukazujúcim požadovanú podmienku vydaným príslušnou inštitúciou v krajine jeho sídla.
1.13Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní (bod 1.5 tejto časti súťažných podkladov) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
1. Pri komunikácii obstarávateľ postupuje v súlade s § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. Obstarávateľ určuje prostriedky komunikácie, ktoré sú všeobecne dostupné, tak aby nedošlo k obmedzeniu možnosti záujemcov alebo uchádzačov zúčastniť sa verejného obstarávania. Komunikácia a výmena informácií sa v tomto verejnom obstarávaní uskutoční písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky podľa § 20 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní alebo ich kombináciou. Proces vysvetľovania súťažných podkladov bude umožnený prostredníctvom e-mailovej komunikácie, a to aj bez zaručeného elektronického podpisu.
2. Obstarávateľ odporúča uchádzačom počas celého trvania verejnej súťaže sledovať webovú stránku úradu pre verejné obstarávanie, Profil obstarávateľa, adresa http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/9015.
3. Jednotný európsky dokument je popísaný v súťažných podkladoch.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
11.01.2018

Redakčné opravy

2616 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 36/2018
V oznámení 00801-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Slovenská pošta, a.s., Partizánska cesta 9, 975 99 Banská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 011/2018 zo dňa 16.01.2018 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: 3.1Zoznamom zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania (2014, 2015, 2016) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Obstarávateľ požaduje, aby úhrnný finančný objem predložených zmlúv bol za stanovené obdobie (2014 až 2016) v hodnote minimálne 700 000 EUR bez DPH, pričom účastník musí predložiť minimálne jednu z referencií na dodanie tovaru s hodnotou tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky potvrdzujúcu jej zložitosť v sume minimálne 50 000 EUR bez DPH distribúciou minimálne na 1 000 odberných miest. Má byť: 3.1Zoznamom zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Obstarávateľ požaduje, aby úhrnný finančný objem predložených zmlúv bol za stanovené obdobie v hodnote minimálne 700 000 EUR bez DPH, pričom účastník musí predložiť minimálne jednu z referencií na dodanie tovaru s hodnotou tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky potvrdzujúcu jej zložitosť v sume minimálne 50 000 EUR bez DPH distribúciou minimálne na 1 000 odberných miest. III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: 3.4 Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač predloží k položkám časti B1. Opis predmetu zákazky vzorky. a)vzorky materiálov podľa Prílohy č. 1 Tabuľka č. 1 b)vzorky materiálov podľa Prílohy č. 2 Vzorky č. 1 až 4 po 1 balíku. Dodaný papier musí spĺňať normy kvality: DIN 6723 1 a DIN 6724 1. Tabelačný papier musí byť vyrobený podľa normy: STN EN 12858. Uvedené uchádzač preukáže predložením certifikátov preukazujúcich požadované parametre a kvalitu jednotlivých druhov papiera. Má byť: 3.4 Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač predloží k položkám časti B1. Opis predmetu zákazky vzorky. a)vzorky materiálov podľa Prílohy č. 1 Tabuľka č. 1 b)vzorky materiálov podľa Prílohy č. 2 Vzorky č. 1 až 4 po 1 balíku. Dodaný papier musí spĺňať normy kvality: DIN 6723 1 a DIN 6724 1. Tabelačný papier musí byť vyrobený podľa normy: STN EN 12858. Uvedenú podmienku účasti uchádzač môže preukázať predložením dokladov/čestným prehlásením, že jednotlivé druhy papiera spĺňajú požadované parametre a kvalitu.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité