Oznámenie 16762 - VST

Obsah

16762 - VST
Vestník č. 238/2017 - 04.12.2017

OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151866
Pribinova 2 , 81272 Bratislava - Staré Mesto
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Monika Valentovičová
Telefón: +421 250944564
Fax: +421 250944046
Email: monika.valentovicova@minv.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/239
Hlavná adresa(URL): http://minv.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Verejný poriadok a bezpečnosť
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Nákup osobných ochranných pracovných rukavíc
Referenčné číslo: OVO2-2017/000-558
II.1.2) Hlavný kód CPV
18141000-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Nákup bežných ochranných úracovných rukavíc - časť 1
Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávky pracovných kombinovaných rukavíc odolných proti oderu spĺňajúcich technické požiadavky uvedené v tejto časti súťažných podkladov na obdobie 48 mesiacov, respektíve do vyčerpania finančného limitu - maximálnej celkovej ceny v EUR bez DPH za predpokladané množstvo, uvedenej v návrhu rámcovej dohody pre túto časť predmetu zákazky v záložke Zmluvné podmienky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Predávajúci sa zaväzuje dodávať predmet zákazky do miesta dodania uvedeného v bode 6.2 návrhu rámcovej dohody, na základe objednávok v množstve a v čase podľa potrieb kupujúceho.
Nákup špeciálnych rukavíc časť 2
Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávky špeciálnych rukavíc spĺňajúcich technické požiadavky uvedené v tejto časti súťažných podkladov na obdobie 48 mesiacov, respektíve do vyčerpania finančného limitu - maximálnej celkovej ceny v EUR bez DPH za predpokladané množstvo, uvedenej v návrhu rámcovej dohody pre túto časť predmetu zákazky v záložke Zmluvné podmienky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Predávajúci sa zaväzuje dodávať predmet zákazky do miesta dodania uvedeného v bode 6.2 návrhu rámcovej dohody, na základe objednávok v množstve a v čase podľa potrieb kupujúceho
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
II.1.7) Celková hodnota obstarávania (bez DPH)
649 262,20 EUR bez DPH
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
1
Časť č.: Nákup bežných osobných ochranných pracovných rukavíc časť 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
18424300-0
18141000-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ústredný sklad Ministerstva vnútra Slovenskej republiky, Príboj 560, 976 13 Slovenská Ľupča
II.2.4) Opis obstarávania:
Nákup bežných ochranných úracovných rukavíc - časť 1
Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávky pracovných kombinovaných rukavíc odolných proti oderu spĺňajúcich technické požiadavky uvedené v tejto časti súťažných podkladov na obdobie 48 mesiacov, respektíve do vyčerpania finančného limitu - maximálnej celkovej ceny v EUR bez DPH za predpokladané množstvo, uvedenej v návrhu rámcovej dohody pre túto časť predmetu zákazky v záložke Zmluvné podmienky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Predávajúci sa zaväzuje dodávať predmet zákazky do miesta dodania uvedeného v bode 6.2 návrhu rámcovej dohody, na základe objednávok v množstve a v čase podľa potrieb kupujúceho.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 2
II.2.1) Názov
2
Časť č.: Nákup špeciálnych rukavíc
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
18141000-9
18424300-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ústredný sklad Ministerstva vnútra Slovenskej republiky, Príboj 560, 976 13 Slovenská Ľupča
II.2.4) Opis obstarávania:
Nákup špeciálnych rukavíc časť 2
Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávky špeciálnych rukavíc spĺňajúcich technické požiadavky uvedené v tejto časti súťažných podkladov na obdobie 48 mesiacov, respektíve do vyčerpania finančného limitu - maximálnej celkovej ceny v EUR bez DPH za predpokladané množstvo, uvedenej v návrhu rámcovej dohody pre túto časť predmetu zákazky v záložke Zmluvné podmienky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Predávajúci sa zaväzuje dodávať predmet zákazky do miesta dodania uvedeného v bode 6.2 návrhu rámcovej dohody, na základe objednávok v množstve a v čase podľa potrieb kupujúceho
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Verejná súťaž
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2017/S 156-323476
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Časť: 1
Zákazka č.: OVO2-2017/000558 - časť 1
Časť č.: časť 1
Názov: Nákup bežných ochranných úracovných rukavíc - časť 1
V.2) ZADANIE ZÁKAZKY
V.2.1) Dátum uzatvorenia zmluvy
23.11.2017
V.2.2) Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 0
V.2.3) Názov a adresa dodávateľa
REMPO, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35819081
Stará Vajnorská 19 , 83245 Bratislava
Kód NUTS: SK0
Slovensko
Telefón: +421 915176120
Email: dolinska@rempo.sk
Internetová adresa (URL): http://rempo.sk
V.2.4) Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodná predpokladaná celková hodnota zákazky/časti: 449 330,00 EUR bez DPH
449 007,00 EUR bez DPH
Časť: 2
Zákazka č.: OVO2-2017/000558 - časť 1
Časť č.: časť 2
Názov: Nákup špeciálnych rukavíc
V.2) ZADANIE ZÁKAZKY
V.2.1) Dátum uzatvorenia zmluvy
23.11.2017
V.2.2) Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 0
V.2.3) Názov a adresa dodávateľa
HOLÍK Slovakia, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36401277
Nábr. Ľ. Štúra 1159/24 , 95618 Bošany
Kód NUTS: SK0
Slovensko
Telefón: +421 387487204
Email: charvatova@holik-international.cz
Internetová adresa (URL): http://www.holik-international.cz
V.2.4) Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodná predpokladaná celková hodnota zákazky/časti: 199 932,20 EUR bez DPH
199 657,10 EUR bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.4) POSTUPY PRESKÚMAVANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
28.11.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité