Oznámenie 14235 - MST

Obsah

14235 - MST
Vestník č. 202/2017 - 13.10.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Fakultná nemocnica s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00165549
Nám. L.Svobodu 1, 97517 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Zlatica Šeďová
Telefón: +421 484413240
Fax: +421 48413240
Email: zsedova@nspbb.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/635
Hlavná adresa(URL): http://www.nspbb.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/635
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
ANTIBIOTIKÁ pre potreby Fakultnej nemocnice s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica
Referenčné číslo: ONaL/VO/2017 - 366zs
II.1.2) Hlavný kód CPV
33600000-6
Hlavný kód CPV, doplnkový slovník:
LA16-8 - Na použitie v nemocniciach
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zadania zákazky sú ANTIBIOTIKÁ PROTI MIKROBIÁLNYM A VÍRUSOVÝM INFEKCIÁM Látky ničiace baktérie na systémové použitie pre potreby Fakultnej nemocnice s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica, v rozsahu verejným obstarávateľom požadovanej špecifikácie podľa časti B - Opis predmetu zákazky v súťažných
podkladoch a vrátane dodania na miesto určenia.
Predmet zákazky je rozdelený na 64 častí. Uchádzačovi sa umožňuje predložiť ponuku na celý predmet zákazky -
na všetkých 64 častí, alebo len na jednu časť predmetu zákazky alebo na viacero častí predmetu zákazky,
špecifikovaných v bode B Opis predmetu zákazky v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 807 420,22 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33651100-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Nám. L. Svobodu 1, 975 17 Banská Bystrica - Nemocničná lekáreň -1 posch.
II.2.4) Opis obstarávania:
Dodávka Liekov - ANTIBIOTIKÁ PROTI MIKROBIÁLNYM A VÍRUSOVÝM INFEKCIÁM - Látky ničiace baktérie na systémové použitie pre potreby Fakultnej nemocnice s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská. Predmet zákazky je rozdelený na 64 častí, ale vzhľadom na časovú a administratívnu náročnosť pri vypisovaní všetkých časti do oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania a následne do oznámenia o výsledku verejného obstarávania nie je táto skutočnosť uvedená v časti II.1.6) tohto oznámenia.
Jednotlivé časti predmetu zákazky aj s predpokladanými hodnotami predmetu zákazky sú uvedené v súťažných
podkladoch v časti B - Opis predmetu zákazky v Prílohe č. 1 k súťažným podkladom a to v častiach - č.1. Benzylpenicillinum G dras. 5 MIU - soľ plv ino; 2.Benzylpenicillinum G dras. 1 MIU - soľ plv ino; 3.Procainbenzylpenicillinum G 1.5 MU - plv inu ; 4. Phenoxymethylpenicillinum kalicum 500 mg = 500 000 IU - tbl flm; 5. Ampicillinum 500 mg - plv ino; 6. Ampicillinum 1g - plv ino; 7. Amoxicillinum trihydricum 1,0g/Acidum clavulanicum 0,2 g - plo ijf; 8. Amoxicillinum trihydricum 500mg/Acidum clavulanicum 100 mg - plo ijf; 9. Amoxicillinum 250mg/Acidum clavulanicum 125 mg - tbl flm; 10. Amoxicillinum 500mg/Acidum clavulanicum 125 mg - tbl flm; 11.Sultamicillinum 375 mg - tbl flm; 12.Sultamicillinum 1,5 g - plo jof; 13.Sultamicillinum 250 mg/5 ml - plu por 60 ml; 14.Piperacillinum natricum 4g/Tazobactamum natricum 0,5 g - plv ifo; 15.Cefuroximum 500 mg - tbl obd; 16.Cefiximum 200 mg - tbl flm; 17.Cefiximum 400 mg - tbl dsp; 18.Cefazolinum 1 g - plv ino; 19.Cefuroximum 750 mg - plo ijf; 20. Cefoperazonum 1g/Sulbaktamum 1 g - plo ijf; 21.Ceftizoximum i.v. 1 g - plv ino; 22.Cefotaximum 2 g - plo ifj; 23.Cefotaximum 1 g - plo ifj; 24.Ceftriaxonum 1 g - plo ijf; 25.Ceftazidimum 1g - plv ino; 26.Ceftazidimum 2 g - plo ijf; 27.Meropenemum i.v. 500 mg - plo ijf; 28.Meropenemum i.v. 1000 mg - plo ijf; 29.Ertapenemum 1 g - plc ifo; 30.Doxycyclinum 100 mg - tbl; 31.Tigecyclinum 50 mg/5ml - plv ifo; 32.Gentamycinum 2 ml/80 mg - sol inj; 33.Gentamycinum 80 ml/80 mg - sol inf; 34.Gentamycinum 80 ml/240 mg - sol inf; 35.Gentamycinum 130 mg - imp 10cmx10cmx0,5cm; 36.Amikacinum 2 ml/500 mg - sol inj; 37.Amikacinum 100 ml/1 g - sol inf; 38.Amikacinum 100 ml/500 mg - sol inf; 39.Neomycinum 33 000 IU/Bacitracinum 2500 IU - plv gtt; 40.Neomycinum 5 000 IU/Bacitracinum 250 IU - ung der 20g; 41.Klaritromycinum 500 mg - tbl flm; 42.Klaritromycinum i.v. 500 mg-plv ifo; 43.Klaritromycinum 125 mg/5 ml-gru por 60 ml; 44.Azitromycinum 500 mg-tbl flm; 45.Klindamycinum 300 mg/2 ml-sol ijf; 46.Klindamycinum 600 mg/4 ml-sol ijf; 47.Klindamycinum 150 mg-cps dur; 48.Klindamycinum 300 mg-cps dur; 49.Chloramphenicolum 1g-plv ino; 50.Kolistinum 1 MIU-plv ino; 51.Vankomycinum 20 ml/1000 mg-plc ifo; 52.Vankomycinum 10 ml/500 mg - plc ifo; 53.Linezolidum 300 ml/600 mg-sol inf; 54.Linezolidum 600 mg - tbl flm; 55.Rifaximinum 200 mg-tbl flm; 56.Fidaxomicínum 200 mg - tbl flm; 57.Lipidový komplex Amfetericínu B 20 ml/100 mg - sus inf; 58.Cefepim 1 g - plv ino; 59.Oseltamivir 75 mg - cps dur; 60.Amoxicillinum 125 mg/5 ml/Acidum clavulanicum 31,25 mg/5 ml - plu por 100 ml; 61.Rifampicinum 150 mg - cps dur; 62.Rifampicinum 300 mg - cps dur; 63.Pefloxacinum 400 mg/5 ml - con inf; 64. Pefloxacinum 400 mg - tbl flm.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 807 420,22 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 24
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa §32 zákona o VO:
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. podľa ods. 4 a/alebo ods. 5 zákona predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií v rozsahu a platnosti v zmysle zákona o verejnom obstarávaní alebo v zmysle § 152 zákona o VO.

Odôvodnenie primeranosti a potreby v zmysle § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ stanovil podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
1. § 34 ods. 1 písm. m 1.) zákona o verejnom obstarávaní opis jednotlivých položiek, kde budú uvedené informácie o ponúkanom lieku v minimálnom rozsahu:
názov lieku,
názov účinná látka,
ATC skupina,
Názov ATC skupiny
lieková forma,
kód ŠUKL,
cesta podania,
veľkosť dávky množstvo účinnej látky v m.j. (tablete, injekcii. čapíku...),
počet merných jednotiek (tabliet, injekcií, čapíkov ...),
veľkosť balenia (počet m.j. v jednom balení)
Uvedené informácie musia byť uvedené v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť splnenie požiadaviek na predmet zákazky uvedených v súťažných podkladoch v časti B. Opis predmetu zákazky
Odôvodnenie primeranosti a potreby v zmysle § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Za účelom preukázania spôsobilosti a schopnosti uchádzača, že plnenie zmluvy bude zabezpečovať v požadovanom rozsahu a kvalite.

2. Doklady na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti je treba predložiť ako originály alebo ich úradne overené kópie.

3.V prípade vyhotovenia dokladov preukazujúcich technickú alebo odbornú spôsobilosť v inom ako štátnom jazyku, treba predložiť ich preklad do štátneho jazyka s výnimkou dokladov predložených v českom jazyku. Uchádzač nemusí predložiť úradný preklad dokladu, v takomto prípade je však potrebné doložiť čestné vyhlásenie, podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača a s pečiatkou uchádzača, že preklad zodpovedá predloženému originálnemu dokladu.
4. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 37 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.

5.Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač alebo záujemca a iná osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.

6. Splnenie podmienky účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní Jednotným európskym dokumentom. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené Jednotným európskym dokumentom predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 39 ods. 6 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Manuál k vypĺňaniu jednotného európskeho dokumentu je možné nájsť na: https://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-
verejne-obstaravanie-553.html
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Zákazka bude realizovaná v zmysle obchodných podmienok, ktoré sú uvedené v SP.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční podľa § 54 zákona č. 343/2015 Z. z. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 14.11.2017 14:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 15.05.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 15.11.2017 13:00
Miesto: Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica, objekt Riaditeľstvo, 3. posch., zasadacia
miestnosť č. 321, nám. L. Svobodu 1, 975 17 Banská Bystrica.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je podľa § 54 zákona o verejnom obstarávaní neverejné z dôvodu, že verejný obstarávateľ pri zadávaní predmetnej verejnej súťaže použije elektronickú aukciu.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. V tomto verejnom obstarávaní bude verejný obstarávateľ pri komunikácii postupovať v súlade s § 187 ods. 8 zákonač. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi alebo záujemcami bude uskutočňovaná písomnou formou, tak ako je uvedené v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ akceptuje elektronickú komunikáciu emailom, pričom obe strany (uchádzač aj verejný obstarávateľ) sú povinné potvrdiť stanoveným spôsobom doručenie emailovej správy a prijatie zaslaného dokumentu.

2. Vzhľadom na obmedzenú funkčnosť dátového úložiska vestníka Úradu pre verejné obstarávanie, ktoré neumožňuje zverejnenie kompletných súťažných podkladov v editovateľných formátoch (.doc/ .docx; .xls/ .xlsx atď.), záujemcom sa ODPORÚČA si súťažné podklady v úplnom znení a editovateľných formátoch vyžiadať na základe písomnej žiadosti o ich poskytnutie doručenej elektronicky na e-mailovú adresu kontaktnej osoby uvedenej v bode I. tohto oznámenia. Žiadosť musí obsahovať identifikáciu verejného obstarávateľa, identifikáciu verejného obstarávania v rámci ktorého žiada poskytnutie súťažných podkladov, identifikáciu záujemcu a jeho kontaktné údaje (tel. kontakt, e-mail). Doplnenie žiadosti doručením v listinnej forme sa nevyžaduje.

3. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, vyžaduje sa na obálke, ktorou sa predkladá ponuka, vyznačenie všetkých členov skupiny.

4. Súčasťou predloženej ponuky musí byť preukázané zloženie zábezpeky ponuky.
Zábezpeka je stanovená osobitne a nasledovne pre uvedené časti:
č. 7. vo výške 1 000,- EUR - slovom tisíc eur
č. 12. vo výške 400,- EUR - slovom štyristo eur
č. 14. vo výške 1100,- EUR - slovom tisícsto eur
č. 18. vo výške 450,- EUR - slovom štyristopäťdesiat eur
č. 19. vo výške 900,- EUR - slovom deväťsto eur
č. 21. vo výške 1 000,- EUR - slovom tisíc eur
č. 22. vo výške 400,- EUR - slovom štyristo eur
č. 23. vo výške 400,- EUR - slovom štyristo eur
č. 27 vo výške 450,- EUR - slovom štyristopäťdesiat eur
č. 28. vo výške 500,- EUR - slovom päťsto eur
č. 29. vo výške 350,- EUR - slovom tristopäťdesiat eur
č. 31. vo výške 1 000,- EUR - slovom tisíc eur
č. 37. vo výške 400,- EUR - slovom štyristo eur
č. 50. vo výške 800,- EUR - slovom osemsto eur
č. 51. vo výške 300,- EUR - slovom tristo eur
č. 52. vo výške 400,- EUR - slovom štyristo eur
č. 53. vo výške 500,- EUR - slovom päťsto eur
č. 55. vo výške 300,- EUR - slovom tristo eur
č. 56. vo výške 1 000,- EUR - slovom tisíc eur
č. 57. vo výške 500,- EUR - slovom päťsto eur
V ostatných častiach sa zábezpeka nevyžaduje.
Podrobnejšie informácie o zábezpeke sú uvedené v SP.
5. Predmet zákazky je rozdelený na 64 častí. V prípade, ak sa jeden uchádzač stane úspešným uchádzačom pre
niekoľko častí predmetu zákazky, tak sa pre dané časti uzatvorí samostatná rámcová dohoda spoločne za všetky časti, v ktorých bol uchádzač úspešný.

6. JED obsahuje aktualizované vyhlásenie hospodárskeho subjektu, že
a) neexistuje dôvod na jeho vylúčenie,
b) spĺňa objektívne a nediskriminačné pravidlá a kritériá výberu obmedzeného počtu záujemcov, ak verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ obmedzil počet záujemcov,
d)poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré nahradil jednotným európskym dokumentom.
Ak uchádzač alebo záujemca preukazuje finančné a ekonomické postavenie alebo technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, JED obsahuje informácie podľa prechádzajúceho bodu týchto súťažných podkladov aj o tejto osobe.
V prípade, ak uchádzač predbežne nahrádza doklady JED-om, verejný obstarávateľ umožňuje v časti IV. JEDu vyplniťoddiel tzv. globálny údaj pre všetky podmienky účasti, bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. JEDu
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
09.10.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité