Oznámenie 11345 - MSS

Obsah

11345 - MSS
Vestník č. 153/2017 - 04.08.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Rozhlas a televízia Slovenska
Vnútroštátne identifikačné číslo: 47232480
Mlynská dolina , 84545 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Tibor Petrík Mgr. Vladimír Hübner
Telefón: +421 260611267 / 260611117
Email: tibor.petrik@rtvs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/11786
Hlavná adresa(URL): http://www.rtvs.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/409843
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): činnosť rozhlasu a televízie
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Rozšírenie, servis a údržba vysielacieho systému SEPIA
Referenčné číslo: RTVS/36/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
72250000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Rozhlas a televízia Slovenska (ďalej len ako "RTVS") v súčasnosti používa pre prípravu a realizáciu rozhlasového vysielania integrovaný produkčný a vysielací systém SEPIA, ktorý pozostáva z viacerých navzájom prepojených a samostatne licencovaných softvérových modulov. Rozsah nasadených modulov je v súčasnosti nasledovný: Sepia A + M + H, Sepia P, Sepia R, Sepia News, Librex, EPOS (ďalej ako "systém"). Nakoľko ide o nosnú platformu celej rozhlasovej výroby a vysielania tak v Bratislave, ako aj v regionálnych štúdiách v Banskej Bystrici a Košiciach, ide z pohľadu RTVS o strategický systém, ktorý musí: prechádzať kontinuálnym rozvojom (update + upgrade), fungovať v nepretržitej a bezporuchovej prevádzke, predstavovať stabilné a profesionálne produkčné prostredie a ako taký mať zabezpečený softvérový servis a údržbu. Cieľom tejto verejnej súťaže je zabezpečiť kontinuitu v licencovaní všetkých už nasadených modulov systému SEPIA a nastaviť parametre doplnkových profesionálnych služieb technickej podpory, servisu a údržby pre tento už existujúci softvérový systém. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je bližšie špecifikované v kapitole B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY týchto súťažných podkladov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 569 760,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
32000000-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom plnenia predmetu zákazky sú organizačné zložky a pracoviská verejného obstarávateľa, ktoré sú bližšie špecifikované v kapitole A. Pokyny na vypracovanie ponuky, bod 6. súťažných podkladov.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky sú:
- Licencie (bod 2 Technickej špecifikácie),
- Technická podpora (bod 3.1.1 Technickej špecifikácie)
- Softvérový servis a údržba (bod 3.1.2 Technickej špecifikácie)
- Hardvérový servis a údržba (bod 3.1.3 Technickej špecifikácie)

Miestom plnenia zákazky:
RTVS, Mlynská dolina, 845 45 Bratislava
RTVS, Mýtna 1, 811 07 Bratislava
Štúdio RTVS Košice, Rastislavova 13, 043 07 Košice
Štúdio RTVS Banská Bystrica, Profesora Sáru 1, 975 68 Banská Bystrica
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 569 760,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: V prípade zrušenia verejného obstarávania z dôvodov v zmysle § 57 ods. 1 alebo ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní bude verejné obstarávanie obnovené.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie uchádzač preukáže podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, resp. podľa § 32 ods. 4 alebo § 32 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní.

Uchádzač môže vo verejnom obstarávaní preukázať splnenie podmienok účasti Zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v zmysle § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.

V zmysle § 152 ods. 3 verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti
vo verejnom obstarávaní.

Dňa 1. júla 2016 nadobudol účinnosť zákon č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o trestnej zodpovednosti právnických osôb). V dôsledku tejto legislatívnej úpravy vznikla uchádzačom na účely preukázania osobného postavenia povinnosť predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu, ktorú vydáva Generálna prokuratúra Slovenskej republiky. Právnická osoba, ktorá je zapísaná v zozname hospodárskych subjektov, môže doplniť výpis z registra trestov pre právnické osoby priamo do tohto zoznamu prostredníctvom formulára Oznámenie zmeny údajov.

Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom.

Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Preukázanie ekonomického a finančného postavenia sa nevyžaduje.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii:
Na stanovenie konečného poradia ponúk bude použitá elektronická aukcia v súlade s ustanoveniami § 54 zákona o verejnom obstarávaní. Podmienky elektronickej aukcie tvorí kapitola G. - Podmienky elektronickej aukcie súťažných podkladov.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 12.09.2017 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 28.02.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.09.2017 10:00
Miesto: Rozhlas a televízia Slovenska, Mlynská dolina, 845 45 Bratislava, nová administratívna budova RTVS, 2. poschodie, zasadacia miestnosť č. 219.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je vzhľadom na použitie § 54 zákona (elektronická aukcia) neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Súťažné podklady si záujemca môže vyžiadať na základe žiadosti doručenej v písomnej forme, e-mailom, poštou alebo osobne na adresu kontaktnej osoby verejného obstarávateľa: JUDr. Tibor Petrík - tibor.petrik@rtvs.sk.

2. Možnosť predloženia ponuky nie je podmienená vyžiadaním si a prevzatím súťažných podkladov. Ak uchádzač predloží svoju ponuku bez prevzatia súťažných podkladov vystavuje sa riziku, že ním predložená ponuka nebude obsahovať všetky náležitosti z hľadiska splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky (aj dodatočných prostredníctvom inštitútu vysvetľovania), čo môže mať za následok jej vylúčenie.

3. Verejný obstarávateľ si v zmysle § 54 ods. 15 zákona o verejnom obstarávaní vyhradzuje právo nepoužiť elektronickú aukciu ak by sa aukcie zúčastnil len jeden uchádzač.

4. Verejný obstarávateľ v zmysle § 46 ods. 1 zákona požaduje od uchádzačov zabezpečenie viazanosti ich ponuky zábezpekou. Zábezpeka je stanovená vo výške: 10 000,- EUR. Bližšie informácie ohľadom spôsobu zloženia zábezpeky je možné nájsť v kapitole A. Pokyny na vypracovanie ponuky, v bode 12 "Zábezpeka, podmienky jej zloženia, podmienky jej uvoľnenia alebo vrátenia."

5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo postupovať v zmysle § 81 zákona o verejnom obstarávaní v prípade, ak v tomto verejnom obstarávaní nebude predložená ani jedna ponuka, alebo ani jeden uchádzač alebo záujemca nespĺňa podmienky účasti, alebo ani jedna z predložených ponúk bez vykonania podstatných zmien nespĺňa potreby a požiadavky určené verejným obstarávateľom na predmet zákazky a za predpokladu, že pôvodné podmienky zadávania zákazky sa podstatne nezmenia.

6. Procesy tohto verejného obstarávania, ktoré osobitne neupravuje oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo súťažné podklady sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní.

7. V zmysle § 34 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač alebo záujemca alebo iná osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.

8. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávateľ má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
01.08.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité