Oznámenie 7579 - MST

Obsah

7579 - MST
Vestník č. 105/2017 - 29.05.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35937874
Panónska cesta 2, 85104 Bratislava - mestská časť Petržalka

Slovensko
Kontaktná osoba: PhDr. Mária KUKLICOVÁ, MBA
Telefón: +421 220824466
Email: maria.kuklicova@vszp.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.vszp.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/9262/zakazky
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): zdravotné poistenie
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Obstaranie tonerových a atramentových náplní do tlačiarní, kopírovacích strojov, faxov a pások do tlačiarní
Referenčné číslo: VšZP MaKu 1/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
30125110-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka originálnych tonerov do tlačiarni, ktorých opis ako aj ich počty podľa jednotlivých položiek sú uvedené v Prílohách č. 1. a č. 2 súťažných podkladov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 608 076,90 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30125120-8
30192113-6
30192320-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom plnenia predmetu zákazky sú pracoviská kupujúceho na území Slovenskej republiky uvedené v prílohe č. 3 SP ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka originálnych tonerov, ktorých rozpis ako aj ich počty podľa jednotlivých položiek sú uvedené v Prílohe č. 1. súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 608 076,90 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 24
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo aby úspešní uchádzači, ktorí využili inštitút možnosti preukázania splnenia
podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom aby do 5 pracovných dní po doručení výzvy na predloženie
dokladov, zaslali verejnému obstarávateľovi doklady, tak ako to verejný obstarávateľ vyžadoval v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v týchto SP. Ďalšie info v SP.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa ustanovenia § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač v ponuke predloží :
1 podľa § 33 Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk,
2 Čestné vyhlásenie uchádzača, že v iných bankových inštitúciách nemá vedené peňažné účty. Čestné vyhlásenie uchádzač potvrdí svojim podpisom.
Odôvodnenie : Touto podmienkou si verejný obstarávateľ overuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača, jeho platobnú schopnosť a plnenie si finančných záväzkov voči banke. Podmienka je primeraná a vychádza z potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s finančne a ekonomicky stabilným partnerom, s cieľom vyhnutia sa riziku pri plnení si budúceho zmluvného záväzku.
3Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K § 33
Minimálne požiadavky: uchádzač preukáže, že nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru, dodržuje splátkový kalendár, a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie, za obdobie posledného kalendárneho roka.
Vyjadrenie uchádzač doloží originálnym dokladom, alebo jeho úradne osvedčenou kópiou.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač v ponuke predloží :
1. podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
2. podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy.

Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona č. 343/2015 Z. z., vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 zákona č. 343/2015 Z. z.: Verejný obstarávateľ na základe tohto potvrdenia posúdi, že nakúpi originálne náplne v najvyššej kvalite a súčasne bude zabezpečená ich ekologická likvidácia.
3. Podľa § 34 ods. 1 písm. m) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží fotografiu a opis technickej špecifikácie (technický list) ku každému jednému typu náplne na CD alebo DVD nosiči. Z technického opisu musí byť preukázateľný najmä minimálny požadovaný počet vytlačených strán a ďalej označenie tlačiarní či iných zariadení, na spoluprácu s ktorými sú navrhnuté a fotografiou či obdobným zobrazením balenia, v akom bude daná náplň dodávaná s uvedením a popisom ochranných prvkov zaručujúcich originalitu balenia. Pre produkty HP musí byť tiež preukázateľná skutočnosť, že tovar je certifikovaný technickou normou ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798 alebo ISO/IEC 24711 (v závislosti od typu náplne). Verejný obstarávateľ akceptuje čestné vyhlásenie výrobcu tovaru o tom, že tovar tieto podmienky spĺňa.
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ na základe tejto podmienky účasti posúdi, že uchádzač dodá požadovaný tovar k jeho spokojnosti.
4. Podľa § 34 ods. 1 písm. l) zákona uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.
V prípade ak uchádzač bude zabezpečovať plnenie predmetu zákazky prostredníctvom subdodávateľov, predloží aj čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 zákona verejnom obstarávaní. Uchádzač, ktorý nebude zabezpečovať plnenie predmetu zmluvy prostredníctvom subdodávateľa zakrúžkuje v prílohe č. 4 Zmluvy bod II. *Zabezpečenie uvedeného predmetu zmluvy nebudeme plniť prostredníctvom subdodávateľov.
Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod 1 zákona č. 343/2015 Z. z., vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 zákona č. 343/2015 Z. z.: Uchádzač musí preukázať, že subdodávateľ sa môže podieľať na plnení predmetnej zákazky.
5. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K § 34 ods. 1 písm. a)
Minimálne požiadavky: Uchádzač vo svojej ponuke predloží zoznam dodaného tovaru, ktorého finančný objem bol spolu za predchádzajúce 3 roky v minimálnej výške 750 000,00 eur bez DPH, pričom bude aspoň jedna zmluvná dodávka tovaru za každý požadovaný rok s finančným objemom minimálne 200 000,00 eur bez DPH.
Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z., vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona č. 343/2015 Z. z Uchádzač týmto preukáže, že má dostatočné skúsenosti s dodávkami rovnakého charakteru, ako je predmet zákazky.
K § 34 ods. 1 písm. h)
Minimálne požiadavky: Uchádzač predloží: potvrdenie o jeho registrácii na okresnom úrade v mieste svojho sídla, alebo podnikania, podľa § 98 zákona č. 79/2015 Z. z. Zákon o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o odpadoch), že uchádzač bol podľa § 108 zákona o dopadoch registrovaný na príslušnom orgáne štátnej správy odpadového hospodárstva v mieste svojho sídla alebo v mieste podnikania. Predmetom činnosti sú odpady katalógových čísel podľa vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje katalóg odpadov v znení neskorších predpisov. Katalógové číslo:
08 03 18 odpadový toner do tlačiarne iný ako uvedený v 08 03 17- kategória O.
K § 34 ods. 1 písm. l)
Minimálne požiadavky: Zoznam subdodávateľov, prostredníctvom ktorých bude uchádzač zabezpečovať plnenie predmetu zákazky s uvedením obchodného mena, sídla alebo miesta podnikania, podielu subdodávky v % a stručným opisom zákazky, ktorá bude predmetom subdodávky, podpísaným zástupcom uchádzača oprávneným konať v mene uchádzača.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční cez aukčnú sieň ProeBiz. Bližšie
informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 03.07.2017 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 04.07.2017 10:00
Miesto: Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s., Pracovisko: Panónska 2, Bratislava.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ v zmysle §46 zákona o verejnom obstarávaní vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 10 000,00 eur desaťtisíc (eur), a to poskytnutím bankovej záruky za uchádzača alebo zložením finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa. Podrobná informácia v súťažných podkladoch.

Verený obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejnú súťaž v prípade, ak bude predložená len jedna ponuka.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
23.05.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité