Oznámenie 7052 - MSS

Obsah

7052 - MSS
Vestník č. 98/2017 - 18.05.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35914939
Rožňavská 1, 83272 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Monika Martinková
Telefón: +421 220292654
Email: martinkova.monika@slovakrail.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/9090
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.slovakrail.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/9090
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na adresu: vyššie uvedenej adrese
I.6) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Služby železničnej dopravy
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
MODERNIZÁCIA OSOBNÝCH VOZŇOV RADU Bmeer
Referenčné číslo: 28/2017-SeON
II.1.2) Hlavný kód CPV
50222000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Modernizácia sa týka najviac 50 ks os.vozňov 2. triedy radu Bmeer (pôvodne Bmee a Amee vyr. v r.1986/1987 a modernizovaných v rokoch 2006/2007) určených pre diaľkovú dopravu. Predmetom zákazky je modernizácia 1 ks vozňa podľa predch.vety s možnosťou opcie na ďalších najviac 49 ks os. vozňov, hlavne v rozsahu:
- zvýšenie výkonov klimatizácie, výmena nástupných dverí, prechodových dverí, sedadiel, interiéru vozňa v zmysle platných vyhlášok UIC (Medzinárodná železničná únia je medzinárodná železničná organizácia so sídlom v Paríži založená 17. októbra 1922), technických noriem EN (Európske normy),STN (Slovenské technické normy),TSI (Smernice Európskej únie upravujúce interoperabilitu transeurópskeho železničného systému) a právnych predp.platných Slovenskej republike, vrátane skúšok v súlade so zák. 513/2009 Z. z. o dráhach a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, v prevedení podľa tech. špec. uvedených v časti B.1Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 37 500 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
50224200-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
Modernizácia sa týka najviac 50 ks osobných vozňov 2. triedy radu Bmeer (pôvodne Bmee a Amee vyrobených v rokoch 1986/1987 a modernizovaných v rokoch 2006/2007) určených pre diaľkovú dopravu. Predmetom zákazky je modernizácia 1 ks vozňa podľa predchádzajúcej vety s možnosťou opcie na ďalších najviac 49 ks osobných vozňov, hlavne v rozsahu:
- zvýšenie výkonov klimatizácie, výmena nástupných dverí, prechodových dverí, sedadiel, interiéru vozňa v zmysle platných vyhlášok UIC (Medzinárodná železničná únia je medzinárodná železničná organizácia so sídlom v Paríži založená 17. októbra 1922), technických noriem EN (Európske normy),STN (Slovenské technické normy),TSI (Smernice Európskej únie upravujúce interoperabilitu transeurópskeho železničného systému) a právnych predpisov platných Slovenskej republike, vrátane skúšok v súlade so zákonom 513/2009 Z. z. o dráhach a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, v prevedení podľa technických špecifikácií uvedených v časti B.1Opis predmetu zákazky súťažných podkladov (ďalej len "SP").
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Názov: Popis kritérií a ich relatívne váhy sú uvedené v SP; celková relatívna váha je 30
Relatívna váha: 30
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 70
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 37 500 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Začatie: 04.09.2017
Koniec: 30.06.2022
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.11) Informácie o opciách
Opis opcií: 49 ks osobných vozňov radu Bmeer 2. triedy. Bližšie informácie v SP.
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
II.2.14) Doplňujúce informácie
Obstarávateľ požaduje v súvislosti s realizáciou predmetu zákazky predložiť platné oprávnenia vydané Dopravným úradom alebo ekvivalentné oprávnenia vydané autorizovanými osobami/autorizovanou osobou v niektorej z krajín Európskeho spoločenstva.
Bližšie je uvedené v SP, časť B.1 Opis predmetu zákazky.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní"). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4 až ods. 6 alebo § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ostatné informácie k osobnému postaveniu uchádzača sú uvedené v SP,časť A.2 Podmienky účasti uchádzačov, ktoré sú zverejnené v Profile obstarávateľa.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.1.4) Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Zoznam a stručný opis pravidiel a kritérií: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň:
Obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil v ponuke podpísaný zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky, t.j že realizoval modernizáciu alebo rekonštrukciu osobných vozňov v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia verejného obstarávania v minimálnom objeme 28 000 000,00 EUR bez DPH.
Spôsob preukázania splnenia podmienky účasti a odôvodnenie podmienky účasti sú uvedené v SP.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.1.6) Požadované zábezpeky a záruky
Vyžaduje sa zábezpeka ponuky vo výške 400 000,00 EUR. Spôsob zloženia zábezpeky ponuky je uvedený v SP.
III.1.7) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov obstarávateľa, platobné podmienky sú uvedené v bode 10 Platobné podmienky Zmluvy.
III.1.8) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Ak ponuku predloží skupina dod., obst.nevyžaduje vytvorenie požadovanej práv. formy do lehoty na predkladanie ponúk. Obst. vyžaduje vytvorenie niektorej z práv. foriem podľa Obch. zákon. alebo Obč. zákon., resp. podľa právnych predpisov platných v krajine sídla členov skupiny dod., pred uzatvorením Zmluvy, ak ponuka skupiny dod. bude obstarávateľom prijatá. Vytvorenie právnej formy je potrebné z dôvodu garancie dodržania stanovených zmluvných podmienok a riadneho plnenia Zmluvy, ktorá sa má uzatvoriť. V prípade združenia je potrebné z hľadiska priehľadnosti vzťahov pri plnení Zmluvy prípadného vymáhania záväzkov, aby účast.združenia uzatvorili zmluvu, ktorá bude obsahovať povinnosti pre všetkých účast.združenia. Zmluva musí obsahovať aj splnom. pre niektorého účast. združenia na zastupovanie združenia pri rokovaniach a vykonávaní potrebných práv. úkonov a tiež vyhlásenie o tom, že členovia združ.ručia spoločne a nerozdielne za záväzky voči obst.vzniknuté pri real. predm. zákazky.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
1. Úspešný uchádzač je povinný predložiť v písomnej forme, najneskôr v čase uzavretia Zmluvy zoznam všetkých známych subdodávateľov v rozsahu:
a)podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmet subdodávok,
b)identifikačné údaje o všetkých známych subdodávateľoch v rozsahu: meno a priezvisko alebo obchodné meno, resp. názov, adresa pobytu alebo sídlo, IČO alebo dátum narodenia ak nebolo pridelené IČO, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu: meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia.
2. Obstarávateľ nesmie uzavrieť rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Verejná súťaž
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Informácie k elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch, časť A.1 Pokyny pre uchádzačov, časť VI. Elektronická aukcia
IV.1.8) Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 03.07.2017 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 15.10.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 03.07.2017 10:00
Miesto: Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.
Rožňavská 1, Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je neverejné. Otváranie ponúk sa uskutoční za prítomnosti členov komisie na vyhodnotenie ponúk bez účasti uchádzačov.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.3.1 Verejná súťaž podľa § 91 zákona o verejnom obstarávaní.
VI.3.2 Obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Súťažné podklady a prípadné vysvetlenie alebo doplnenie súťažných podkladov alebo vysvetlenie požiadaviek uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie budú obstarávateľom zverejnené ako elektronické dokumenty na linku: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/9090.
VI.3.3 Prílohy k SP a inej sprievodnej dokumentácie, ktoré sú určené pre spracovanie ponuky s možnosťou vyplnenia sú dostupné na internetovej stránkehttps://slovakrail.itender.sk/indexx.php?log=tendre&detail=63752. VI.3.4 Za včas doručenú žiadosť o vysvetlenie podmienok uvedených v tomto oznámení a SP sa považuje lehota do 16. júna 2017, aby mal obstarávateľ dostatočný časový priestor na poskytnutie kvalifikovaného vysvetlenia všetkým známym záujemcom najneskôr 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Obstarávateľ poskytne vysvetlenie na žiadosť aj po uvedenej lehote, ale v takom prípade zváži predĺženie lehoty na predkladanie ponúk.
VI.3.5 Komunikácia a výmena informácií medzi obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude prebiehať podľa § 187 ods.8 zákona o verejnom obstarávaní.
VI.3.6 Uchádzač môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom v ods. III.1) predbežne nahradiť Jednotným európskym dokumentom (JED). Uchádzač vyplní časti I. až III. JED- u a môže vyplniť len oddiel : GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED- u bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED- u.
VI.3.6.1 V prípade, ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, je potrebné predložiť JED pre každého člena skupiny
osobitne.
VI.3.6.2 Ak sú požadované doklady pre obstarávateľa priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, uchádzač v JED-e uvedie aj informácie potrebné na prístup do týchto elektronických databáz najmä internetovú adresu elektronickej databázy, akékoľvek identifikačné údaje a súhlasy potrebné na prístup do tejto databázy.
VI.3.6.3 Ak uchádzač použije JED, obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om. Uchádzač je následne povinný doručiť doklady obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. V prípade, ak uchádzač nepredloží doklady, ktoré boli nahradené JED-om v lehote stanovenej obstarávateľom, obstarávateľ uchádzača vylúči z verejného obstarávania.
VI.3.7 V súlade s § 44 ods .9 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní obstarávateľ uviedol kritériá na vyhodnotenie ponúk v SP.
VI.3.8 Obstarávateľ umožňuje obhliadku predmetu zákazky. Bližšie informácie k obhliadke sú uvedené v súťažných podkladoch, časť A.1 Pokyny pre uchádzačov, Časť II. Komunikácia a vysvetľovanie, bod 12.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Podľa § 163 a nasl. zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
12.05.2017

Redakčné opravy

12452 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 172/2017
V oznámení 07052-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Železničná spoločnosť Slovensko, a.s. , Rožňavská 1, 832 72 Bratislava - mestská časť Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 098/2017 zo dňa 18.05.2017 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 15.10.2017 00:00 Má byť: 30.11.2017 00:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité