Oznámenie 6860 - VSS

Obsah

6860 - VSS
Vestník č. 95/2017 - 15.05.2017

OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava v skrátenej forme "ŽSR"
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31364501
Klemensova 8, 81361 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Michal Šimek
Telefón: +421 220292247
Fax: +421 220297131
Email: simek.michal@zsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zsr.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.6) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Služby železničnej dopravy
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Poistenie majetku ŽSR
Referenčné číslo: 780/2016
II.1.2) Hlavný kód CPV
66515200-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky s názvom Poistenie majetku ŽSR je poistenie majetku obstarávateľa pre riziká živel, vandalizmus, odcudzenie, poistenie strojov, strojných zariadení a elektroniky, poistenie pre prípad poškodenia alebo zničenia skla, poistenie zodpovednosti za škodu voči tretím osobám (všeobecná prevádzková zodpovednosť).
II.1.6) Informácie o častiach
II.1.7) Celková hodnota obstarávania (bez DPH)
(Uveďte celkovú hodnotu obstarávania. Informácie o jednotlivých zákazkách uveďte v oddiele V. Zadanie zákazky): 6 898 273,98 Mena: EUR bez DPH
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
66516400-4
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Klemensova 8, 813 61 Bratislava, Slovenská republika a všetky ďalšie miesta v rámci územia Slovenskej republiky, vedené v účtovnej evidencii obstarávateľa poisteného.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky s názvom Poistenie majetku ŽSR je poistenie majetku obstarávateľa pre riziká živel, vandalizmus, odcudzenie, poistenie strojov, strojných zariadení a elektroniky, poistenie pre prípad poškodenia alebo zničenia skla, poistenie zodpovednosti za škodu voči tretím osobám (všeobecná prevádzková zodpovednosť).
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2017/S 031-056444
(Jedno z nasledujúcich: Pravidelné informatívne oznámenie – vybrané odvetvia, použité ako výzva na súťaž; Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – vybrané odvetvia; Kvalifikačný systém – vybrané odvetvia, použitý ako výzva na súťaž; Oznámenie o dobrovoľnej transparentnosti ex ante)
IV.2.9) Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme pravidelného informatívneho oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka/časť je pridelená: Áno
V.2) ZADANIE ZÁKAZKY
V.2.1) Dátum uzavretia zmluvy
28.04.2017
V.2.2) Informácie o ponukách
Áno
Počet prijatých ponúk: 1
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 0
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
V.2.3) Názov a adresa dodávateľa
Áno
Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151700
Dostojevského rad 4 , 81574 Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 259633237
Email: barbora.michalova@alianzsp.sk
Internetová adresa (URL): http://www.allianzsp.sk
V.2.4) Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodná predpokladaná celková hodnota zákazky/časti: 6 900 000,00 EUR bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 6 898 273,98 Mena: EUR bez DPH
V.2.5) Informácie o subdodávkach
V.2.6) Cena vyplatená za výhodné nákupy
V.2.7) Počet zadaných zákaziek
1
V.2.8) Krajina pôvodu výrobku alebo služby
Pôvod v Spoločenstve
V.2.9) Verejná zákazka bola zadaná uchádzačovi, ktorý predložil variantné riešenie
Nie
V.2.10) Niektoré ponuky boli vylúčené z dôvodu neobvykle nízkej ceny
Nie
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Členovia komisie: Mgr. Tomáš Kovaľ - predseda komisie, Ing. Michal Šimek - člen komisie, Ing. Miroslava Polakovičová - člen komisie a Ing. Michaela Bučková - člen komisie.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMAVANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
10.05.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité