II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Nákup audiovizuálnych diel – reklamných spotov EUROJACKPOT
Referenčné číslo: 015/2016/NLZ/TIPOS
II.1.2)
Hlavný kód CPV
32583000-3
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom zákazky je nadobudnutie sublicencie za účelom realizácie kampane Eurojackpot v období rokov 2016 a 2017 za nasledovných podmienok:
1.) použitie 17 audiovizuálnych diel (reklamných spotov) na spôsoby použitia na spracovanie. zaradenie do audiovizuálneho diela, alebo iného diela, vytvorenie zvukového lebo zvukovo-obrazového záznamu, všetky známe formy šírenia (verejný prenos, verejné vykonanie, sprístupňovanie), vyhotovovanie rozmnoženín,adaptácia, dabing.
2.) 700 ks fotografií z kampane Eurojackpot na spôsoby použitia spojenie s dielom, zaradenie do iného diela a všetky známe formy šírenia diela.
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.1.7)
Celková hodnota obstarávania (bez DPH)
Jedna hodnota
Hodnota (ktorá sa zohľadňovala): 604 000,00
Mena:
EUR
bez DPH
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
22315000-1
32353000-2
32354000-9
79822500-7
79961100-9
92100000-2
92120000-8
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Tipos, národná lotériová spoločnosť, a.s., Brečtanová 1, 830 07 Bratislava.
II.2.4)
Opis obstarávania:
1.) použitie 17 audiovizuálnych diel (reklamných spotov z kampane z roku 2015) na území Slovenskej republiky s tým, že pri verejnom prenose (vrátane vysielania) derivátov koncepcie sú možné cezhraničné presahy a pri sprístupňovaní derivátov (použitie nových reklamných spotov na internete) si môžu užívatelia pozrieť reklamný spot kdekoľvek na svete, z toho
a. 12 reklamných spotov z kampane Eurojackpot a 34 variantných zostrihových verzií
b. 5 reklamných spotov z kampane Eurojackpot použiteľných pre online videa a 20 variantných zostrihových verzií.
2.) 700 ks fotografií z kampane Eurojackpot na území Slovenskej republiky s tým, že pri sprístupňovaní derivátov (na internete) si môžu užívatelia pozrieť vytvorené diela vrátane fotografií kdekoľvek na svete.
Nadobudnutie sublicencie na obdobie 1 (jedného) roka od prvého verejného použitia verejným obstarávateľom,najdlhšie však do 4.10.2017, za účelom realizácie kampane Eurojackpot.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena
II.2.11)
Informácie o opciách
Opcie:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie