II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Technická podpora na licenčný softvér (maintenance) využívaný v informačnom systéme Sociálnej poisťovne
Referenčné číslo: 42805/2016-BA
II.1.2)
Hlavný kód CPV
72261000-2
II.1.3)
Druh zákazky
Služby
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytovanie štandardnej technickej podpory na licenčný softvér využívaný v informačnom
systéme verejného obstarávateľa. Štandardná technická podpora (maintenance) je zabezpečovaná za účelom pokrytia
aktuálnych potrieb vyplývajúcich z prevádzkovania aplikačných a databázových systémov verejného obstarávateľa, ktoré sú portované na uvádzanom softvérovom vybavení:
1.) Uniface Client Jti, Data Importer, Mex client, MIS Alea Decisionware, Mex Web Client
2.) licenčný softvér Genesys a NICE
3.) licenčný softvér OKI Print Fleet
na obdobie 36 mesiacov, a to od 1.1.2017 do 31.12.2019, resp. 36 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy, pokiaľ
táto skutočnosť nastane po 1.1.2017.
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 súťažných podkladov.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 021 000,00
Mena:
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Áno
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na:
všetky časti
Maximálny počet častí, ktoré môžu byť pridelené jednému uchádzačovi:
Nie
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo prideliť zákazky kombináciou týchto častí alebo skupín častí:
Nie
II.2)
OPIS
Časť: 1
II.2.1)
Názov
Poskytovanie štandardnej technickej podpory na licenčný softvér Uniface Client Jti, Data Importer, Mex client, MIS Alea Decisionware, Mex Web Client
Časť č.: 1
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
72260000-5
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sociálna poisťovňa, ústredie, Ul. 29. augusta 8 a 10, 813 63 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie štandardnej technickej podpory na licenčný softvér využívaný v informačnom
systéme verejného obstarávateľa. Štandardná technická podpora (maintenance) je zabezpečovaná za účelom pokrytia
aktuálnych potrieb vyplývajúcich z prevádzkovania aplikačných a databázových systémov verejného obstarávateľa, ktoré sú portované na uvádzanom softvérovom vybavení:
- Uniface Client Jti, Data Importer, Mex client, MIS Alea Decisionware, Mex Web Client na obdobie 36 mesiacov, a to od 1.1.2017 do 31.12.2019, resp. 36 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy, pokiaľ táto skutočnosť nastane po
1.1.2017.
Podrobný opis časti 1 predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 súťažných podkladov.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 692 500,00
Mena:
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 36
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.11)
Informácie o opciách
Opcie:
Nie
II.2.12)
Informácie o elektronických katalógoch
Ponuky musia byť predložené vo forme elektronických katalógov alebo obsahovať elektronický katalóg:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 2
II.2.1)
Názov
Poskytovanie štandardnej technickej podpory na pre licenčný softvér Genesys a NICE
Časť č.: 2
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
72260000-5
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sociálna poisťovňa, ústredie, Ul. 29. augusta 8 a 10, 813 63 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie štandardnej technickej podpory na licenčný softvér využívaný v informačnom
systéme Sociálnej poisťovne (IS SP). Štandardná technická podpora (maintenance) je zabezpečovaná za účelom
pokrytia aktuálnych potrieb vyplývajúcich z prevádzkovania aplikačných a databázových systémov verejného
obstarávateľa, ktoré sú portované na uvádzanom softvérovom vybavení:
- licenčný softvér Genesys a NICE na obdobie 36 mesiacov, a to od 1.1.2017 do 31.12.2019, resp. 36 mesiacov od
nadobudnutia účinnosti zmluvy, pokiaľ táto skutočnosť nastane po 1.1.2017.
Podrobný opis časti 2 predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 súťažných podkladov.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 216 000,00
Mena:
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 36
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.11)
Informácie o opciách
Opcie:
Nie
II.2.12)
Informácie o elektronických katalógoch
Ponuky musia byť predložené vo forme elektronických katalógov alebo obsahovať elektronický katalóg:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 3
II.2.1)
Názov
Poskytovanie štandardnej technickej podpory na licenčný softvér OKI Print Fleet
Časť č.: 3
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
72260000-5
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sociálna poisťovňa, ústredie, Ul. 29. augusta 8 a 10, 813 63 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie štandardnej technickej podpory na licenčný softvér využívaný v informačnom
systéme Sociálnej poisťovne (IS SP). Štandardná technická podpora (maintenance) je zabezpečovaná za účelom
pokrytia aktuálnych potrieb vyplývajúcich z prevádzkovania aplikačných a databázových systémov verejného
obstarávateľa, ktoré sú portované na uvádzanom softvérovom vybavení:
- licenčný softvér OKI Print Fleet na obdobie 36 mesiacov, a to od 1.1.2017 do 31.12.2019, resp. 36 mesiacov od
nadobudnutia účinnosti zmluvy, pokiaľ táto skutočnosť nastane po 1.1.2017.
Podrobný opis časti 3 predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 súťažných podkladov.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 112 500,00
Mena:
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 36
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.11)
Informácie o opciách
Opcie:
Nie
II.2.12)
Informácie o elektronických katalógoch
Ponuky musia byť predložené vo forme elektronických katalógov alebo obsahovať elektronický katalóg:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie