Oznámenie 14670 - MSS

Obsah

14670 - MSS
Vestník č. 203/2016 - 19.10.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Sociálna poisťovňa, ústredie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30807484
29. augusta 8 a 10, 81363 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Michaela Šebová Hričová
Telefón: +421 906171280
Email: michaela.sebova@socpoist.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.socpoist.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.skhttp://www.evo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): sociálne poistenie
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Technická podpora na licenčný softvér (maintenance) využívaný v informačnom systéme Sociálnej poisťovne
Referenčné číslo: 42805/2016-BA
II.1.2) Hlavný kód CPV
72261000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytovanie štandardnej technickej podpory na licenčný softvér využívaný v informačnom
systéme verejného obstarávateľa. Štandardná technická podpora (maintenance) je zabezpečovaná za účelom pokrytia
aktuálnych potrieb vyplývajúcich z prevádzkovania aplikačných a databázových systémov verejného obstarávateľa, ktoré sú portované na uvádzanom softvérovom vybavení:
1.) Uniface Client Jti, Data Importer, Mex client, MIS Alea Decisionware, Mex Web Client
2.) licenčný softvér Genesys a NICE
3.) licenčný softvér OKI Print Fleet
na obdobie 36 mesiacov, a to od 1.1.2017 do 31.12.2019, resp. 36 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy, pokiaľ
táto skutočnosť nastane po 1.1.2017.
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 súťažných podkladov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 021 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Poskytovanie štandardnej technickej podpory na licenčný softvér Uniface Client Jti, Data Importer, Mex client, MIS Alea Decisionware, Mex Web Client
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
72260000-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sociálna poisťovňa, ústredie, Ul. 29. augusta 8 a 10, 813 63 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie štandardnej technickej podpory na licenčný softvér využívaný v informačnom
systéme verejného obstarávateľa. Štandardná technická podpora (maintenance) je zabezpečovaná za účelom pokrytia
aktuálnych potrieb vyplývajúcich z prevádzkovania aplikačných a databázových systémov verejného obstarávateľa, ktoré sú portované na uvádzanom softvérovom vybavení:
- Uniface Client Jti, Data Importer, Mex client, MIS Alea Decisionware, Mex Web Client na obdobie 36 mesiacov, a to od 1.1.2017 do 31.12.2019, resp. 36 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy, pokiaľ táto skutočnosť nastane po
1.1.2017.
Podrobný opis časti 1 predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 692 500,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 36
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 2
II.2.1) Názov
Poskytovanie štandardnej technickej podpory na pre licenčný softvér Genesys a NICE
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
72260000-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sociálna poisťovňa, ústredie, Ul. 29. augusta 8 a 10, 813 63 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie štandardnej technickej podpory na licenčný softvér využívaný v informačnom
systéme Sociálnej poisťovne (IS SP). Štandardná technická podpora (maintenance) je zabezpečovaná za účelom
pokrytia aktuálnych potrieb vyplývajúcich z prevádzkovania aplikačných a databázových systémov verejného
obstarávateľa, ktoré sú portované na uvádzanom softvérovom vybavení:
- licenčný softvér Genesys a NICE na obdobie 36 mesiacov, a to od 1.1.2017 do 31.12.2019, resp. 36 mesiacov od
nadobudnutia účinnosti zmluvy, pokiaľ táto skutočnosť nastane po 1.1.2017.
Podrobný opis časti 2 predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 216 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 36
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 3
II.2.1) Názov
Poskytovanie štandardnej technickej podpory na licenčný softvér OKI Print Fleet
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
72260000-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sociálna poisťovňa, ústredie, Ul. 29. augusta 8 a 10, 813 63 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie štandardnej technickej podpory na licenčný softvér využívaný v informačnom
systéme Sociálnej poisťovne (IS SP). Štandardná technická podpora (maintenance) je zabezpečovaná za účelom
pokrytia aktuálnych potrieb vyplývajúcich z prevádzkovania aplikačných a databázových systémov verejného
obstarávateľa, ktoré sú portované na uvádzanom softvérovom vybavení:
- licenčný softvér OKI Print Fleet na obdobie 36 mesiacov, a to od 1.1.2017 do 31.12.2019, resp. 36 mesiacov od
nadobudnutia účinnosti zmluvy, pokiaľ táto skutočnosť nastane po 1.1.2017.
Podrobný opis časti 3 predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 112 500,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 36
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon") týkajúce sa osobného postavenia spoločné pre všetky časti predmetu zákazky.

Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 zákona. Doklady a dokumenty, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona:

1.1 Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona,
spôsobom podľa § 32 ods. 2 zákona alebo podľa § 152 zákona.

1.2 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje
preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

1.3 Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje osobné postavenie musia byť v ponuke predložené ako
originály alebo ich úradne osvedčené kópie.

1.4 Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 zákona alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

1.5 Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej
republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym
orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač preukáže ekonomické a finančné postavenie podľa ustanovenia § 33 ods. 1 písm. a) a d) zákona. Bližšie informácie k ekonomickému a finančnému postaveniu uchádzača sú uvedené v časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a na portáli EVO.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. a), d) a g) zákona. Bližšie informácie k technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača sú uvedené v časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a na portáli EVO.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Informácie o elektronickej aukcii sa nachádzajú v súťažných podkladoch.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 25.11.2016 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.04.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 25.11.2016 10:00
Miesto: Sociálna poisťovňa, ústredie, Ul. 29. augusta 8 a 10, 813 63 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je v zmysle § 54 zákona neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. V rámci tejto verejnej súťaže sa uplatňujú ustanovenia § 66 ods. 7 zákona, teda verejný obstarávateľ uskutoční
vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona. Uchádzač
nerozdeľuje dokumenty do samostatnej časti ponuky označenej ako OSTATNÉ a samostatnej časti ponuky označenej ako KRITÉRIÁ, ale predkladá všetky dokumenty spoločne v jednom obale.

2. Verejné obstarávanie sa realizuje ako elektronické verejné obstarávanie prostredníctvom portálu www.evo.gov.sk
(ďalej len portál EVO alebo systém EVO). Systém EVO bude využitý pre on-line odosielanie oznámení verejným
obstarávateľom, pre poskytnutie súťažných podkladov pre záujemcov, pre komunikáciu a vysvetlenie a pre uskutočnenie elektronickej aukcie.

3. Verejný obstarávateľ odporúča, aby sa záujemcovia zaregistrovali na portáli EVO. Táto registrácia je spojená s
určitými procesnými úkonmi, preto je potrebné ju vykonať v dostatočnom časovom predstihu. Registráciu na portáli EVO je možné realizovať záujemcom najneskôr do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.

4. Súťažné podklady sa poskytujú prostredníctvom portálu EVO a súčasne sú zverejnené v profile verejného
obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk.

5. Uchádzač vypracuje a predloží ponuku len v listinnej forme, mimo systému EVO, v súlade so zverejneným oznámením o vyhlásení verejného obstarávania a súťažnými podkladmi.

6. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného
postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa
finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie
poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

7. Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávanie sa predkladajú podľa § 21 ods. 6 zákona
predkladajú v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho
úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom
jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.

8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať takú ponuku uchádzača, ktorá presiahne predpokladanú hodnotu zákazky.

9. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným
obstarávateľom jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED") v zmysle § 39 zákona. Formulár jednotného JEDu spolu s manuálom na jeho vyplnenie je dostupný na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie
http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html a
na webovom sídle Európskej komisie https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter?lang=sk.

10. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa Časti
IV: Podmienky účasti oddiel A až D JEDu) na jednu otázku s odpoveďou áno alebo nie (alfa: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t.j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti bez toho, aby bolo potrebné vyplniť iné oddiely Časti IV: Podmienky účasti JEDu.

11. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje (pre časť 1: 25 000,00 EUR; pre časť 2: 5 000,00 EUR; pre časť 3: 3 000,00 EUR). Podrobné informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.

12. Uchádzač (v prípade skupiny dodávateľov každý člen skupiny dodávateľov), jeho subdodávatelia, ktorí sa majú
podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50% z hodnoty plnenia uvedenej zmluve a súčasne aj osoby podľa § 33 ods. 2 zákona a osoby podľa § 34 ods. 3 zákona musia mať v čase uzatvorenia zmluvy v súlade s § 56 ods. 2, 3, 16, 17 a 18 zákona zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod vedenom na Úrade pre verejné obstarávanie.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
13.10.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité