Oznámenie 10455 - VUS

Obsah

10455 - VUS
Vestník č. 127/2016 - 04.07.2016

OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Užšia súťaž
Druh zákazky: Služby
HLAVIČKA FORMULÁRA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00699021
Hlboká cesta 2, 83336 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Daniel Šiška
Telefón: +421 259782893
Fax: +421 259782899
Email: daniel.siska@mzv.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.mzv.sk/
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): zahraničná politika
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zabezpečenie technického a konferenčného vybavenia a služieb súvisiacich s predsedníctvom SR v Rade EÚ v roku 2016
Referenčné číslo: 690.942/2015-ODVO
II.1.2) Hlavný kód CPV
79952000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je prenájom, inštalácia, obsluha a deinštalácia technického vybavenia počas približne 20 podujatí na vysokej úrovni (v období od 1.7.2016 do 11.10.2016), trvajúcich v priemere 2 dni, v priestoroch Slovenskej filharmónie Reduty.
II.1.6) Informácie o častiach
II.1.7) Celková hodnota obstarávania (bez DPH)
Hodnota (ktorá sa zohľadňovala): 1 183 149,6500 Mena EUR bez DPH
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
51000000-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Bratislava - priestory Slovenskej filharmónie ,,Reduta".
II.2.4) Opis obstarávania:
Rozsah požadovaných služieb bol uvedený v časti B.1 Opis predmetu zákazky a v časti B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena Cena
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Nie
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2015/S 213-389511
(Jedno z nasledujúcich: Predbežné oznámenie použité ako výzva na súťaž; Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania; Oznámenie o dobrovoľnej transparentnosti ex ante)
IV.2.9) Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Názov: Zmluva o zabezpečení audiovizuálnej, tlmočníckej a konferenčnej techniky a o poskytovaní služieb
Zákazka/časť je pridelená Áno
V.2) ZADANIE ZÁKAZKY
V.2.1) Dátum uzatvorenia zmluvy
23.06.2016
V.2.2) Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 0
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov Nie
MONOGRAM Techlologies, spol. s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35952962
Ilkovičova 6276 , 84216 Bratislava

Slovensko
V.2.4) Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodná predpokladaná celková hodnota zákazky/časti: 1 183 149,6500 EUR bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 1 167 499,6500 Mena EUR bez DPH
V.2.5) Informácie o subdodávkach
Hodnota alebo podiel zákazky s pravdepodobným subdodávateľským plnením tretími stranami
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Komisia: Mgr. Stanislav Oravec, Mgr. Daniel Šiška, PhDr. Dominika Fendíková, Mgr. Slavomír Nagy, Ing. Rastislav Kubán , Mgr. Michal Horecký, Mgr. Lukáš Lopatník, JUDr. Kristína Urbanová.

Celková hodnota zákazky uvedená v bode V.2.4 nie je konečnou hodnotou, keďže časť poskytnutého plnenia bude závisieť od skutočného množstva dodaného úspešným uchádzačom.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMAVANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
28.06.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité