Oznámenie 4921 - VSP

Obsah

4921 - VSP
Vestník č. 46/2016 - 07.03.2016

OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 3 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35919001
Mlynské nivy 45, 82109 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Kontaktná osoba: Zuzana Dudášová
Telefón: +421 258311444
Email: zuzana.dudasova@ndsas.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL) (ak je to uplatniteľné): http://www.uvo.gov.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL) (ak je to uplatniteľné): http://www.ndsas.sk
Elektronický prístup k informáciám (URL): http://www.uvo.gov.sk
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.3) Hlavná činnosť
Iné (uveďte)
Iné: Príprava, výstavba, prevádzka a údržba diaľnic a rýchlostných ciest.
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
ODDIEL II: PREDMET ZMLUVY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke
Opravy vozoviek v správe SSÚD 3 Trnava.
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Práce
Uskutočnenie prác
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Diaľnica D1 v správe SSÚD 3 Trnava.
Kód NUTS
SK021
II.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky sú opravy vozoviek v správe Strediska správy a údržby diaľnic 3 Trnava (veľkoplošné aj lokálne), výmenou degradovaných vrstiev krytu vozovky technológiou hutnených asfaltových zmesí s cieľom zlepšenia prevádzkovej spôsobilosti krytu a predĺženia životnosti zabránením vplyvu porúch na nižšie položené vrstvy vozovky, podľa technických a kvalitatívnych podmienok. Veľkoplošné opravy - opravy jednotlivých plôch veľkosti nad 200 m2, lokálne opravy - opravy jednotlivých plôch veľkosti do 200 m2.
II.1.5) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45233000-9
II.1.6) Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.2) CELKOVÁ KONEČNÁ HODNOTA ZÁKAZKY (ZÁKAZIEK)
II.2.1) Celková konečná hodnota zákazky (zákaziek)
Hodnota 5 500 000,0000 EUR
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácia o elektronickej aukcii
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referečné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
10302/2015/29
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie oznámenia týkajúceho sa tejto zákazky
Vyplňte Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2015/S 144-265140
z: 29.07.2015
Vyplňte Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2015/S 149-274607
z: 05.08.2015
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Názov: Opravy vozoviek v správe SSÚD 3 Trnava.
V.1) DÁTUM ROZHODNUTIA O ZADANÍ ZÁKAZKY:
29.02.2016
V.2) INFORMÁCIA O PONUKÁCH
Počet prijatých ponúk: 7
Počet ponúk prijatých elektronickou cestou: 0
V.3) NÁZOV A ADRESA HOSPODÁRSKEHO SUBJEKTU, V PROSPECH KTORÉHO SA ROZHODLO O ZADANÍ ZÁKAZKY
Doprastav, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31333320
Drieňová 27 , 82656 Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 248271534
V.4) INFORMÁCIE O HODNOTE ZÁKAZKY
Prvotná predpokladaná celková hodnota zákazky
Hodnota: 5 500 000,0000 EUR
Celková konečná hodnota zákazky Jedna hodnota
Hodnota 5 500 000,0000 EUR
V.5. Informácia o subdodávkach
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.2) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Komisia na vyhodnotenie ponúk: Ing. H. Gancárová, Ing. R. Sloboda, Ing. D. Horváth, Ing. Ľ. Prognerová, Mgr. J. Kollár, Z. Dudášová.
Doplňujúce informácie k bodu II.2.1 Celková konečná hodnota zákazky a k bodu V.4 Informácie o hodnote zákazky:
Celková konečná hodnota zákazky bude tvorená súčtom cien za jednotlivé diela, ktorých výška sa stanoví ako súčet súčinov jednotkových cien a skutočne vykonaných množstiev prác.
Celková cena predmetu zákazky v zmysle rámcovej dohody počas celej doby trvania rámcovej dohody nesmie prekročiť sumu 5 500 000,00 € bez DPH. Táto rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to na 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti.
VI.3) ODVOLACIE KONANIE
VI.3.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.3.2) Podanie odvolania
VI.3.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
03.03.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité