III.1)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1)
Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa nepožaduje.
III.1.2)
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa.
Faktúra je splatná do 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi.
Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky.
III.1.3)
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V zmysle súťažných podkladov.
III.2)
PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1)
Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon").
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 zákona údajmi a dokladmi zapísanými v zozname podnikateľov v súlade s § 128 zákona.
Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 zákona dokladmi podľa § 26 ods. 2 resp. ods. 4 a 5 zákona, je v takomto prípade povinný tieto doklady predložiť ako originály alebo ako úradne osvedčené kópie.
Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona:
Verejný obstarávateľ určil podmienky účasti na preukázanie osobného postavenia v zmysle ustanovenia § 32 ods. 1 písm. a) zákona.
III.2.2)
Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač vo svojej ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie podľa § 27 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon"):
1. podľa § 27 zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Uchádzač predloží vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk alebo zahraničnej banky/bánk (ďalej len "banka") ktorým preukáže, že nie je v nepovolenom debete a že si plní voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov, pričom obdobie, na ktoré sa máju predmetné skutočnosti vo vyjadrení banky vzťahovať, je od 01.01.2014 až do dňa vystavenia vyjadrenia. Vyjadrenie banky musí byť predložené ako originál alebo úradne osvedčená fotokópia a nesmie byť staršie ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Pre spresnenie sa uvádza, že výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.
K vyjadreniu banky/bánk sa požaduje predložiť aj čestné vyhlásenie uchádzača, že má otvorené účty len v bankách, od ktorých predložil vyjadrenie.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Požiadavka sleduje cieľ vybrať ekonomicky schopného poskytovateľa, ktorý si plní svoje záväzky včas a riadne.
III.2.3)
Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 28 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon"):
1. podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona,
2. podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona,
3. podľa § 28 ods. 1 písm. k) zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
K bodu 1
Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (služby v oblasti servisnej podpory elektronickej registratúry), poskytnutých za predchádzajúce tri roky (36 mesiacov) ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk (ďalej len "rozhodné obdobie").
V zozname poskytnutých služieb uchádzač uvedie
a) názov odberateľa,
b) adresu jeho sídla alebo miesta podnikania,
c) stručný opis predmetu poskytnutej služby,
d) doba poskytnutia,
e) cena poskytnutej služby,
f) údaje na kontaktnú osobu odberateľa (meno a priezvisko, číslo telefónu a emailový kontakt), potrebné pre overenie si uvedených informácií.
Zoznam poskytnutých služieb bude doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom:
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
V referenciách s iným uvedeným obdobím uchádzač doplní informáciu o skutočnom plnení vo vzťahu k rozhodnému obdobiu.
Uchádzač týmto spôsobom musí preukázať realizáciu zmlúv/zákaziek, predmetom ktorých bolo poskytnutie služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky (služby v oblasti servisnej podpory elektronickej registratúry) v rozhodnom období v minimálnej súhrnnej hodnote 325.000,- EUR bez DPH.
Na prepočet z inej meny na Euro (€) je potrebné použiť kurz Európskej centrálnej banky (ECB) aktuálny v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona:
Splnením uvedenej podmienky účasti uchádzač preukáže odbornú schopnosť a spôsobilosť zabezpečiť predmet zákazky na základe dostatočných skúseností.
K bodu 2
Uchádzač predloží zoznam osôb zodpovedných za poskytnutie služby - kľúčových expertov.
Uchádzač predloží min. jednu osobu za každého požadovaného experta, pričom predkladaná osoba môže vystupovať max. na 2 pozíciách experta.
V zozname osôb zodpovedných za poskytnutie služby - kľúčových expertov uchádzač uvedie:
a) meno a priezvisko príslušnej osoby zodpovednej za poskytnutie služby,
b) navrhovaná pozícia v tíme (napr. Kľúčový expert č.1 Analytik/ architekt),
c) vzťah k uchádzačovi (zamestnanec/iná osoba).
Uchádzač za každú kľúčovú osobu (experta) predloží profesijný životopis, ktorý musí obsahovať minimálne nasledovné údaje/skutočnosti:
a) meno a priezvisko príslušnej osoby zodpovednej za poskytnutie služby,
b) najvyššie dosiahnuté vzdelanie, názov a sídlo školy, špecializácia, rok ukončenia štúdia,
c) praktické skúsenosti príslušnej osoby zodpovednej za poskytnutie služieb (názov projektu, odberateľ/zamestnávateľ, popis projektu, hodnota zmluvy/projektu, pozícia na projekte, obdobie mesiac a rok od - do, meno a priezvisko aspoň jednej kontaktnej osoby a číslo telefónu a emailový kontakt odberateľa/zamestnávateľa, kde si bude môcť verejný obstarávateľ overiť informácie),
d) vlastnoručný podpis kľúčovej osoby (experta).
Uchádzač za kľúčové osoby (expertov) č. 1, 2 a 3 predloží doklady o dosiahnutí odbornej spôsobilosti, napr. príslušnými platnými certifikátmi a/alebo platnými potvrdeniami o absolvovaní príslušných školení osôb zodpovedných za poskytnutie služby.
Minimálne požiadavky na kľúčových expertov:
Kľúčový expert č. 1 Analytik/ architekt:
a) minimálne 5 - ročné profesionálne praktické skúsenosti v oblasti analýz a so systémom Fabasoft alebo ekvivalent; túto podmienku účasti uchádzač u kľúčového experta preukáže vyššie uvedeným profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom;
b) aktívna účasť na aspoň 3 projektoch týkajúcich sa oblasti analýz; túto podmienku účasti uchádzač u kľúčového experta preukáže vyššie uvedeným profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom;
c) platný certifikát v oblasti dizajnu informačných systémov a návrhu architektúry riešenia informačných systémov na báze produktov Fabasoft alebo jeho ekvivalent
Kľúčový expert č. 2 Vývojár:
a) minimálne 5 - ročné profesionálne praktické skúsenosti v oblasti vývoja a so systémom Fabasoft alebo ekvivalent; túto podmienku účasti uchádzač u kľúčového experta preukáže vyššie uvedeným profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom;
b) aktívna účasť v pozícii vývojára na aspoň 3 projektoch týkajúcich sa vývoja; túto podmienku účasti uchádzač u kľúčového experta preukáže vyššie uvedeným profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom;
c) platný certifikát v oblasti vývoja informačných systémov na báze produktov Fabasoft alebo jeho ekvivalent
Kľúčový expert č. 3 pre oblasť DMS:
a) minimálne 3 - ročné profesionálne praktické skúsenosti v oblasti DMS a so systémom Fabasoft alebo ekvivalent; túto podmienku účasti uchádzač u kľúčového experta preukáže vyššie uvedeným profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom;
b) aktívna účasť v pozícii procesný metodik na aspoň 3 projektoch týkajúcich sa oblasti DMS; túto podmienku účasti uchádzač u kľúčového experta preukáže vyššie uvedeným profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom;
c) platný certifikát v oblasti podpory, prevádzky a údržby informačných systémov na báze produktov Fabasoft alebo jeho ekvivalent
Kľúčový expert č. 4 Technický support:
a) minimálne 3 - ročné profesionálne praktické skúsenosti v oblasti Technického supportu a so systémom Fabasoft alebo ekvivalent; túto podmienku účasti uchádzač u kľúčového experta preukáže vyššie uvedeným profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom;
b) aktívna účasť v pozícii vývojára na aspoň 3 projektoch týkajúcich sa oblasti DMS; túto podmienku účasti uchádzač u kľúčového experta preukáže vyššie uvedeným profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom;
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 32 ods. (6) zákona:
Požiadavky na kľúčových expertov sú potrebné a primerané vzhľadom na štruktúru hlavných aktivít v rámci predmetu zákazky. Preukázanie profesionálnych praktických skúseností kľúčových expertov požaduje verejný obstarávateľ pre účely overenia, či daný kľúčový expert má dostatočné skúsenosti a zručnosti pre zvládnutie plnenia predmetu zákazky a príslušnej časti úloh a kompetencií pripadajúcich na danú pozíciu.
K bodu 3
uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač poskytujúci služby v úmysle zabezpečiť subdodávateľom spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo, druh služieb s hodnotou služieb vyjadrenou v % (percentách) vo vzťahu k celkovej ponuke.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 32 ods. (6) zákona:
Splnením uvedenej podmienky účasti uchádzač preukáže percentuálny podiel plnenia zmluvy, ktorý má v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.
III.2.4)
Informácie o vyhradených zákazkách
III.3)
OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1)
Informácie o konkrétnej profesii
Poskytovanie služby je vyhradené pre konkrétnu profesiu
Nie
III.3.2)
Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
Právnické osoby by mali uviesť mená a odbornú kvalifikáciu pracovníkov zodpovedných za poskytnutie služby
Áno