ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1.
Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja Slovenskej republiky
IČO:
30416094
Námestie slobody 6, 81005 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Slovensko
Kontaktné miesto (miesta):
Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja Slovenskej republiky, Námestie slobody 6, 810 05 Bratislava
Kontaktná osoba:
Doc. Ing. Vasil Vodzinský, CSc.
Telefón:
+421 259494720
Email:
vasil.vodzinsky@mindop.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL):
http://www.telecom.gov.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL):
http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/2305
Ďalšie informácie možno získať na
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2.
Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1.
Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
MS - Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona:
§ 6 ods. 1 písm. a)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.
OPIS
II.1.
Názov zákazky
Európske fórum cestovného ruchu 2016 (EFCR 2016)
II.1.2.
Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Služby
Kategória služby číslo
17 - Hotelové a reštauračné služby
Hlavné miesto poskytovania služieb:
Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja Slovenskej republiky, Námestie republiky č. 6, P.O.BOX 100, 810 05 Bratislava.
NUTS kód:
II.1.3.
Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom verejnej zákazky je zabezpečenie medzinárodnej konferencie Európske fórum cestovného ruchu 2016, ktorú Slovenská republika ako predsednícka krajina Rady Európskej únie spoluorganizuje s Európskou komisiou (EK) a predstavuje najvýznamnejšie európske podujatie v oblasti cestovného ruchu organizované príslušnou predsedníckou krajinou Európskej únie (EÚ). V rámci Európskeho fóra cestovného ruchu (EFCR) sa prerokovávajú aktuálne otázky európskeho cestovného ruchu.
II.1.4.
Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55120000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník:
98341000-5,
55500000-5,
92370000-5,
60140000-1,
60100000-9,
18530000-3
II.1.5)
Časti
Táto zákazka sa delí na časti
Nie
II.2.
Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2.
Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 102 730,0000
EUR
II.3.
Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Zadajte hodnotu: 8
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1.
Podmienky účasti
III.1.1.
Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
1. Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon") týkajúce sa osobného postavenia. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona. Doklady a dokumenty, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 zákona: 1.1 Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona, spôsobom podľa § 26 ods. 2 zákona alebo podľa § 128 zákona. 1.2 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky,ktorú má zabezpečiť. 1.3 Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje osobné postavenie musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie. 1.4 Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 26 ods. 2 zákona alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. 1.5 Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu. Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Povinnosť bezvýhradne splniť všetky vyššie uvedené podmienky osobného postavenia vyplýva priamo zo zákona. Uvedená skutočnosť odôvodňuje ich potrebu a primeranosť.
III.1.2.
Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
2.Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 27 zákona týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 27 zákona týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia: 2.1 § 27 ods. 1 písm. a) zákona: uchádzač preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru. 2.1.1 Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona: -Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré/é musia/musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač: -nie je v nepovolenom debete, -v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, -bežný účet uchádzača nie je predmetom exekúcie. Uvedené potvrdenie nesmie byt staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk. -K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ým dokladu/om uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie potvrdené/podpísané oprávnenou osobou, že nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a resp. ekvivalentný/é doklad/y. Uvedené čestné vyhlásenie nesmie byt staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk. 2.1.2 Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 27 ods. 1 písm. a) musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie. Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: V tejto požiadavke verejného obstarávateľa nie je požadovaný žiaden číselný údaj, a teda požiadavka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia a preukázania finančnej spoľahlivosti uchádzača, t.j., že uchádzač je aj po finančnej stránke spoľahlivým partnerom. Verejný obstarávateľ neposkytuje finančné preddavky ani zálohy a do doby splatnosti faktúr musí byť uchádzač schopný finančné záväzky plniť. 2.2 § 27 ods. 1 písm. d) zákona: uchádzač preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie prehľadom o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. 2.2.1 Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona: -Verejný obstarávateľ požaduje predloženie prehľadu o obrate za posledné 3 hospodárske roky v min. výške 100 000,00 EUR bez DPH v súhrne za všetky požadované hospodárske roky. V prípade, ak uchádzač prevádzkuje svoju činnosť kratšie obdobie, preukáže výšku obratu podľa predošlej vety pomerne k dĺžke prevádzkovania činnosti (napr. ak prevádzkuje činnosť 10 mesiacov, potom požadovaná výška obratu je 100 000,00 EUR / 36 mesiacov * 10 mesiacov = 27777,77 EUR). Prehľad o dosiahnutom obrate uchádzač podloží: výkazom ziskov a strát alebo výkazom o príjmoch a výdavkoch za posledné 3 hospodárske roky, resp. za pomernú dĺžku prevádzkovania činnosti, alebo ak má zverejnené účtovné závierky v Registri účtovných závierok v jeho verejnej časti, vo svojej ponuke môže uviesť len URL adresu, na ktorej sú výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch dostupné. 2.2.2 Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 27 ods. 1 písm. d) postačuje v ponuke predložiť ako kópie. Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Verejný obstarávateľ overuje prostredníctvom tejto podmienky účasti schopnosť poskytovať požadované služby počas trvania zmluvy, súčasne overuje schopnosť dosahovať z uvedených plnení príjmy a zároveň overuje realizovaný finančný objem zákaziek rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky z dôvodu minimalizácie rizika nekorektného plnenia predmetu zmluvy z dôvodu nestabilného ekonomického, resp. finančného postavenia uchádzača. 2.3 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne. 2.4 Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá. 2.5 Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie
III.1.3.
Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
3.Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní v zmysle § 28 až 30 zákona týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzača: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 28 zákona týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti: 3.1 § 28 ods. 1 písm. a) zákona: uchádzač preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom -bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia, -bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané. 3.1.1 Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona: -Uchádzač predloží za predchádzajúce tri roky (2013, 2014, 2015) dve zmluvy, ktorých predmetom bolo poskytovanie služieb rovnakého alebo podobného charakteru so 100 a viac účastníkmi v súhrnnej hodnote 100 000,00 EUR bez DPH. Za služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú služby spojené s organizačno-technickým zabezpečením medzinárodnej konferencie, kongresu, seminára a podobných podujatí so 100 a viac účastníkmi . Verejný obstarávateľ odporúča, aby zoznam poskytnutých služieb a prípadný dôkaz o plnení obsahoval: -názov a sídlo odberateľa, -kontaktné údaje odberateľa (meno a priezvisko, tel. č., e-mail), -predmet poskytnutej služby, -opis predmetu poskytnutej služby, -doba poskytnutia, -cena poskytnutej služby bez DPH. V prípade, ak uchádzač má zverejnené referencie v evidencii referencií podľa § 9a zákona, verejný obstarávateľ uchádzačovi odporúča v ponuke identifikovať, ktoré referencie spĺňajú náležitosti podľa bodu 3.1.1 tejto časti súťažných podkladov. 3.1.2 Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie. Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov podľa tohto bodu 3.1 z dôvodu, aby uchádzač preukázal schopnosť a praktické skúsenosti s realizáciou rovnakých alebo podobných služieb ako je predmet zákazky a preukázal spôsobilosť realizácie plnenia v požadovanej kvalite. Cieľom týchto podmienok je to, aby uchádzač dokumentoval projekty obdobného zamerania, rozsahu a dopadu, a tým preukázal svoju schopnosť dodať takto komplexnú službu. Verejný obstarávateľ požaduje tieto referencie ako dôkaz spôsobilosti; ide o rovnaký alebo podobný rozsah činností ako bude poskytovateľ realizovať v rámci projektu, ktorý je predmetom zákazky. 3.2 § 28 ods. 1 písm. g) zákona: uchádzač preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služby. 3.2.1 Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona: -Verejný obstarávateľ na poskytnutie služby požaduje zoznam 2 odborníkov vedúceho odborníka a odborníka - osôb spôsobilých a zodpovedných za poskytnutie služby, a to konkrétne: Vedúci odborník č. 1 Odborník č. 2 -Verejný obstarávateľ požaduje splnenie týchto minimálnych požiadaviek na odborníkov: Vedúci odborník č. 1: vysokoškolské vzdelanie II stupňa v oblasti ekonómie alebo manažment resp. v programe súvisiaceho s cestovným ruchom, čo uchádzač preukáže fotokópiu dokladu preukazujúceho najvyššie dosiahnutého vzdelania, min. 5 ročná prax v oblasti ekonómia alebo manažment, alebo programu súvisiaceho s cestovným ruchom, čo uchádzač preukáže životopisom resp. ekvivalentným dokladom, , Minimálne 4 profesionálne praktické skúsenosti týkajúce sa zabezpečenia organizovania konkrétnych podujatí rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky s počtom účastníkov 100 a viac v pozícií hlavného organizátora. Aktívna znalosť anglického jazyka, čo uchádzač preukáže životopisom resp. ekvivalentným dokladom. Odborník č. 2: vysokoškolské vzdelanie II stupňa v oblasti ekonómie alebo manažment resp. v programe súvisiaceho s cestovným ruchom, čo uchádzač preukáže fotokópiu dokladu preukazujúceho najvyššie dosiahnutého vzdelania, min. 3 ročná prax v oblasti ekonómia alebo manažment, alebo programu súvisiaceho s cestovným ruchom, čo uchádzač preukáže životopisom resp. ekvivalentným dokladom, Minimálne 2 profesionálne praktické skúsenosti týkajúce sa zabezpečenia organizovania konkrétnych podujatí rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky s počtom účastníkov 100 a viac. Aktívna znalosť anglického jazyka, čo uchádzač preukáže životopisom resp. ekvivalentným dokladom. Minimálne požiadavky verejného obstarávateľa pri každom odborníkovi musí spĺňať jedna fyzická osoba. -Naplnenie požadovaných minimálnych požiadaviek na odborníkov uchádzač preukáže predložením: podpísaných životopisov alebo ekvivalentných dokladov minimálne dvoch odborníkov. Každý odborník v životopise uvedie: o svoj titul, meno a priezvisko, o najvyššie dosiahnuté vzdelanie, názov a sídlo školy, špecializácia, rok ukončenia štúdia, o opis/zoznam požadovanej odbornej praxe, ktorý bude obsahovať nasledovné údaje: pracovnú pozíciu, popis pracovnej náplne, odborné skúsenosti, miesto, mesiac a rok zamestnania/plnenia, zamestnávateľ/objednávateľ, o praktické skúsenosti zoznamom riešených/spracovaných úloh, ktorý bude obsahovať nasledovné údaje: pracovnú pozíciu na organizovaní podujatia, popis podujatia, popis pracovnej náplne na podujatí, počet účastníkov podujatia, zamestnávateľ/objednávateľ (obchodné meno, adresa sídla alebo miesta podnikania, IČO), telefónne číslo, meno a priezvisko oprávnenej osoby odberateľa, kde je možné si uvedené údaje overiť, o prípadne ostatné relevantné informácie vo vzťahu k odbornému vzdelaniu, zručnostiam a praxi, o vlastnoručný podpis osoby. fotokópie dokladu preukazujúceho požadované vzdelanie. 3.2.2 Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. g) musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie. Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť predmetné doklady ako predpoklad preukázania profesionálnych praktických skúseností a tým spôsobilosť na zabezpečenie a realizáciu rovnakého alebo podobného rozsahu činností ako bude poskytovateľ realizovať v rámci projektu, ktorý je predmetom zákazky. 3.3 § 28 ods. 1 písm. k) zákona v spojení s § 32 ods. 3 písm. b) zákona: verejný obstarávateľ požaduje predložiť uvedenie podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľmi, ktorí sa majú podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50% z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa ak je známy, a to v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo. Odporúčanie verejného obstarávateľa: V prípade, ak súčet podielov všetkých zamýšľaných subdodávateľov bude nižší ako 50% z hodnoty plnenia, verejný obstarávateľ uchádzačom odporúča predložiť čestné vyhlásenie o tom, súčet podielov všetkých zamýšľaných subdodávateľov uchádzača bude nižší ako 50% z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača. Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Verejný obstarávateľ predmetnú podmienku účasti požaduje z toho dôvodu, aby mal informáciu, či uchádzač má v úmysle zabezpečiť plnenie zo zmluvy subdodávateľmi, ktorí sa majú podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50% z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača a v prípade ak áno, aby o nich verejný obstarávateľ zároveň mal prehľad. 3.4 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne. 3.5 Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Vyhradené zákazky pre chránené dielne alebo chránené pracoviská
Nie
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba
Najnižšia cena
IV.1.2.
Použije sa elektronická aukcia
Nie
IV.2.
Administratívne informácie
IV.2.1.
Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
03835/2016/D150-OVO
IV.2.2.
Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 15.02.2016 09:00
Úhrada za súťažné podklady
Uveďte
Nie
IV.2.3.
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 15.02.2016 09:00
IV.2.4.
Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 15.02.2016 10:00
Miesto :
Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja Slovenskej republiky, Námestie slobody č. 6 , 810 05 Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk :
Štatutárny zástupcovia uchádzačov alebo nimi poverení zástupcovia, na základe splnomocnenia.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1.
Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Nie
VI.2.
Ďalšie doplňujúce informácie
Prevzatie súťažných podkladov osobne je možné v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 11:00 hod. na vyššie uvedenej adrese na 2. poschodí v kancelárií č. 215 u p. Vodzinského. Verejný obstarávateľ vo svojom profile zriadenom Úradom pre verejné obstarávanie zverejní nie len súťažné podklady, ale aj všetky prípadné otázky a odpovede na žiadosti o vysvetlenia, ktoré budú doručené verejnému obstarávateľovi v súlade s § 100 zákona a do stanoveného termínu. Záujemcovia môžu podať žiadosť o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Prípadné odpovede na žiadosti o vysvetlenia verejný obstarávateľ oznámi zverejnením vo svojom profile najneskôr do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom a uchádzačom sledovať profil verejného obstarávateľa: http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/2305. V súlade s § 32 ods. 11 zákona, splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti bude verejný obstarávateľ vyžadovať podľa § 44 ods. 1 zákona. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom. Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 zákona spôsobom podľa § 128 ods. 3 zákona. V súlade s § 45 zákona, verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, alebo uchádzačmi, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2, ktorých finančné zdroje uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, alebo osoby podľa § 28 ods. 2, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 30 % z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača, ak ide o nadlimitnú zákazku, ktorej predpokladaná hodnota je najmenej 10 miliónov eur, alebo v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača, ak ide o inú zákazku. Verejný obstarávateľ v súlade s poslednou vetou § 45 ods. 9 určuje lehotu súčinnosti na 30 dní. V prípade prekročenia predpokladanej hodnoty zákazky si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo zrušiť predmetné verejné obstarávanie
VI.3.
Dátum odoslania tejto výzvy
22.01.2016