ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1)
NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Sociálna poisťovňa, ústredie
Vnútroštátne identifikačné číslo:
30807484
29. augusta 8 a 10, 81363 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Slovensko
Kontaktné miesto (miesta):
Sociálna poisťovňa, ústredie, Ul. 29. augusta 10, Bratislava 1
Kontaktná osoba:
Ing. Alžbeta Moravčíková
Telefón:
+421 906171986
Email:
alzbeta.moravcikova@socpoist.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL) (ak je to uplatniteľné):
http://www.socpoist.sk
I.2)
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3)
Hlavná činnosť
Iné: sociálne poistenie
I.4)
ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
Nie
ODDIEL II: PREDMET ZMLUVY
II.1)
OPIS
II.1.1)
Názov pridelený zákazke
Technická podpora, údržba a rozvoj informačného systému podporujúceho agendu nemocenského poistenia a lekárskej posudkovej činnosti (IS NP a LPČ), technická podpora, údržba a rozvoj informačného systému finančného riadenia Sociálnej poisťovne (IS FRSP) a technická podpora pre licenčné softvérové vybavenie SYRIUS pre informačný systém nemocenského poistenia a lekárskej posudkovej činnosti.
II.1.2)
Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Služby
Kategórie služieb sú uvedené v prílohe C1
7 - Služby výpočtovej techniky a s nimi súvisiace služby
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb:
Miestom dodania je Sociálna poisťovňa, ústredie, Ul. 29. augusta 8 a 10, 813 63 Bratislava
Kód NUTS
II.1.4)
Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky sú: 1.Služby pre zabezpečenie údržby, technickej podpory, implementácie zmien a realizácie rozvoja informačného systému nemocenského poistenia a lekárskej posudkovej činnosti (IS NP a LPČ), podporujúceho agendu nemocenského poistenia a lekárskej posudkovej činnosti , 2.Služby pre zabezpečenie podpory informačného systému finančného riadenia (IS FRSP) Sociálnej poisťovne, podpory implementovaných modulov systému SAP a špecializovaných rozhraní pre komunikáciu a integráciu IS FRSP s internými a externými spolupracujúcimi systémami. 3.Služby technickej podpory pre prevádzkové licenčné SW vybavenie SYRIUS pre IS NP a LPČ.
II.1.5)
Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 72250000-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník:
72261000-2,
72212422-3,
72240000-9
II.1.6)
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na túto zákazku sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní (GPA)
Nie
II.2)
CELKOVÁ KONEČNÁ HODNOTA ZÁKAZKY (ZÁKAZIEK)
II.2.1)
Celková konečná hodnota zákazky (zákaziek)
Jedna hodnota
Hodnota 3 132 000,0000
EUR
Vrátane DPH
Sadzba DPH (%): 20
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1)
DRUH POSTUPU
IV.1.1)
Druh postupu
Rokovacie konanie bez výzvy na súťaž
Odôvodnenie rozhodnutia pre rokovacie konanie bez predchádzajúceho uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Ú.v. EÚ v súlade so smernicou 2004/18/ES resp. 2004/17/ES
c3)
Ak chcete využiť skrátenú lehotu uvedenú vyššie, popri políčkach, ktoré treba začiarknuť vyššie, vysvetlite prosím jasne a uceleným spôsobom, prečo je zadanie zákazky bez predchádzajúceho uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie zákonné, a to tak, že v každom prípade uveďte príslušné skutočnosti a prípadne potreby zákonné závery v súlade so smernicou 2004/18/ES:
Spoločnosť CSC Computer Sciences spol.s.r.o., Mostová 2, 811 02 Bratislava, predložil vyhlásenie o autorských právach podľa § 58 písm. b) zákona č.25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní. Podrobné odôvodnenie výhradného práva k predmetu zákazky je zverejnené ako súčasť Oznámenia Ex Ante a je súčasťou Oznámenia o začatí priameho rokovacieho konania. Je splnená podmienka zákonného ustanovenia podľa § 58 písm. b zákona - skutkové vymedzenie : tovar, stavebné práce alebo služby z technických dôvodov, umeleckých dôvodov alebo z dôvodov vyplývajúcich z výhradných práv môže poskytnúť len určitý dodávateľ".
IV.2)
KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2)
Informácia o elektronickej aukcii
Použila sa elektronická aukcia
Nie
IV.3)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1)
Referečné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
30924/2015-BA
IV.3.2)
Predchádzajúce uverejnenie oznámenia týkajúceho sa tejto zákazky
Áno
Oznámenie o dobrovoľnej transparentnosti ex ante
Áno
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2015/S 108-197030
z: 06.06.2015
Ďalšie predchádzajúce uverejnenia (ak je to uplatniteľné)
Nie
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Názov:
Zmluva o poskytovaní služieb technickej podpory, údržby a rozvoja informačného systému nemocenského poistenia a lekárskej posudkovej činnosti, informačného systému finančného riadenia a licenčného softvérového vybavenia SYRIUS
V.1)
DÁTUM ROZHODNUTIA O ZADANÍ ZÁKAZKY:
30.12.2015
V.2)
INFORMÁCIA O PONUKÁCH
Počet prijatých ponúk: 1
Počet ponúk prijatých elektronickou cestou: 0
V.3)
NÁZOV A ADRESA HOSPODÁRSKEHO SUBJEKTU, V PROSPECH KTORÉHO SA ROZHODLO O ZADANÍ ZÁKAZKY
CSC Computer Sciences spol. s r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo:
31367569
Mostová 2 , 81102 Bratislava
Slovensko
Telefón:
+421 54432216
V.4)
INFORMÁCIE O HODNOTE ZÁKAZKY
Prvotná predpokladaná celková hodnota zákazky
Hodnota: 2 610 000,0000
EUR
Bez DPH
Celková konečná hodnota zákazky
Jedna hodnota
Hodnota 2 610 000,0000
EUR
Bez DPH
Pri hodnote za rok alebo za mesiac uveďte
Počet mesiacov
Hodnota: 36
V.5.
Informácia o subdodávkach
V rámci zmluvy jestvuje predpoklad subdodávok
Áno
Hodnota alebo podiel zákazky s pravdepodobným subdodávateľským plnením tretími stranami
Nie je známe
Stručný opis hodnoty/podielu zmluvy, ktorá má byť plnená subdodávateľsky (ak je to známe) :
subdodávatelia: AdCubum AG, Zurcher Strasse 4649015 St.Gallen, Švajčiarsko; Globesy, s.r.o., Framborská 58, 010 01 Žilina
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Zákazka sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie
Nie
VI.2)
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Ing. Radovan Matajs, Ing. Martin Motyčka, Ing. Daniela Švaňová, Ing. Rastislav Plačko, Ing. Zuzana Schwarzová, RNDr. Zuzana Herdová CSc., PhDr. Anna Čepigová, Ing. Mária Mesárošová, JUDr. Viera Bobríková, JUDr. Gabriela Cabaníková, Ing. Alžbeta Moravčíková
VI.3)
ODVOLACIE KONANIE
VI.3.1)
Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24
Vnútroštátne identifikačné číslo:
31797903
Slovensko
Telefón:
+421 250264176
Fax:
+421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL):
http://www.uvo.gov.sk
VI.3.2)
Podanie odvolania
VI.3.3)
Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24
Vnútroštátne identifikačné číslo:
31797903
Slovensko
Telefón:
+421 250264176
Fax:
+421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL):
http://www.uvo.gov.sk
VI.4)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
04.01.2016