Oznámenie 25194 - MSS

Obsah

25194 - MSS
Vestník č. 253/2015 - 23.12.2015

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151491
Námestie Alexandra Dubčeka 1, 81280 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky, Námestie Alexandra Dubčeka 1, 812 80 Bratislava
Kontaktná osoba: JUDr. Martina Čaplová
Telefón: +421 259722363
Email: martina.rostarova@nrsr.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Všeobecné verejné služby
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Cateringové a súvisiace služby
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 17 - Hotelové a reštauračné služby
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Miestom poskytnutia služby sú predovšetkým priestory Kancelárie Národnej rady Slovenskej republiky - hlavná budova Národnej rady Slovenskej republiky na Námestí Alexandra Dubčeka v Bratislave, Bratislavský hrad, historická budova Národnej rady Slovenskej republiky na Župnom námestí v Bratislave, účelové zariadenia Kancelárie Národnej rady Slovenskej republiky, pričom sa však vyžaduje celoslovenská pôsobnosť úspešného uchádzača.
Kód NUTS
SK
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 1
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 238 167,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je komplexné zabezpečenie cateringových a súvisiacich služieb na podujatia organizované Kanceláriou Národnej rady Slovenskej republiky. Verejný obstarávateľ požaduje zabezpečiť cateringové a súvisiace služby najmä pri podujatiach ako sú oficiálne a pracovné obedy a večere podávané predstaviteľmi Národnej rady Slovenskej republiky, resp. zástupcami Kancelárie Národnej rady Slovenskej republiky, ako aj recepcie, bankety, čaše vína, občerstvenie počas prestávok na kávu v rámci konferencií, seminárov alebo workshopov organizovaných Kanceláriou Národnej rady Slovenskej republiky, pracovné raňajky a iné. Výnimkou sú podujatia, kedy cateringové a súvisiace služby zabezpečuje Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky interne, prostredníctvom kapacít oddelenia stravovacích služieb Kancelárie Národnej rady Slovenskej republiky, ako aj v prípade zabezpečenia občerstvenia na palube špeciálneho lietadla Ministerstva vnútra Slovenskej republiky. Predmetom zákazky je aj zastrešenie cateringových a súvisiacich služieb v rámci predsedníctva Slovenskej republiky v Rade Európskej únie počas podujatí organizovaných Kanceláriou Národnej rady Slovenskej republiky. Cateringové služby pozostávajú z nasledovných činností: zabezpečenie jedla, alkoholických a nealkoholických nápojov, v prípade potreby zabezpečenia inventáru, technického, obslužného a ďalšieho personálu, mobiliáru, dopravy, montáže, demontáže a prípadných ďalších súvisiacich služieb. Služby budú pri každom podujatí zabezpečené podľa požiadaviek verejného obstarávateľa na konkrétne podujatie. Zabezpečenie podujatí sa predpokladá predovšetkým v priestoroch Kancelárie Národnej rady Slovenskej republiky (hlavná budova Národnej rady Slovenskej republiky na Námestí Alexandra Dubčeka, Bratislavský hrad, historická budova Národnej rady Slovenskej republiky na Župnom námestí, účelové zariadenia Kancelárie Národnej rady Slovenskej republiky), pričom sa však vyžaduje celoslovenská pôsobnosť úspešného uchádzača.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55300000-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 55320000-9, 55321000-6, 55322000-3, 55400000-4
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 238 167,0000 EUR
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 12
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
1) Zábezpeka ponúk sa vyžaduje a to vo výške 10.000,00 EUR. Podrobné informácie uvedené v Súťažných podkladoch.
2) Úspešný uchádzač je povinný najneskôr do piatich dní odo dňa platnosti zmluvy predložiť verejnému obstarávateľovi platnú poistnú zmluvu v rozsahu poistenia zodpovednosti za prípadnú škodu spôsobenú na majetku štátu v správe verejného obstarávateľa minimálne vo výške finančného limitu 50.000,- € (slovom: päťdesiattisíc eur).
3) Úspešný uchádzač ako Poskytovateľ služby bude v zmysle Rámcovej dohody povinný zložiť Objednávateľovi do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto Rámcovej dohody bezhotovostne na účet Objednávateľa kauciu (záručnú sumu) vo výške 20.000,- € (slovom: dvadsaťtisíc eur).
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov verejného obstarávateľa.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Ak bude ponuka skupiny dodávateľov verejným obstarávateľom prijatá, verejný obstarávateľ pred podpisom zmluvy môže vyžadovať, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými predpismi o vytvorení právnej formy.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač sa môže zúčastniť verejného obstarávania, len ak spĺňa podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 dokladmi podľa ods. 2, resp. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní a podľa § 128 ods. 1 a 3 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 spôsobom podľa § 128 ods. 3 v nadväznosti na § 132 zákona o verejnom obstarávaní a v zmysle výkladového stanoviska Úradu pre verejné obstarávanie č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona o verejnom obstarávaní.
Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní musia byť predložené v origináloch, resp. úradne osvedčených fotokópiách týchto dokladov.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia a preukazovania majetkovej účasti za každého člena skupiny osobitne.
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní tak, aby z nich bolo možné posúdiť požadované podmienky účasti, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Povinnosť vyžadovať preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia uchádzača vyplýva verejnému obstarávateľovi priamo z litery zákona.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní predloží prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky vo verejnom obstarávaní.
Uchádzač preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne splniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, resp. v súčasnom období je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť takúto zmluvu. Uchádzač predkladá originálne doklady alebo ich úradne osvedčené kópie.
Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti ekonomické a finančné postavenie, spoločne. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti ekonomické a finančné postavenie, v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa nie je dotknutá.
Splnenie podmienok účasti týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní tak, aby z nich bolo možné posúdiť požadované podmienky účasti, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov

Uchádzač predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch, resp. ekvivalentné doklady podľa právnych predpisov platných v krajine sídla uchádzača, overené príslušným daňovým úradom podľa zákona č. 563/2009 Z.z. o správe daní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. V prípade uchádzača, ktorého predmetné doklady sú publikované v registri účtovných závierok podľa zákona č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, doklady verejnému obstarávateľovi nepredkladá. Uchádzač musí týmto spôsobom preukázať minimálny súhrnný obrat vo výške 700.000,00 eur za posledné tri hospodárske roky, resp. za posledné hospodárske roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
bod1 )Uchádzač podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom:
- bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak takéto potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplnený dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo verejnom obstarávaní:
Účelom požiadavky na predloženie zoznamu poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky v rovnakom alebo obdobnom charaktere ako predmet zákazky je preukázanie schopností uchádzača realizovať predmet zákazky na vysokej štátnopolitickej úrovni, nakoľko predmet zákazky bude úspešný uchádzač realizovať počas predsedníctva Slovenskej republiky v Rade Európskej únie, ako aj počas podujatí organizovaných Kanceláriou Národnej rady Slovenskej republiky, pri ktorých sa vyžaduje profesionálne a komplexné zastrešenie cateringových a súvisiacich služieb.
bod 2) Uchádzač podľa § 28 ods. 1 písm. k) zákona o verejnom obstarávaní je povinný uviesť podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má v úmysle zabezpečiť subdodávateľom podieľajúcim sa na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia v ponuke uchádzača, spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo identifikačné číslo pridelené. Ak uchádzač nemá v úmysle zabezpečiť plnenie zo zmluvy subdodávateľom/mi vo výške podľa predchádzajúcej vety, na túto skutočnosť v ponuke písomne upozorní s odkazom na preukázanie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. k) zákona o verejnom obstarávaní s uvedením, že danú podmienku účasti nepreukazuje subdodávateľmi, resp. nepreukazuje subdodávateľmi vo výške najmenej 50 % z hodnoty plnenia v ponuke uchádzača.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo verejnom obstarávaní:
Podmienka účasti je stanovená podľa § 32 ods. 3 písm. b) 2. zákona o verejnom obstarávaní a vzťahuje sa na subdodávateľov, ktorí sa majú podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke uchádzača. Ak uchádzač nemá v úmysle zabezpečiť plnenie zo zmluvy subdodávateľom/mi vo výške podľa predchádzajúcej vety, na túto skutočnosť v ponuke písomne upozorní s odkazom na preukázanie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. k) zákona o verejnom obstarávaní s uvedením, že danú podmienku účasti nepreukazuje subdodávateľmi, resp. nepreukazuje subdodávateľmi vo výške najmenej 50 % z hodnoty plnenia v ponuke uchádzača.
Ak uchádzač nie je povinný predložiť zoznam subdodávateľov podľa § 28 ods. 1 písm. k) zákona o verejnom obstarávaní v ponuke, je povinný ho v prípadoch podľa § 32 ods. 3 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní a v rozsahu údajov podľa § 28 ods. 1 písm. k) zákona o verejnom obstarávaní predložiť verejnému obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy so subdodávateľom; to platí aj ak dôjde k zmene subdodávateľa oproti zoznamu predloženému v ponuke uchádzača.
Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti - technickú alebo odbornú spôsobilosť, spoločne. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - technickú alebo odbornú spôsobilosť, v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Splnenie podmienok účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní tak, aby z nich bolo možné posúdiť požadované podmienky účasti, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
k bodu 1) Uchádzač predloženým zoznamom doplneným potvrdeniami odberateľov o kvalite dodania preukáže realizáciu:
a)aspoň troch zákaziek rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky (cateringové služby) pre minimálne 300 hostí pri každej zákazke za predchádzajúce tri roky, t. j. roky 2012, 2013, 2014 a zároveň
b)aspoň jednej zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky (cateringové služby) na vysokej protokolárnej úrovni, t.j. oficiálne návštevy na úrovni ministrov alebo vyššej úrovni pre minimálne 200 hostí za predchádzajúce tri roky, t. j. roky 2012, 2013, 2014.
Doklady musia byť predložené v origináloch alebo v úradne osvedčených fotokópiách.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
2326/2015
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2015/S 244-443627
z: 17.12.2015
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 08.02.2016 09:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 08.02.2016 09:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: slovenský jazyk
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.06.2016
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 08.02.2016 11:00
Miesto: Otváranie ponúk označených ako Ostatné je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Uchádzač v ponuke označenej ako Ostatné predloží platný certifikát HACCP uchádzača na certifikáciu v predmete/rozsahu zákazky (cateringové služby) v zmysle smernice EK č. 93/43/EEC o hygiene výroby požívatín, zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách a v zmysle Potravinového kódexu, a to v origináli resp. v úradne osvedčenej fotokópii dokladu. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie certifikátu vydaného na uchádzača podľa predchádzajúcej vety ako požiadavku verejného obstarávateľa na predmet zákazky a povinnú náležitosť ponuky označenej ako Ostatné. Ak uchádzač nepredloží požadovaný doklad podľa v ponuke označenej ako Ostatné nesplní požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky a náležitosti ponuky.
Verejný obstarávateľ aplikuje na komunikáciu vo verejnom obstarávaní ustanovenie §155q ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, t.j. že verejný obstarávateľ postupuje podľa § 18 zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31.10.2015.
Verejný obstarávateľ poskytne neobmedzený a priamy prístup k súťažným podkladom, vysvetleniam a ostatným podkladom ich zverejnením vo svojom profile zriadenom na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
22.12.2015

Redakčné opravy

2735 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 22/2016
V oznámení 25194-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky, Námestie Alexandra Dubčeka 1, 812 80 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 253/2015 zo dňa 23.12.2015 boli nesprávne zverejnené údaje ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE, III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY, III.1.1.) Požadované zábezpeky a záruky Namiesto: 1) Zábezpeka ponúk sa vyžaduje a to vo výške 10.000,00 EUR. Podrobné informácie uvedené v Súťažných podkladoch. Viď: 1) Zábezpeka ponúk sa vyžaduje a to vo výške 7.000,00 EUR. Podrobné informácie uvedené v Súťažných podkladoch.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité