Oznámenie 21972 - MNA

Obsah

21972 - MNA
Vestník č. 217/2015 - 03.11.2015

OZNÁMENIE O SÚŤAŽI NÁVRHOV
Formulár: Príloha č. 12 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Súťaž návrhov
Druh zákazky:
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a. s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31340822
Brečtanová 1, 83007 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): PP & P Co., s.r.o., Záhradnícka 36, 821 08 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Lucia Veselská
Telefón: +421 244888875
Fax: +421 244888875
Email: pppco@pppco.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www2.uvo.gov.sk/profily/-/profil/zdokumenty/11910/155496
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa/obstarávateľa (URL): http://www.tipos.sk
Elektronický prístup k podkladom (URL): http://www2.uvo.gov.sk/profily/-/profil/zdokumenty/11910/155496
Na poskytnutie podrobnejších informácií použite prílohu A
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
iné: vyplňte prílohu A.I
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
PP & P Co., s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35933852
Záhradnícka 36 , 82108 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): PP & P Co., s.r.o., Záhradnícka 36, 821 08 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Lucia Veselská
Telefón: +421 244888875
Fax: +421 244888875
Email: pppco@pppco.sk
Ďalšiu dokumentáciu možno získať na adrese:
iné: vyplňte prílohu A.II
Príloha A.II): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, NA KTORÝCH MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIU DOKUMENTÁCIU
PP & P Co., s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35933852
Záhradnícka 36 , 82108 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): PP & P Co., s.r.o., Záhradnícka 36, 821 08 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Lucia Veselská
Telefón: +421 244888875
Fax: +421 244888875
Email: pppco@pppco.sk
Návrhy alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na adresu:
iné: vyplňte prílohu A.III
Príloha A.III): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO, KAM SA MUSIA ZASIELAŤ NÁVRHY/ŽIADOSTI O ÚČASŤ
PP & P Co., s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35933852
Záhradnícka 36 , 82108 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): PP & P Co., s.r.o., Záhradnícka 36, 821 08 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Lucia Veselská
Telefón: +421 244888875
Fax: +421 244888875
Email: pppco@pppco.sk
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Obchodná spoločnosť prevádzkujúca číselné lotérie a internetové hry tvoriace štátnu lotériu a iné hazardnéhry podľa zákona č. 171/2005 Z. z. o hazardných hrách a o zmene a doplnení niektorých zákonov v zneníneskorších predpisov
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET SÚŤAŽE NÁVRHOV/OPIS PROJEKTU
II.1) OPIS
II.1.1) Názov súťaže návrhov/projektu podľa verejného obstarávateľa/obstarávateľa
Marketingovo-komunikačná stratégia spoločnosti TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a.s.
II.1.2) Stručný opis
Zámerom a cieľom súťaže návrhov je vytvoriť návrh marketingovo-komunikačnej stratégie spoločnosti TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a.s. (ďalej ako "TIPOS").
Marketingovo-komunikačná stratégia musí byť zameraná na celú verejnosť so zohľadnením špecifík vnímania hrania a spoločnosti TIPOS. Cieľom marketingovo-komunikačnej stratégie je podpora zvyšovania a udržania postavenia spoločnosti TIPOS na trhu dosahovaním zvyšovania informovanosti cieľovej skupiny a lepšej propagácie spoločnosti v správnom čase a nevyhnutnom rozsahu za účelom zvyšovania príjmov z predaja.
Návrh marketingovo-komunikačnej stratégie ako výsledok vlastnej, tvorivej, duševnej činnosti účastníka musí svojím obsahom a rozsahom zabezpečiť dosiahnutie účelu súťaže a cieľu súťaže a musí byť podkladom na zadanie zákazky, ktoré pokryjú všetky požadované aktivity.
Účastník predloží návrh minimálne zameraný na štyri oblasti:
1. Imidž značky TIPOS.
2. Produktová komunikácia číselných lotérií s dôrazom na značku LOTO.
3. Produktová komunikácia okamžitých lotérií.
4. Produktová komunikácia internetovej herne eTIPOS.sk.
Marketingovo - komunikačná kampaň sa predpokladá v období rokov 2016 a 2017. Predpokladaný rozpočet marketingovo - komunikačnej kampane je 4 500 000,00 EUR bez DPH.
Účastník predloží súťažný návrh obsahujúci komplexné spracovanie požadovanej problematiky tak ako bude zadefinované v súťažných podmienkach.
II.1.3) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79340000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 79342200-5, 92200000-3, 92110000-5, 79822500-7, 79960000-1, 79520000-5, 92312200-3, 79421200-3
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) KRITÉRIÁ NA VÝBER UCHÁDZAČOV
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
1.) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého
skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému
predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať.
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
2.) Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení poskytovať služby.
f) písm. h) čestným vyhlásením.
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.
3.) Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje.
Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom
obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona].
Ak podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 opomenie v ponuke predložiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. písm. f) tohto zákona, verejný obstarávateľ ho písomne požiada o doplnenie týchto dokladov.
4.) Verejného obstarávania sa nemôže zúčastniť
a) právnická osoba, ktorá má sídlo v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje preukázať, ktoré fyzické osoby v nej majú kvalifikovanú účasť,
b) právnická osoba, v ktorej fyzické osoby majú kvalifikovanú účasť a majú bydlisko v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje takúto kvalifikovanú účasť preukázať alebo
c) právnická osoba, v ktorej majú kvalifikovanú účasť verejní funkcionári.
5.) Kvalifikovanou účasťou sa na účely zákona o verejnom obstarávaní rozumie priamy alebo nepriamy podiel
predstavujúci aspoň 10% na základnom imaní právnickej osoby alebo na hlasovacích právach v právnickej osobe, alebo možnosť uplatňovania vplyvu na riadení právnickej osoby, ktorý je porovnateľný s vplyvom zodpovedajúcim tomuto podielu; nepriamym podielom sa na účely zákona o verejnom obstarávaní rozumie podiel držaný sprostredkovane prostredníctvom právnických osôb, v ktorých má držiteľ nepriameho podielu kvalifikovanú účasť.
6.) Majetková účasť sa preukazuje výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi, vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako 3 mesiace.
7.) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného
postavenia podľa § 26 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
8.) Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - osobné postavenie, v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
9.) Odôvodnenie primeranosť každej určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Predloženie dokladov preukazujúcich osobné postavenie uchádzačov a preukazujúcich majetkové účasti vyžadujú priamo ustanovenia § 26 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní a Výkladové stanovisko č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona o verejnom obstarávaní, Výkladové stanovisko č. 4/2015 k preukazovaniu majetkovej účasti podľa § 26a zákona o verejnom obstarávaní a Výkladové stanovisko č. 5/2015 k reštrukturalizácii ako novej podmienke účasti týkajúcej sa osobného postavenia, ktoré slúžia na poskytnutie právnej istoty pre účastníkov procesu verejného obstarávania a zjednotenie výkladu zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákona o verejnom obstarávaní) pre účely aplikačnej praxe.
III.1.2) Podmienky účasti uchádzačov (účastníkov) vo verejnom obstarávaní - technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok:
1.) Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Minimálna úroveň štandardov:
Týmto spôsobom uchádzač (účastník) preukáže realizáciu zmlúv/zákaziek rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky (marketingovo-komunikačná stratégia vrátane produktovej komunikácie) za predchádzajúce tri roky v minimálnej úhrnnej hodnote vo výške 200 000,00 EUR bez DPH. Za predchádzajúce 3 roky sa pre účely tejto zákazky považujú 3 roky predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom, pred dňom lehoty na predkladanie súťažných návrhov. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie zoznamu poskytnutých služieb, ktorý musí obsahovať minimálne údaje podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona doplneného o referencie obsahujúce údaje podľa § 9a ods. 2 písm. a), b), c), d) a g) zákona v nadväznosti na § 155m ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie primeranosť každej určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní možno technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť preukázať podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia služieb za predchádzajúce tri roky. Účelom požiadavky na predloženie zoznamu poskytnutých služieb v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či mal účastník v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. Minimálna úroveň štandardov bola verejným obstarávateľom stanovená primerane k rozsahu a charakteru predmetu zákazky, ktorý je predmetom zákazky.
2.) Uchádzač (účastník) môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač (účastník) verejnému obstarávateľovi (vyhlasovateľovi) preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač (účastník) písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi (účastníkovi) poskytnuté. Ak uchádzač (účastník) preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač (účastník) je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
3.) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti - technickú alebo odbornú spôsobilosť, spoločne.
Verejný obstarávateľ (vyhlasovateľ) požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - technickú alebo odbornú spôsobilosť, v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
4.) Kurzom pri stanovení hodnoty v pôvodnej zahraničnej mene na hodnoty meny EUR je v prípade slovenských
subjektov kurz vyhlásený Národnou bankou Slovenska (NBS) platný ku dňu uskutočnenia účtovného prípadu (spravidla deň splnenia dodávky / poskytnutia služby) a v prípade zahraničných subjektov kurz vyhlásený Európskou centrálnou bankou (ECB), platný ku dňu uskutočnenia účtovného prípadu.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH SÚŤAŽE NÁVRHOV
IV.3) KRITÉRIÁ, KTORÉ SA UPLATNIA PRI VYHODNOCOVANÍ PROJEKTOV
1. Analýza cieľovej skupiny, prieskum imidžu značky TIPOS - 10 bodov (váha 10%)
2. Kreatívna koncepcia a imidž značky TIPOS - 30 bodov (váha 30%)
3. Forma, obsah a rozsah návrhu realizácie stratégie - 30 bodov (váha 30%)
4. Efektivita navrhnutého riešenia - 30 bodov (váha 30%).
IV.4) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.4.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
006/2015/NLZ/TIPOS
IV.4.2) Podmienky na získanie zmluvných a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 15.12.2015 12:00
Cena: 7,2000 EUR
Podmienky a spôsob platby: Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov musí byť doručená na adrese PP & P Co., s.r.o., Záhradnícka 36, 821 08 Bratislava. V prípade, že záujemca požiada o vydanie súťažných podkladov spôsobom, ktorý nezabezpečuje trvalé zachytenie obsahu (napr. e-mailom, faxom), mala by byť takáto žiadosť v lehote 3 dní doručená na uvedenú adresu aj v originálnej listinnej podobe. V žiadosti o vydanie súťažných podkladov by mal záujemca uviesť, či si tieto prevezme osobne, alebo mu majú byť zaslané. Podmienkou poskytnutia súťažných podkladov je zaplatenie poplatku za vyhotovenie súťažných podkladov. Úhrada za súťažné podklady je stanovená vo výške 7,20 EUR. V prípade úhrady bankovým prevodom, finančné prostriedky záujemca zloží na účte vedenom v Tatra banke, a.s. č. účtu 2624735119/1100, (IBAN: SK93 1100 0000 0026 2473 5119).
IV.4.3) Lehota na predkladanie návrhov alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 15.12.2015 12:00
IV.4.5) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky
CS
SK
IV.5) ODMENY A POROTA
IV.5.1) Informácie o oceneniach
IV.5.3) Nadväzujúce zákazky
IV.5.4) Rozhodnutie poroty
IV.5.5) Mená vybraných členov poroty
Časť: 1
Porotca: Ing. Peter Vanek - predseda poroty
Časť: 2
Porotca: Mgr. art. Naďa Uličná - člen poroty
Časť: 3
Porotca: Mgr. Renáta Ďurišová - člen poroty
Časť: 4
Porotca: PhDr. Ján Füle - člen poroty
Časť: 5
Porotca: Ing. Jaromír Lipták - člen poroty
Časť: 6
Porotca: Mgr. Martin Horváth - náhradný člen poroty
Časť: 7
Porotca: Ing. Veronika Keratová - náhradný člen poroty
Časť: 8
Porotca: JUDr. Zuzana Čechová - náhradný člen poroty
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.2) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.) Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním návrhu znáša záujemca/účastník bez finančného nároku voči vyhlasovateľovi, a to bez ohľadu na výsledok súťaže návrhov.
2.) Záujemca si súťažné podmienky vyžiada na základe písomnej žiadosti. Podmienkou poskytnutia súťažných podmienok je zaplatenie poplatku za vyhotovenie súťažných podkladov v zmysle bodu IV.4.1) tohto Oznámenia. V prípade záujmu o osobné prevzatie súťažných podmienok, záujemca si prevezme súťažné podklady na kontaktnom mieste podľa prílohy A.II tohto Oznámenia. Úradné hodiny kontaktného miesta sú v pracovných dňoch utorok až štvrtok, od 10.00 do 12.00 a od 13.00 do 14.00 hod. Vyhlasovateľ neobmedzuje lehotu na vyžiadanie si súťažných podmienok.
3.) V prípade záujmu o osobné doručenie súťažného návrhu, záujemca odovzdá svoj návrh na kontaktnom mieste podľa prílohy A.III tohto Oznámenia. Úradné hodiny kontaktného miesta sú v pracovných dňoch utorok až štvrtok, od 10.00 do 12.00 a od 13.00 do 14.00 hod., dňa 15.12.2015 od 10.00 do 12.00 hod.
4.) V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou návrhu aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s vyhlasovateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu súťaže návrhov. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči vyhlasovateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov.
5.) Z dôvodu zabezpečenia anonymity návrhov bude otváranie obálok s návrhmi neverejné. Ide o súťaž návrhov ako časť postupu, ktorý smeruje k uzavretiu zmluvy na poskytnutie služby. Súťaž návrhov sa bude vyhodnocovať anonymne a je pre vopred neurčený počet účastníkov. Rozhodnutie poroty bude pre vyhlasovateľa záväzné.
6.) Vyhlasovateľ uzavrie zmluvu na poskytnutie služieb priamym rokovacím konaním podľa § 58 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, pričom medzi súťažou návrhov, jej podmienkami a zákazkou jej celým rozsahom musí byť priamy funkčný vzťah, teda dodávky, na ktoré sa zmluva uzatvára, musia odôvodnene a priamo súvisieť so súťažou návrhov, pričom ich nie je možné oddeliť od podmienok, za ktorých bola vyhlásená a vyhodnotená súťaž návrhov. Prostredníctvom priameho rokovacieho konania podľa § 58 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní je možné zadať takú zákazku na poskytnutie služieb, ktorá musí byť poskytnutá výlučne víťazom súťaže návrhov, a ktorá predstavuje dopracovanie víťazného návrhu.
7.) Ak účastník predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe, predloží ich súčasne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Účastník predloží jeden originál súťažného návrhu, jednu tlačenú kópiu súťažného návrhu a súčasne samostatne pre časť Doklady (Ostatné) a samostatne pre časť Návrhy na 2 (dvoch) samostatných pamäťových médiách elektronickú kópiu originálu súťažného návrhu vo formáte .pdf v jednom súbore, ktorého veľkosť môže byť max. 50 MB za účelom jej zaslania Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 9 ods. 6 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní.
8.) Súťažný návrh každého účastníka bude zverejnená v Profile verejného obstarávateľa na webovej stránke / elektronickom úložisku Úradu pre verejné obstarávanie. Účastník v predloženej elektronickej kópii originálu ponuky zabezpečí ochranu osobných údajov v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a údajov, ktoré považuje za dôverné (napr. obchodné tajomstvo) tak, že tieto údaje začierni. Verejný obstarávateľ v súvislosti so zverejnením ponúk uchádzačov v Profile verejného obstarávateľa na webovej stránke / elektronickom úložisku Úradu pre verejné obstarávanie nenesie zodpovednosť za akékoľvek porušenie práv a povinností, vyplývajúcich zo zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ani za akékoľvek porušenie práv a povinností vyplývajúcich z povinnosti uchádzača nakladať s určitými údajmi ako dôvernými.
9.) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky - Predbežné oznámenie: Číslo oznámenia Ú. v. EÚ/S S194 z 07/10/2015, značka 2015/S 194-351901.
VI.3) ODVOLACIE KONANIE
VI.3.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu
TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a. s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31340822
Brečtanová 1 , 83007 Bratislava

Slovensko
VI.3.2) Podanie odvolania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: Revízne postupy je možné uplatniť podľa štvrtej hlavy zákona o verejnom obstarávaní.
VI.3.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
30.10.2015

Súvisiace oznámenia

Oznámenia o začatí konania o námietkách

Názov obstarávateľ Dátum
TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a. s.
ozkn-

Profil Obstarávateľa


Dôležité