Oznámenie 19671 - MST

Obsah

19671 - MST
Vestník č. 193/2015 - 30.09.2015

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA
Formulár: Príloha č. 5 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava v skrátenej forme "ŽSR"
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31364501
Klemensova 8, 81361 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Železnice Slovenskej republiky, Bratislava v skrátenej forme "ŽSR" - Centrum logistiky a obstarávania, Klemensova 8, 813 61 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Slimáková
Telefón: +421 220295553
Fax: +421 220297131
Email: slimakova.maria@zsr.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL) : http://www.zsr.sk
Na poskytnutie podrobnejších informácií použite prílohu A
Ďalšie informácie možno získať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné podklady a doplňujúce podklady (vrátane podkladov na dynamický nákupný systém) možno získať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) HLAVNÁ ČINNOSŤ ALEBO ČINNOSTI OBSTARÁVATEĽA
Služby železničnej dopravy
I.3) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke obstarávateľom
Ostatné OOPP
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
b) Tovary
Hlavné miesto dodania tovarov: Územie celej Slovenskej republiky.
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK0
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky s názvom Ostatné OOPP je dodávka osobných ochranných pracovných prostriedkov (OOPP) na ochranu hlavy (prilby, čiapky, kukly), ochranu tváre (masky, rúška, respirátory, okuliare, štíty), ochrana rúk (rukavice) a bezpečnostné príslušenstvo okrem odevov a obuvi v sieti ŽSR.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 18444111-4
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 18443400-0, 18443300-9, 18443340-1, 18443330-8, 18443100-7, 18140000-2, 18900000-8, 18444100-4, 18420000-9, 33735100-2, 18142000-6, 18141000-9, 18424500-2, 35121300-1, 60000000-8
II.1.7) Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Informácie o častiach
Počet častí
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladané množstvo predmetu zákazky bude bližšie špecifikované v súťažných podkladoch.
predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 885 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3 Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTY NA USKUTOČNENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 24
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje a je stanovená vo výške 20 000,- EUR (slovom dvadsaťtisíc eur). Uchádzač si zvolí jeden z nasledovných dvoch spôsobov zloženia zábezpeky ponuky:
- poskytnutím bankovej záruky za uchádzača, alebo
- zložením finančných prostriedkov na bankový účet obstarávateľa.
Ďalšie informáciu sú uvedené podrobne v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu ŽSR obstarávateľa. Preddavok sa nebude poskytovať. Ostatné finančné, platobné a zmluvné podmienky sú uvedené podrobne v súťažných podkladoch.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej ponuka bude prijatá
Skupina dodávateľov musí identifikovať jednotlivých členov skupiny v úvodnej časti ponuky. Ak predloží ponuku skupina dodávateľov, nemusí táto skupina vytvoriť právnu formu do lehoty na predkladanie ponúk. Obstarávateľ vyžaduje vytvorenie niektorej z právnych foriem podľa Obchodného zákonníka alebo Občianskeho zákonníka, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine sídla členov skupiny, ak ponuka skupiny dodávateľov bude prijatá. Vytvorenie právnej formy je potrebné z dôvodu zabezpečenia garancie dodržania zmluvných podmienok uvedených v rámcovej dohode a jej riadneho plnenia prostredníctvom písomných objednávok.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijnych alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a preukazovania majetkovej účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní:
1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky uvedené v § 26 ods. 1 a § 26a ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a preukáže ich v zmysle § 26 ods. 2 alebo ods. 4 a 5; a §26a ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií.
Uchádzač môže nahradiť doklady potvrdením Úradu pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") o zápise uchádzača alebo člena skupiny dodávateľov do zoznamu podnikateľov podľa § 128 zákona o verejnom obstarávaní.
1.2. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti v zmysle § 26 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní za každého člena skupiny dodávateľov samostatne. Splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Ak uchádzačom bude skupina dodávateľov a táto nepredloží požadované doklady bodu 1. tejto kapitoly za každého člena skupiny dodávateľov osobitne, bude uchádzač zo súťaže vylúčený.

Splnenie podmienky účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným obstarávateľom.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
-
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: Podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti vo verejnom obstarávaní podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní:
1.1 Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť na dodanie predmetu zákazky v originálnom vyhotovení, alebo ich úradne osvedčené fotokópie:
1.1.1 Zoznam dodávok tovaru, ktorý charakterom zodpovedá tovaru požadovanému v predmete tejto zákazky, za predchádzajúce tri roky (2012, 2013, 2014, obstarávateľ uzná aj zmluvy z roku 2015, z ktorých uchádzač preukáže reálne plnenie) v minimálnom finančnom objeme vo výške 500 000,- EUR bez DPH spolu za tri roky a s uvedením kvality dodania tovaru, cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom:
- bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícií, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Predložený zoznam bude podpísaný uchádzačom alebo štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača.
V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, je potrebné na prepočítanie tejto meny na EUR použiť kurz Európskej centrálnej banky, aktuálny v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, t.j. v ktorom sa dodanie tovaru realizovalo.
1.1.2 Vzorky tovarov jednotlivých položiek predmetu zákazky v počte 1 ks/pár/m, podľa zoznamu uvedeného v kapitole B - Opis predmetu zákazky súťažných podkladov, označiť poradovým číslom položky, obchodným názvom uchádzača, podpisom, pečiatkou (uvedené údaje bude uvedené na lepiacej páske, pričom špagát bude pripevnený na vzorku tovaru a koniec špagáta bude prelepený lepiacou páskou) fotografia v bode 4.5. kapitole E Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladoch. V každej predloženej vzorke pre kategóriu II. a III. budú vložené informácie (pokyny) výrobcu v súlade s príslušnými normami a prílohy č. 1 k Nariadeniu vlády Slovenskej republiky (ďalej len NV SR) č. 35/2008 Z. z., ktorým sa ustanovujú podrobnosti o technických požiadavkách a postupoch posudzovania zhody na osobné ochranné prostriedky bod 1.4. a pre kategóriu 0 návod na použitie v slovenskom jazyku. Obstarávateľ vyžaduje, aby vzorky časti predmetu zákazky kategórie II a III (kategorizácia na základe Príručky pre uplatňovanie smernice Rady 89/686/EHS) boli označené notifikovanou a autorizovanou osobou, ktorá má oprávnenie na posudzovanie zhody na nariadenie vlády Slovenskej republiky č. 35/2008 Z. z., do ktorého bola transponovaná smernica Rady č. 89/686/EHS v znení smerníc č. 93/68/EHS, č. 93/95/EHS a č. 96/58/ES, z dôvodu zabezpečenia identity vzorky a Informácie poskytované výrobcom v zmysle príslušných noriem a prílohy č. 1 k NV SR č. 35/2008 Z. z., ktorým sa ustanovujú podrobnosti o technických požiadavkách a postupoch posudzovania zhody na osobné ochranné prostriedky bod 1.4. s predkladaným ES vyhlásením o zhode, ES certifikátom typu spolu so záverečným protokolom, v ktorom sú uvedené aj výsledky skúšok a u III kategórie aj s ročnou správou z kontroly ES systému riadenia kvality výrobku alebo ES systému zabezpečenia kvality výroby, ktorú vydala notifikovaná osoba (ak bol ES certifikát typu vydaný pred viac ako 12 mesiacmi). Notifikovaná a autorizovaná osoba vydá písomné potvrdenie, ktorým odsúhlasí súlad vzorky (vyhotovenie a značenie) a Informácie poskytované výrobcom v zmysle príslušných noriem a prílohy č. 1 k NV SR č. 35/2008 Z. z., ktorým sa ustanovujú podrobnosti o technických požiadavkách a postupoch posudzovania zhody na osobné ochranné prostriedky bod 1.4 s predkladaným ES vyhlásením o zhode, ES certifikátom typu spolu so záverečným protokolom, v ktorom sú uvedené aj výsledky skúšok a u III kategórie aj s ročnou správou z kontroly systému riadenia kvality výrobku alebo ES systému zabezpečenia kvality výroby so stanovenou špecifikáciou a technickými parametrami uvedenými v kapitole B - Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
1.1.3 Obstarávateľ vyžaduje predloženie nasledovných dokladov:
kategória 0 návod na použitie
kategória II - predloženie ES vyhlásenia o zhode a Informácie poskytované výrobcom v zmysle príslušných noriem a prílohy č. 1 k NV SR č. 35/2008 Z. z., ktorým sa ustanovujú podrobnosti o technických požiadavkách a postupoch posudzovania zhody na osobné ochranné prostriedky bod 1.4
kategória III - predloženie ES vyhlásenia o zhode Informácie poskytované výrobcom v zmysle príslušných noriem a prílohy č. 1 k NV SR č. 35/2008 Z. z., ktorým sa ustanovujú podrobnosti o technických požiadavkách a postupoch posudzovania zhody na osobné ochranné prostriedky bod 1.4.
1.2 Doklady podľa bodov 3.1 musia byť platné ku dňu, kedy uplynie lehota na predkladanie ponúk.
1.3 Na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti.
Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky:
- požadovaný objem v zmluvách realizovaných v predchádzajúcich troch rokoch je primeraný vo vzťahu k predpokladanej hodnote zákazky a má preukázať, či je uchádzač spôsobilý dodávať predmet zákazky v požadovanom rozsahu,
- splnenie legislatívnej požiadavky uvedenia výrobku na trh v zmysle platnej legislatívy Európskej únie a Slovenskej republiky. Zahrnutie tejto podmienky medzi podmienky účasti sleduje cieľ, aby obstarávateľ mal za preukázané, že uchádzač je schopný dodať tovar spĺňajúci technické požiadavky na predmet zákazky podľa špecifikácie obstarávateľa.

Splnenie podmienky účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným obstarávateľom.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkach
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii
Elektronická aukcia sa bude realizovať v systéme nadsr.sk. Bližšie informácie o elektronickej aukcii budú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
0925/2014
IV.3.2) Predchádzajúce oznámenie týkajúce sa tejto zákazky
Pravidelné informatívne oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2015/S 049-086111
z
11.03.2015
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 02.12.2015 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 02.12.2015 10:00
IV.3.5) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.3.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.06.2016
IV.3.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 02.12.2015 11:30
Miesto: ŽSR, zasadačka č. 149, Klemensova 8, 813 61 Bratislava. Otváranie "Ostatné" je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Pred podpisom kúpnej zmluvy úspešný uchádzač predloží ES certifikát typu pre každý výrobok kategórie II. a III. na CD alebo DVD nosiče. Každý ES certifikát musí byť priradený k danej položke materiálu.
V prípade, že úspešný uchádzač spolu s kúpnou zmluvou nepredloží obstarávateľovi požadované doklady a dokumenty, obstarávateľ to bude považovať za neposkytnutie riadnej súčinnosti a bude postupovať v súlade s § 45 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní.

Podmienkou na poskytnutie súťažných podkladov je doručenie písomnej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov (ďalej len "žiadosť") prostredníctvom pošty, iného prepravcu, e-mailu alebo osobne. V žiadosti musí byť uvedený požadovaný spôsob prevzatia súťažných podkladov (poštou alebo osobne) a e-mail kontaktnej osoby, ktorej bude obstarávateľ zasielať možné vysvetlenia súťažných podkladov. Žiadosť musí byť doručená (nestačí, že bude odoslaná) do lehoty uvedenej v bode IV.3.4) tohto oznámenia.
Celá ponuka, ďalšie doklady a dokumenty v nej predložené sa predkladajú v štátnom jazyku, t.j. v slovenskom jazyku.
Ak ponuku predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti musí predložiť v pôvodnom jazyku a súčasne musí predložiť ich úradny predklad do slovenského jazyka (okrem dokladov predložených v českom jazyku). V prípade zistenia rozdielov v obsahu dokladov je rozhodujúci preklad v slovenskom jazyku.
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou, spracovaním a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejnéo obstarávania.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.2) Podanie odvolania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: Žiadosť o nápravu sa podáva v súlade s § 136 zákona o verejnom obstarávaní. Námietky sa podávajú v súlade s § 138 zákona o verejnom obstarávaní.
VI.4.3) Úrad, v ktorom možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.5 Dátum odoslania tohto oznámenia
28.09.2015

Súvisiace oznámenia

Oznámenia o začatí konania o námietkách

Názov obstarávateľ Dátum
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava v skrátenej forme "ŽSR"
ozkn-

Profil Obstarávateľa


Dôležité