Oznámenie 29491 - WYP

Obsah

29491 - WYP
Vestník č. 171/2023 - 31.08.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Odvoz a likvidácia odpadu v skratke: OLO a.s.
IČO: 00681300
Ivanská cesta 22, 82104 Bratislava
Slovensko
Kontaktná osoba: Michaela Čukašová
Telefón: +421 250110431
Email: cukasova@olo.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/479355
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/vyhladavanie-zakaziek/detail/479355
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Verejný obstarávateľ podľa § 7 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
odvoz a likvidácia odpadu
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Realizácia rozšírenia skladovacích priestorov o kóje na skladovanie plastového odpadu, skla a kovového šrotu
Referenčné číslo: 131/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom tejto zákazky je Realizácia rozšírenia skladovacích priestorov podľa projektovej dokumentácie vypracovanej HR-Project, s.r.o., Budovateľská 1159/10, 925 72 Selice pod názvom: ROZŠÍRENIE SKLADOVACÍCH PRIESTOROV O KÓJE NA SKLADOVANIE PLASTOVÉHO ODPADU, SKLA A KOVOVÉHO ŠROTU, vrátane vypracovanie projektovej dokumentácie skutočného realizovania stavby a sprievodnej technickej dokumentácií (STD) podľa podmienok uvedených vo Výzve na predkladanie ponúk, v týchto súťažných podkladoch a prílohách.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
561 267,65 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45222000-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
ZEVO Bratislava, Vlčie hrdlo 72, 821 07 Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom tejto zákazky je Realizácia rozšírenia skladovacích priestorov podľa projektovej dokumentácie vypracovanej HR-Project, s.r.o., Budovateľská 1159/10, 925 72 Selice pod názvom: ROZŠÍRENIE SKLADOVACÍCH PRIESTOROV O KÓJE NA SKLADOVANIE PLASTOVÉHO ODPADU, SKLA A KOVOVÉHO ŠROTU. vrátane vypracovanie projektovej dokumentácie skutočného realizovania stavby a sprievodnej technickej dokumentácií (STD) podľa podmienok uvedených vo Výzve na predkladanie ponúk, v týchto súťažných podkladoch a prílohách.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
561 267,65 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 4
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
k bodu II.2.7) - Dĺžka trvania zákazky nie je možné vyčísliť v mesiacoch. Bližšie informácie sa nachádzajú v zmluve o dielo - Príloha č. 3 súťažných podkladov. Ukončenie realizácie Stavby / Diela : do 12 týždňov od zahájenia prác na Stavbe / Diele.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1, resp. § 32 ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného v zmysle § 34 ods. 1 písm. b) a v zmysle § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní.

Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o ZVO uchádzač predloží zoznam uskutočnených stavebných prác za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest, objednávateľa a lehôt uskutočnenia stavebných prác doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok v zmysle § 34 ods. 1 písm. b) bod 1. resp. 2. zákona o ZVO.

2. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o ZVO uchádzač splnenie podmienky účasti preukazuje údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za uskutočnenie prác. Verejný obstarávateľ požaduje, aby riadiaci pracovníci, ktorí sa budú osobne podieľať na riadení stavebných prác, spĺňali nižšie uvedené minimálne odborné požiadavky. Uchádzač preukáže odbornú kvalifikáciu u nasledovných pozícií:
Odborný garant - stavbyvedúci s odborným zameraním pre pozemné stavby
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. uskutočnenie minimálne jednej zákazky rovnakého alebo typovo podobného uskutočnenia stavebnej práce ako je predmet zákazky v kumulatívnom objeme 500 000€ (alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene). Za stavebné práce typovo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú stavebné práce spojené s vybudovaním spevnených plôch, parkovísk a ciest, vybudovanie oporných múrov a múrov z betónových prefabrikátov. Verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o ZVO zohľadní u uchádzača referencie uchádzača uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona ZVO, ak takéto referencie existujú. V prípade referencií zverejnených na portáli ÚVO v Evidencii referencií verejný obstarávateľ za účelom jednoznačnej identifikácie danej referencie požaduje, aby uchádzač uviedol link resp. identifikoval konkrétnu zákazku/referenciu, ktorou preukazuje splnenie konkrétnej podmienky účasti. V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, je potrebné prepočítanie tejto meny na EUR a to prepočítacím koeficientom určeným ECB ku dňu zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene EUR.

2. Splnenie požadovaných predpokladov uchádzač preukáže predložením dokladu o odbornej spôsobilosti (potvrdenie o rozsahu odbornej spôsobilosti) stavbyvedúceho na vybrané činnosti podľa zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentným dokladom preukazujúcim predmetné skutočnosti, vydávaným v inom štáte,
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 14.09.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 5
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 14.09.2023 10:15
Miesto: V predmetnej zákazke verejný obstarávateľ nastavil on-line sprístupnenie ponúk. Na základe tejto skutočnosti verejný obstarávateľ nastavil Štruktúru ponuky a uchádzači sú povinní pred odoslaním ponuky cez systém EVO vyplniť aj Štruktúru ponuky (štruktúrované kritériá), kde tiež uvedú svoj návrh na plnenie kritérií, ktorý sa dá vyjadriť číslom (Celkovú cena za predmet zákazky v EUR bez DPH).
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Pod elektronickým otváraním ponúk prostredníctvom elektronickej platformy IS EVO sa rozumie využitie funkcionality On-line sprístupnenia ponúk uchádzačom, t. j. automatického vytvorenia a odoslania zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a členom komisie, ktorí sú definovaní na danej zákazke v menu Používatelia zákazky.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
29.08.2023

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité