Oznámenie 18755 - WNS

Obsah

18755 - WNS
Vestník č. 103/2023 - 26.05.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
IČO: 36038351
Námestie SNP 8, 97566 Banská Bystrica
Slovensko
Kontaktná osoba: PhDr. Bohuslav Ferdinand Chudík
Telefón: +421 905444577
Email: bohuslav.chudik@lesy.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): www.lesy.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/469589
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/469589
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Výkon strážnej služby - areál OZLT Banská Bystrica 2023/202
Referenčné číslo: 03/ZNH/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
79713000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je zabezpečovanie strážnej služby a jednotlivých úloh s tým súvisiacich, ktoré sú uvedené v prílohe návrhu zmluvy v areáli Odštepného závodu lesnej techniky, Mičinská cesta 33, 974 01 Banská Bystrica.
Súčasťou poskytovania strážnej služby je aj služba Pochôdzkový elektronický systém (PES).

Bližšia špecifikácia položky:
Pochôdzkový elektronický systém na zdokumentovanie pochôdzky strážnika na každom objekte výkonu strážnej služby a zabezpečenie servisnej činnosti na inštalované technické riešenie.
Podmienky poskytovania služby:
a) inštalácia technického zariadenia, ktoré je schopné on-line prenášať správy na server dodávateľa o výkone činnosti fyzických osôb Poskytovateľa
b) technické zariadenie musí zaznamenávať údaje o pochôdzkovej činnosti
c) poskytovanie údajov zodpovedného zamestnancovi verejného obstarávateľa za účelom výkonu kontroly pochôdzkovej činnosti
d) zabezpečenie servisu zabezpečenie servisnej činnosti na inštalované technické riešenie.

Minimálne technické požiadavky pochôdzkového elektronického systému:
a) Technické riešenie pozostáva z Inštalovaných zariadení Databázy na serveri Prenosových zariadení a objektu.
b) Pochôdzkový elektronický systém musí byť on-line prepojený so serverom, na ktorý sa bude napojený cez PC poverená osoba zodpovedná za kontrolu výkonu obchôdzok prostredníctvom grafického nadstavbového systému.
c) Možnosť pripojenia elektronického zabezpečovacieho systému, kamerového systému a systému kontroly vstupu.
d) Pochôdzkový elektronický systém musí umožniť plánovať výkon jednotlivých obchôdzok pričom nedodržanie času obchôdzky inštalovaný systém vyhlási ako alarm a odošle povereným osobám prostredníctvom e-mailu, resp. sms správy hlásenie.
e) Pochôdzkový elektronický systém musí byť vybavený tiesňovým tlačidlom.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
83 708,40 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
79713000-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik, OZ lesnej techniky, Mičinská cesta 33, 974 01 Banská Bystrica
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je zabezpečovanie strážnej služby a jednotlivých úloh s tým súvisiacich, ktoré sú uvedené v prílohe návrhu zmluvy v areáli Odštepného závodu lesnej techniky, Mičinská cesta 33, 974 01 Banská Bystrica.
Súčasťou poskytovania strážnej služby je aj služba Pochôdzkový elektronický systém (PES).

Bližšia špecifikácia položky:
Pochôdzkový elektronický systém na zdokumentovanie pochôdzky strážnika na každom objekte výkonu strážnej služby a zabezpečenie servisnej činnosti na inštalované technické riešenie.
Podmienky poskytovania služby:
a) inštalácia technického zariadenia, ktoré je schopné on-line prenášať správy na server dodávateľa o výkone činnosti fyzických osôb Poskytovateľa
b) technické zariadenie musí zaznamenávať údaje o pochôdzkovej činnosti
c) poskytovanie údajov zodpovedného zamestnancovi verejného obstarávateľa za účelom výkonu kontroly pochôdzkovej činnosti
d) zabezpečenie servisu zabezpečenie servisnej činnosti na inštalované technické riešenie.

Minimálne technické požiadavky pochôdzkového elektronického systému:
a) Technické riešenie pozostáva z Inštalovaných zariadení Databázy na serveri Prenosových zariadení a objektu.
b) Pochôdzkový elektronický systém musí byť on-line prepojený so serverom, na ktorý sa bude napojený cez PC poverená osoba zodpovedná za kontrolu výkonu obchôdzok prostredníctvom grafického nadstavbového systému.
c) Možnosť pripojenia elektronického zabezpečovacieho systému, kamerového systému a systému kontroly vstupu.
d) Pochôdzkový elektronický systém musí umožniť plánovať výkon jednotlivých obchôdzok pričom nedodržanie času obchôdzky inštalovaný systém vyhlási ako alarm a odošle povereným osobám prostredníctvom e-mailu, resp. sms správy hlásenie.
e) Pochôdzkový elektronický systém musí byť vybavený tiesňovým tlačidlom.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
83 708,40 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 (osobné postavenie) ZVO musí uchádzač nasledovne preukázať:

b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu
pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo
obvyklého pobytu,
PREUKÁZANIE: Uchádzač predloží potvrdenie zo Sociálnej poisťovne a všetkých zdravotných poisťovní nie staršie ako tri mesiace.
c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
PREUKÁZANIE: Uchádzač predloží potvrdenie miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie staršie ako tri mesiace.
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
PREUKÁZANIE: Uchádzač predloží doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v
štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
PREUKÁZANIE: Uchádzač predloží čestné vyhlásenie v Prílohe č. 2 výzvy.

Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.

Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom.

Uchádzač sa považuje za spĺňajúceho podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32, ods. 1, písm. b) a písm. c) ZVO, ak zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach.

Uchádzač zo Slovenskej republiky NIE JE povinný predkladať doklady podľa § 32, ods. 2, písm. b), písm. c) a písm. e) ZVO, nakoľko verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. Uchádzač JE povinný predkladať doklady podľa § 32, ods. 2, písm. f) ZVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neuplatňuje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 34 (Technická alebo odborná spôsobilosť) ZVO musí uchádzač preukázať:

a) § 34, ods. 1, písm. m)uchádzač predloží platnú licenciu SBS
b) § 34, ods. 1, písm. m)uchádzač predloží doklad alebo prehlásenie o vlastnom PCO (pult centrálnej ochrany), resp. o uzatvorení zmluvy s prevádzkovateľom PCO.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
Odkaz na príslušný zákon, právny predpis alebo administratívne opatrenie: zákon č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 07.06.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1) Poskytovanie vysvetlení, oznámení, odovzdávanie podkladov a dorozumievanie (ďalej len dorozumievanie) medzi
verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje spôsobom a prostriedkami, ktoré zabezpečia
úplnosť údajov a obsahu uvedených v ponuke a zaručia ochranu dôverných a osobných údajov uvedených v týchto
dokumentoch, resp. v súlade s § 20 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO). Dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronickou formou prostredníctvom systému EVO, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu.

2) Verejný obstarávateľ rozhodol, že v zmysle ZVO sa vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 ZVO
uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 ZVO systémom superrevers.

3) Výsledkom postupu zadávania zákazky podľa § 117 zákona o verejnom obstarávaní bude zmluva uzatvorená medzi verejným obstarávateľom a uchádzačom, ktorý splnil všetky podmienky účasti a predložil cenovú ponuku s najnižšou cenou za predmet zákazky. Zmluva nadobudne platnosť po podpise oboma zmluvnými stranami a účinnosť po jej zverejnení v zmysle platnej legislatívy

4) Všetky výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného alebo iného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to aj v prípade, že verejný obstarávateľ neprijme ani jednu z predložených ponúk alebo zruší tento postup zadávania zákazky.

5) Verejný obstarávateľ v súlade s § 11 zákona o verejnom obstarávaní neuzavrie zmluvu s uchádzačom alebo
uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri
partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Povinnosť sa vzťahuje aj na subdodávateľa po celú dobu trvania. Víťazný uchádzač je povinný nahlásiť objednávateľovi zmenu subdodávateľa, ak ku nej dôjde v priebehu platnosti zmluvy. Povinnosť zápisu do registra partnerov verejného sektora sa vzťahuje na každého člena skupiny dodávateľov.

6) Predmetné verejné obstarávanie nie je obstarávanie inovácií, nie je zamerané na spoločensky zodpovedné VO a
zelené verejné obstarávanie.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
25.05.2023

Profil Obstarávateľa


Dôležité